Tuo on kyllä mun mielestä hyvä hakemus! Huomattavaa kehittymistä on tapahtunut! :thumbs:Tässä jonkinlainen hakemusrunko, jonka kyhäilin hurjan positiivisuus ja motivaatioaallon myötävaikutuksella.
Avoin hakemus
Olen paperitekniikan insinööri ja olen pyrkimässä urallani eteepäin. Etsin siis koulutustasoani paremmin vastaavaa paikkaa. Olen työskennellyt tuotantotehtävissä valmistumiseni jälkeen ja pyrin eteenpäin hyödyntääkseni koulutustani ja työkokemustani.
Olen työni puolesta perehtynyt kartongin jatkojalostuksen kautta kartongin ominaisuuksiin. Nykyinen työni hygieniatuotteiden parissa on opettanut minulle laadun ja laadunvalvonnan merkityksen asiakastyytyväisyyden takeena. Kesätöissä olen työskennellyt laboratoriossa sekä paperikemikaalien koeajoissa. Näistä töistä olen oppinut paljon mittaustulosten analysointia ja niistä raportoimista.
Tärkeimpinä ominaisuuksinani pidän huolellisuutta ja tunnollisuutta. Opiskelu- ja työelämässä olen tottunut työskentelemään sekä yksin, pareittain että isommissa ryhmissä. Haluan kehittyä edelleen sekä työntekijänä että ihmisenä. Itseni kehittäminen, niin että myös työnantajani hyötyy siitä, on minulle iso motivaattori. Kiinnostus alaa kohtaan ja halu oppia uutta tekivät opiskelusta helppoa. Lopputyöni suoritin sellutehtaalla ja sain arvosanaksi 3/5. Opiskeluni sisälsivät myös muitakin yleisiä kemian- ja prosessiteollisuuden asioita kuin vain paperin ja sellun valmistukseen liittyviä kursseja. Toimin myös opiskeluaikanani tutor-oppilaana uusille opiskelijoille sekä kv-tutorina ulkomaalaisille opiskelijoille.
Olen vakituisessa työsuhteessa Xxxxxxx Oy:n kanssa. Irtisanomisaikani on tällä hetkellä 14 päivää. Työn aloituksen ajankohdasta ja työsuhteen kestosta olen valmis joustamaan tarpeiden mukaan.
Terveisin
Sarkasmitutkani on epäkunnossa... onko tämä "vittuilua"? ;) :D
Tuli mieleen hakemusta lukiessa, että kun mainitset lopputyöstäsi, niin mielestäni työn aihe olisi paljon informatiivisempi kuin se, että sait arvosanaksi kolmosen. Kolmonen ei imo arvosanana ole niin hyvä, että sillä kauheasti kannattaisi irtopisteitä kalastella, niin siksi oma erikoisosaamisesi lopputyön aihealueesta on kiinnostavampi.
Avoimessa hakemuksessa ei kannata jäädä odottelemaan työtarjousta vaan ilmoittaa esimerkiksi että annat mielelläsi lisätietoja ja otat yhteyttä työpaikkaan liittyen vaikka viikon kuluttua. Tämä siis tarkoittaa oikeasti sitä, että sinne paikkaan pitää todellakin soittaa ja kysyä, että onko hakemus noteerattu ja olisiko sopivia tehtäviä tarjolla.