Työpaikalla perseily..

Tehtiin duunikaverin kans työpaikalla penkki (jossa oli myös vinopenkin mahdollisuus), käsipainoja 15kg parit, 22kg parit, 52kg, painoteline, 2 eripainosta tankoa ja dippiteline... Sit aina välillä kun huvitti reenailla vaikka ennen ruokkista niin pienet setit siinä tai pitkin päivää lämpimikseen vetelyä...
Lisäks hyviä leuanveto paikkoja oli tarjolla mielinmäärin vaikka minkä levyselle otteelle...
Ja tulihan siellä työpaikassa myös vähän pidennettyjä ruokkiksia pidettyä, mutta ei nyt sentään 2 tuntisia :D:hyvä:Ja ne oli mielestäni ihan perusteltuja!Kaikki ei vaan ymmärrä jos vädät 10-15 min torkut (vaikka työajalla!:D) keskelläpäivää ja olet aamun painanu hommia ihan hajalla, niin varmasti työtehokkuus nousee torkkujen jälkeen! Pääasia, että hommat hoituvat!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipas tämä threadi hyvään saumaan. Oon monesti kelannu, että miten paljon enemmän tulosta firmat tekisivät, kun työntekijät olisivat tehokkaampia. Nykyisin meinaa tuntuu monissa työpaikoissa olevan mahdollisuus turhaan sluibailuun. En nyt puhu kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta kuitenkin.

En oo tähän ikään vielä kummosissa hommissa ollut ja lähinnä fyysistä työtä tehny, mutta ei kyllä minun ajatusmaailmaan oikeen jatkuva vetelehtimen asetu. Tai mielellään makoilisin ja surffaisin netissä jne, mutta väärinhän se minun mielestä olis työnantajaa ja työkavereita kohtaan. Jos vaikka taloa maalataan, niin sitten maalataan eikä jauheta paskaa ringissä tupakka suupielessä kytäten millon näkyy työnjohtajan auton valot. Tottakai pidetään ne tauot eikä tarvii minuutilleen olla plus huilitaan jos ei oikeasti mitään hommaa ole.

Miulla on sellanen työ että välillä saa juosta ihan koko päivän, ei oo aikaa ees syödä tai vessassa käydä (mikä on perseestä, mutta meneepähän aika nopeesti), välillä taas on päiviä milloin palkkaa tulee ihan tyhjästä. Kahvilassa olen... Yritän hyödyntää tylsät hetket ihan sen takia et sit kiireessä ei tarvitsisi tehdä jotain paskahommia (järkkäillä limpparikaappia, pestä lattioita, siivota vessaa etc.) mut ku on työkaveri, niin aika usein (etenki näillä sadesäillä) saadaan kyllä palkkaa ihan pelkästä juoruilusta keskenämme. Se on miulle kyl ihan jees :D Sama ku istuis kotona, mut saa sentään palkkaa.

Itekki oon ajatellu et en varmaa oo ainoo joka chillaa duunis.
Tänää meni tällee:

klo 8. tulin duuniin aloin tekemää töitä.
klo 9 tauko
9:30 tein duunit loppuun
10.00 Datasin minkä kerkesin
11:00 Lounas
11:30 Tulin takas ja olin tekevinäni töitä
12-16 Olin tietokoneella ja kun joku käveli ohi otin heti jotai papereita käteen ja olin taas tekevinäni töitä.

Mitäs kaikkii ideoit teil o mitä voi duunata ku ei sillee tee mitää duunis? Nää lehdet tietenki tulee luettuu netist ym foorumit mut mitä muuta?

juuuh, perseilyä....

6:00 ylös
6:30 salille, saunomahan ja jne
8:00 töihin, aamukaffeet juttelua asentajien kanssa
9:00 vielä kahvilla 4 kippo menossa
9:15 työpisteelle, paperien räpläystä, ei jaksa kiinnostaa tunkkainen ilimaki, sataa vettä väsyttää
surffaillen netissä, kierrellen pajaa ympäri jututtaen ne keitä ei kaffella jututtanu
11:00 etelliset rutiinit loppu, kerätään porukka ja hakaseen safkaa kaupasta
12:00 syöty on :D
13:00 iltapäivä "kaapelin lasku" lorvailua tunkkiluolassa usien lehtien tm, tuning yms 30 min (tässä kohtaa pitää olla hetki skarppina, iltapäivällä "kaapelitehtaan" seinässä on lukossa vain punaista, muutkin on samalla itiksellä liikkeellä) :D
13:30 - 15:30 töitä lepsusti huokaillen, samalla netissä, pakkis moneen kertaan, iltalehti yms.
18:00 kotiin 2 tuntia härskisti ylitöitä kirjattuna juuuri ja juuri hereillä, väsyttää perkeleen lurvailu niin että huuuhhhuh :D "ylityöt" siksi etten jaksa aamupuntiin jälkhe enään mennä kotiinkaan odottelemahan, aamulla kun treenikaveri matkassa ylleesä.

että sellaista, surffailusta olen jäänyt liiallisena kiinnikin muutaman kerran :D

toki on kiire- ja motivoituneitakin päiviä, mutta etenkin talvet tätä samaa ja miksei näin kiireen keskelläkin aina kon ei vaan jaksa, ei pysty, vituttaa liikaa, ja liikaa v.mäisiä hommia.

Kiireiset päivät menevät ohi hujauksessa, oletteko huomanneet?

Maksetaanko tuosta muka palkkaakin ?

No se on vähän eri asia olla joku konttorirotta jossain pikku boksissa istumassa tietokoneen eessä, ja selailla pitkin päivää aikuisviihdesivuja ja kirjotella nettikeskusteluihin, kun olla tekemässä ihan jotain oikeeta ruumillista työtä. :D Tommosessa ruumillisessa työssä, varsinkin jos porukalla tehään, hyvin harvoin edes viittii/kehtaa hirveesti perseillä. Tai sitten jos otetaankin välillä vähän rennommin, niin kaikki ottaa.

Todellakin. Sellaisita päivistä juurikin nauttii, että on juuri ja juuri aikaa vetää lounas naamaan ja sitten pitää olla taas jossain sykkimässä. Silloin myös tuntee tekevänsä työtä! Sellaista perseilyä ja lehtien plaraamista taas ei hirveesti jaksa. Se on ihan ok vaikka tunnin verran mutta sitten alkaa jo pahasti tökkiä. Lehtiä voi selata kotonakin, töissä tehdään töitä.

Da Juipin avatarin perusteella kyseessä kyllä niin pullea ja löysä tyyppi että tuommonen toiminta sallittakoon! :D

Jep. Ja jos on sluibannut koko päivän, on illalla ihan tajuttoman sippi. Ihmeellistä, luulisi että toisinpäin. Tuossa omassa löysäilyssä vituttaa erityisesti se, että useimmiten olisi joku deadline puskemassa päälle, mutta ei vaan millään saa aloitetuksi. Sitten sen "viikon" homman puskee läpi viimeisenä päivänä parissa tunnissa. Hitto kuinka helppoa ja mukavaa olis duuni jossa on joku konkreettinen homma mikä pitää tehdä. Tyyliin "maalaa taloa niin kauan että on valmista tai kello on neljä".

Maksetaanko tuosta muka palkkaakin ?
Kysy vaan kuinka paljon. :D

Melkein joka aamu tuun himaan kattoo serranon perheen, krapula aamuina meen pari tuntia myöhässä. Kukaan ei huomaa mittään ikinä.

Ei taida pahemmin nää keskustelussa olleet sluibailut toimia ns vaativimmissa toimistotöissä, esim isot firmat yms. Nykyään huomannut että aika lailla tarkkaillaan jokaista työntekijää, jos sluibailet nurkissa se on potkut samantien. Toki tollanen menee läpi jossai rakennusalalla ja muissa pienemmissä firmoissa missä pomokin saattaa tulla krapulassa töihin vosu takapenkillä. :D

joo kyllä se pomo on maksavinaan ja minä olen tekevinään.. Tällä palkalla pomo ei suurempaa työpanostusta saa. Tänään aloitin työt 07:00. Tähän mennessä aika on mennyt pakkiksen sivuilla ja menee vielä ainakin seuraava tunti. Jos hinais itsensä kaffe tauolle sitten..

joo kyllä se pomo on maksavinaan ja minä olen tekevinään.. Tällä palkalla pomo ei suurempaa työpanostusta saa. Tänään aloitin työt 07:00. Tähän mennessä aika on mennyt pakkiksen sivuilla ja menee vielä ainakin seuraava tunti. Jos hinais itsensä kaffe tauolle sitten..

Kaverilla on ihan samanlaiset hommat kuin mulla. Taidan maleksia kahville :D

Joskus pari vuotta sitten olin tetissä jossain pienellä pajalla. Olin CNC:llä ja väsytti aamulla ihan saatanasti! Oli sellainen kappale mitä se sorvi teki normisyötöllä noin puoli tuntia niin laitoin sen sorvin syötön hitaimmalle mahdolliselle (jotain ylimääräisiä rivejäkin tuli kai pastettua) ja nukuin, siinä penkillä, pää sitä sorvia vasten :lol2: Nukuin muistaakseni 3 tuntia ja kun heräsin niin se kappale ei ollut vieläkään valmis. En kyllä siitä tietääkseni kiinni jäänyt.
Onnistunutta perseilyä:D

En tiedä onko nyt iha perseilyä, mutta viime kesänä kun olin työkseni pomoni ikkunoita pesemässä niin panin tämän tytärtä... Ja palkka juoksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom