Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tuossa iässä on kokemusta todella monesta paikasta, niin todennäköisesti henkilö vaihtaa paikkaa aktiivisesti. En palkkaisi silloin mihinkään sellaiseen hommaan, missä työntekijän irtisanoutuminen aiheuttaa suuret riskit ja haittaa toimintaa pitkäksi aikaa. Assistentin hommaan tai vastaavaan sopisi, mutta ei sellaiseen, missä oppii homman kunnolla vasta kuukausien tai vuosien jälkeen.Tuolla edellisellä sivulla jo kirjotin, että olin perintäalan paikkaa hakenu. Tänään tuli EI KIITOS viesti, mutta olivat antaneet palautetta mihin kosahti: Liian pitkät vastaukset, selkeämpää sitoutumistahtoa juuri kyseistä työnantajaa kohtaan ja kun olen itse selvittänyt mitä todellakin haluan tehdä.
Kaikki muut ymmärrän paitsi ton "kun olet itse selvittänyt mitä todellakin haluat tehdä". Mulla työkokemusta hyvin laajalti eri aloilta, minkä oon laskenu vahvuudeksi, mutta nyt ilmeisesti arvostetaan, että on keskittynyt johonkin yhteen osa-alueeseen. Eli jos olette erikoistuneet vasemman kiveksen hipelöimiseen, niin älkää missään nimessä harjotelko samaa myös oikealla kiveksellä, sillä silloin te olette hieman elämässänne hukassa ja etsitte vielä sijaanne työelämässä.
Ovatko työt olleet kuitenkin saman alan hommia vai ovatko ne olleet korumyynnistä kurkkujen kuskaamiseen? En itse laskisi tuuliviiriksi, jos työnkuva pysyy suht samana ja etenkin kun kesätöistä on kyse niin eikös se ole ihan normaalia että firma vaihtuu välillä?Kaikilla ei vaan ole mahdollisuutta aina mennä sinne isin firmaan kesäksi töihin ja valmistumisen jälkeen pomoksi. Itsekin olen ollut kolme kesää eri firmassa töissä. Olen siis tuuliviiri enkä pysty sitoutumaan.
Jos koulutus on perseestä, niin eikös kannattas tehdä asialle jotain, eikä ulvoa keskustelupalstoilla? 33-vuotias voi ihan hyvin lukea haluamansa tutkinnon.
Itse 32, nyt KTM ja ajattelin jatkaa eMBA:n jos vain työnantaja sen maksaa.
Kesätöillä nyt ei ole niin väliä. Itsekin pääsin ekan kerran alan töihin vasta valmistumisen jälkeen.Kaikilla ei vaan ole mahdollisuutta aina mennä sinne isin firmaan kesäksi töihin ja valmistumisen jälkeen pomoksi. Itsekin olen ollut kolme kesää eri firmassa töissä. Olen siis tuuliviiri enkä pysty sitoutumaan.
Eipä taida onnistua kun opintotukikuukaudet on käytetty loppuun ja ilta/vkl opiskelua ei jaksa kun lähimmät kunnolliset opiskelupaikat ovat Helsingissä ja Turussa, molemmat sadan kilsaan päässä eikä vuorotyöstä jaksa julkisilla kulkea kumpaankan paikkaan pitkin viikkoa ja viikonloppuja.
Ovatko työt olleet kuitenkin saman alan hommia vai ovatko ne olleet korumyynnistä kurkkujen kuskaamiseen? En itse laskisi tuuliviiriksi, jos työnkuva pysyy suht samana ja etenkin kun kesätöistä on kyse niin eikös se ole ihan normaalia että firma vaihtuu välillä?
Taisin vähän kärjistää. Kyllä noi kesäduunit on oman alan töitä ollu, tosin duunarihommia mutten ole muitakaan töitä saanut.
Kahden viikon päästä olisi työhaastattelu kesätöihin. Yritys on ainakin tällä kertaa kiinnostava, iso ja kansainvälinen niin jos kesän jälkeen saisi jotain oikeitakin töitä kun olen vielä tekemässä opinnäytetyötä aiheesta, josta on ainakin jotain hyötyä tuolla.