Työpaikalla perseily..

Liian usein sellaista, että ei juuri mitään tai ihan liikaa hommaa. Jos on hommaa, niin mielummin tekee pois alta kuin yrittää keksiä keinoja olla tekemättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä ajantappoa..välillä 24/7...
Nyt perseilyä...
Tasanen tahtihan olis mukavinta,joo..

Jännä kyllä ettei kukaan muu ole harrastanut... Varmaan ,joopa :rolleyes:

Kyllähän se on mukavaa kun on töitä ettei tarvii perseillä...

Nyt vähän hiljaisempaa... mutta siltin tarvii näyttää että tekee töitä...

Tuleehan sitä surffailtua pitkin työpäivää, mutta jos hommia tulee niin kyllä niitä tulee sitten tehtyäkin... Ei anna moraali periksi kahden tunnin ruokiksia tai työaikana salilla käyntiä.

Tunnustan. Aamulla suoraan salille 8.00, duuniin aamupalalle 9.00, 9.30-11.00 netissä(pakkotoisto, youtube, muut treenisivut, snadisti pokemonia), 11.00 kaupungille ruokaa hakemaan (anttilan, levykaupan, sokoksen, ja akateemisen kautta), 12.30-13.30 ruokailua ja päivän lehtiä, 13.30-15.15 taas nettiä. Kohta välipalaa naamariin ja himaan.

Todennäköisesti koko viikko tulee olemaan tota samaa. Ei vaan nappaa nyt. Katellaan sitten loman jälkeen. Välillä täytyy kyllä sit puristaa tosissaan mutta ei nyt.

Oisko mitään hyviä saitteja laittaa? :D

Torstaina muuten panin duuniajalla, mutten duunissa kuitenkaan :dance2:

Tunnustan. Aamulla suoraan salille 8.00, duuniin aamupalalle 9.00, 9.30-11.00 netissä(pakkotoisto, youtube, muut treenisivut, snadisti pokemonia), 11.00 kaupungille ruokaa hakemaan (anttilan, levykaupan, sokoksen, ja akateemisen kautta), 12.30-13.30 ruokailua ja päivän lehtiä, 13.30-15.15 taas nettiä. Kohta välipalaa naamariin ja himaan.

Todennäköisesti koko viikko tulee olemaan tota samaa. Ei vaan nappaa nyt. Katellaan sitten loman jälkeen. Välillä täytyy kyllä sit puristaa tosissaan mutta ei nyt.

Oisko mitään hyviä saitteja laittaa? :D

Torstaina muuten panin duuniajalla, mutten duunissa kuitenkaan :dance2:

No olihan niitä...Moraalittomia muitakin...:hyvä:
Ja viä koko viikko...
Täytyy sanoa että toi kun äijät panee työajalla on kyllä uberperseilyä puhtaimmassa muodossaan..
Stana kun on vaan äijiä tässä talossa...:itku:

Ei helvetti, minkälaisissa duuneissa pystyy noin hyvin luistamaan työn teosta?:D

No joo...Ei kai sitten tarvita...
Vaikuttaa ehkä vähän liian gay puuhalta...:eek:

Vaikka nyt vissiin joku Seta viikko Hesas onki...

Luulis että esim teollisuusvalvomohommis jossa tyyliin pitää kerran työpäivän aikana painaa yhtä nappia ja pari kertaa käydä kiertään halli. Ja tämä vielä öisin..

Luova ajankäyttö on taiteenlaji. Se on vähän mite ite haluaa asia t nähdä, toiset kokee että meikä on luuhannut päivän netissä, minä taas omasta mielestäni olen "luonut interaktiivisia verkostoja nykyajan kärkimediassa":D. Lounas kaverin kanssa taas voi olla "avainasiakas tapaaminen ja verkostopalaveri".

Jotta ei nyt tuu ihan väärää kuvaa niin panin kyllä omaa vaimoa, että kyllähän se vähän työn puolelle lipsahti.

Entisessä konttorissa oli kaikki paremmin. Monesti aamuisin menin suoraan tyhjään toimistoon sohvalle koisaamaan tunniksi. Arkistokaapissa oli piilossa torkkupeitto ja kaikki. Sellanen ihana anttilasta ostettu villainen, tiijätte varmaan. Toimiston naiset sitten herätteli 9.00 aamukahville. Oi niitä aikoja :itku:

Jambo on asian ytimes... Torkkupeitot ja kaikki..:)

Nyt meni jo yli luvatun.. 15.52...
Huomenna taas... ehkä..:D

Viime keväänä olin yhen kaverin kanssa kahestaan vuokratussa hallissa hommissa. Aikaa meni kahvitteluun, parin tunnin ruokkikseen, pesäpallon pelaamiseen ja välillä nukkumiseen. Tulihan niitä töitäkin välillä tehtyä ja sain kaikki työt tehtyä vielä aikamääreeseen mennessä.

Mä oon kyllä huono lööbaamaan pitkiä aikoja. Tylsäähän siinä tulee. Suunnilleen puolet vuodesta töitä saa paiskia ihan liikaa, sen toisen puolen saa istua perseellään miettien mitä vittua tekis.
Tälleen kesällä eletään sitä tylsää puoliskoa vuodesta ja oon kyllä jatkuvasti hyppimässä seinille kun ei aina töitä riitä. Kiitos kellokorttisysteemin ei sieltä kamalasti jaksa luistaa ajoissa kotiinkaan :jahas:

No helvetti kun vois edes kahvitunnin rauhassa lepuuttaa aivojaan narikassa, mutta ei! Koko ajan on joku hihasta nykimässä ja sitä sun tätä pitäs tehdä ja hommata JUST NYT. Keväällä vielä ehti surffailla netissä ja kuolla aivorappeumaan, mutta nyt 2 viikkoa on ollut ihan kauhee hulabaloo ja minä tietysti säätämässä kaikessa ja seuraavat 3 viikkoa samaa!!! V*ttuun kesälomat!!!!

Rehellisyyden nimissä kyllä täytyy myöntää, että perseilyä tämä koko firman toiminta aika ajoin on, enkä tarkoita sluiba mielessä vaan ihan muuten!

7.00 työpaikalle, siinä aamukahvit ja aamutelkkarin kattelua.
7.45 töihin
8.55 kahville, aamutelkkaria/lehti
8.35 töihin
10.50 syömään kotiin
12.10 takaisin duuniin, kahville
12.35 töihin
13.55 kahville karataan
14.35 "töihin", viimeinen rasti
15.30 kamat pois
15.55 himaan

Töitä n.4,5h, vielä olisi varaa kiristää :D

Kaksi edellistä kesää kun metsässä tein töitä ja tämän pari sataa metriä kävelin vartin tauolle kotiin, jossa ei ketään siihen aikaan päivästä ollut niin kyllähän ne silloin tuppasivat venymäänkin tauot. Sitten kuuluu auton tuleminen pihaan, "jumalauta" ja takapuolelta juosten takaisin metsään, ei potkuihin ollut varaa :D

Alkukesän kun suolla olin niin oli yht perseilyä vaikka töitä tehtiinkin tauotta 12 tuntia putkeen, siihen että ajetaan traktoria 3-5 km/h ei vaan hirveästi keskittymistä tarvita,vaikka välillä yritinkin kierrosaikoja kellottaa :D siinä se sitten meni puoli vuorokautta vaakaasennossa toisen käden ohjatessa sillointällöin, toinen söi rahkaa parin litran astiasta (arvatkaa olinko ainut noilla eväillä liikenteessä) tai näpräsi kännykkää. Oli kyllä tylsintä ikinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom