CBB Tuukka Heikkinen

Moro täältä sairaalasta. Mulla on siis aivohalvaus parasta aikaakin, mutta tuntuvia oireita ei enää ole. Pääsin erittäin nopeasti hoitoon, mikä todennäköisesti pelasti pahoilta vaurioilta. Nää on melko harvinaisia juttuja minunkin ikäiselle, joten tarkasti selvitellään, mistä mahdollisesti johtuu.

Juuri äsken kuvattiin sydän ja sieltä löytyikin yksi mahdollinen syy. Nyt seuraavaksi kuvataan siis lisää. Vointini on hyvä ja pysyn jaloillanikin, joten voisi aika paljon pahempi olla. Palataan asiaan, kun uutta kerrottavaa on.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko periytyvää, että onko suvussa ollut vastaavaa?
En tiedä, että olisi ollut. Tuo sama käytävä on olemassa vielä sikiöasteella, mutta pitäisi impeutua kasvaessa. Mulla se näkyi vieläkin.
 
Tyttärellä oli tää (ilmeisesti samasta kyse):

Neuvolassa kuului sivuääni ja leikkauksella kuntoon alle vuoden ikäisenä.
Mulla on sellainen sydänvika kuin eteisten väliseinän aukko ASD. Tuo on kuulemma vaan minun tapauksessa epätodennäköinen aivoveritukoksen aiheuttaja. Se on selvinnyt ilmeisesti tietokonekuvauksesta.
 
Noita pieniä reikiä ja läppävikoja löytyy ilmeisesti noin joka toiselta (ihan hatusta, mutta siis erittäin suurelta osalta) jos vaan tutkitaan tarkkaan, ei ne lievinä aiheuta mitään oireita eikä niitä usein lähdetä korjaamaan.
 
Eilen sitten hiukan yllättäen tukittiin tuo sydämessäni oleva aukko. Reisivaltimon kautta mentiin katetrilla sydämeen ja asennettiin sinne älymetallinen sulkulaite. Ajan kanssa se sitten koteloituu sinne sydämeen ja muodostaa vahvan seinämän. Sydämen eteisten välinen seinä oli minulla rakenteeltaan muutenkin epätavallinen, pussimainen. Se altistaa voimakkaasti hyytymien syntymiseen veressä. Nyt siis hyvin todennäköisesti löytyi syy minun aivoinfarkteille.

Mites treenit? Nyt annettiin 1kk kestävä 10kg nostorajoitusaika. Sen jälkeen pääsen treenaamaan taas ihan normaalisti. Ensi vuonna alkaa siis progressiivinen nousu takas huippukuntoon!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom