Monestihan se menee tämän kaavan kautta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tällainen on tämä nykyinen hakemusrunko jota muokkailen vähän tarpeen mukaan
Näin ilmoituksenne yyyyyyyyyy.fi nettisivuilla ja haen xxxxxxxxxxxxxx työpaikkaa. Etsin vakavassa mielessä uutta suuntaa työuralleni ja päätin rohkeasti hakea ilmoituksen nähtyäni. Minulla on prosessialan koulutus ja olen ollut muutamassa koulutusalaa vastaavassa työssä. Olen ollut sekä vuorotyössä että päivätyössä ja olen yhä valmis 3-vuorotyöhön. Tässä työhistorian lyhyesti.
Työhistoriaaa jokunen rivi lyhyesti
Tarkemmat tiedot niistä löytyvät ohessa olevasta CV:stäni, josta löytyy myös tarkemmat koulutustiedot. Suomen kielen lisäksi tulen toimeen ruotsin kielellä ja osaan erittäin hyvin englantia. ATK taidot ovat keskivertoa paremmat ja Office ohjemat ja niiden käyttö tuttua.
Mikäs introverteissa niin huonoa on? Itsekin olen perusluonteeltani introvertti. Ei se mikään este työnhaussa ole.Hard Justicen esimerkki korostaa kyllä hyvin miten tärkeää on saada ensimmäinen oman alan duunipaikka heti valmistuttua. Itselläni on pari kaveri jotka ovat korkeakoulutettuja ja mielestäni oikein mukavaa seuraa, eivät mitään introvertteja. Silti heille on ollut uskomattoman tuskaista löytää oman alan hommia. Yritystä on molemmilla ollut ja hakemuksia on Hard Justice tyyliin lähetetty aivan helvetisti, mutta ei.
Heittäkääpä joitain hyviä tapoja aloittaa työhakemus.
Miksi tää aloittaminen on aina niin hiton vaikeeta!
Kerro mistä sait tietää avoimesta työpaikasta ja miksi olet kiinnostunut siitä.
Haastattelu 27.pva ja kuulemma tiedossa "competency based questions". Jaiks, eli juuri sita mita pelkasinkin. Kyseessa on pankin sijoittamisosasto ja duunina kesaharjoittelija. Mita ihmetta siella voidaan oikein kysya? No varmaan jotain sijoittamisesta, mutta onko kellaan heittaa veikkauksia siita mita tarkemmin ottaen voi tulla vastaan? Pankki on erikoistunut ruokateollisuuteen ja maataloussijoittamiseen.
No tällainen on tämä nykyinen hakemusrunko jota muokkailen vähän tarpeen mukaan
Näin ilmoituksenne yyyyyyyyyy.fi nettisivuilla ja haen xxxxxxxxxxxxxx työpaikkaa. Etsin vakavassa mielessä uutta suuntaa työuralleni ja päätin rohkeasti hakea ilmoituksen nähtyäni. Minulla on prosessialan koulutus ja olen ollut muutamassa koulutusalaa vastaavassa työssä. Olen ollut sekä vuorotyössä että päivätyössä ja olen yhä valmis 3-vuorotyöhön. Tässä työhistorian lyhyesti.
Työhistoriaaa jokunen rivi lyhyesti
Tarkemmat tiedot niistä löytyvät ohessa olevasta CV:stäni, josta löytyy myös tarkemmat koulutustiedot. Suomen kielen lisäksi tulen toimeen ruotsin kielellä ja osaan erittäin hyvin englantia. ATK taidot ovat keskivertoa paremmat ja Office ohjemat ja niiden käyttö tuttua.
Ylläolevan tekstin oisin melkeinpä voinut kirjoittaa itsekin. Hakemus tosin on saamani ulkopuolisen avun ansiosta niin hyvä kuin se vain voi näiden lähtökohtien pohjalta olla, mutta tyhjästä on paha nyhjästä: jos ei ole mitään vaikuttavia faktoja pöytään lyötäväksi, niin se on aika sama, miten taidokkaasti naamioi puutteensa ja suoranaiset vikansa.Tekis mieli nostaa kädet ylös ja antautua
koulutus on perseestä
työkokemus on perseestä
cv on perseestä
ja hakemuskin nyt siis on vielä syvemmältä perseestä kuin nuo muut yhteensä.
On niin insipiraatio lopussa ruveta enää säätämään ja säheltämään. Tehdään tuota nykyistä hommaa kuin pillereillä jaksaa ja tehdään sitten lopulliset ratkaisut kun ei enää jaksa. Ei huvita enää taistella hakemusten kanssa ja odottaa olematonta kutsua haastatteluun. Kiitos ja anteeksi auttajille.
Tekis mieli nostaa kädet ylös ja antautua
koulutus on perseestä
työkokemus on perseestä
cv on perseestä
On niin insipiraatio lopussa ruveta enää säätämään ja säheltämään. Tehdään tuota nykyistä hommaa kuin pillereillä jaksaa ja tehdään sitten lopulliset ratkaisut kun ei enää jaksa. Ei huvita enää taistella hakemusten kanssa ja odottaa olematonta kutsua haastatteluun. Kiitos ja anteeksi auttajille.
Pillerit ja lopullinen ratkaisu ei kuulosta hirveän hyvältä suunnitelmalta.Tekis mieli nostaa kädet ylös ja antautua
koulutus on perseestä
työkokemus on perseestä
cv on perseestä