CBB Tuukka Heikkinen

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitä mieltä olet jalkojen asennosta kun haetaan sviippeihin ärsykettä? Vaikka nyt prässissä ja hackissa. Jalat kiinni toisissaan vai silleen platz tyyliin kantapäät yhdessä mut polvet ulospäin? Ekassa siis myös polvet on lähes kiinni toisissaan

Jalat niin, että etureisiin saadaan kunnon venytys ala-asennossa. Toisin sanoen jalkaterät suht alhaalla levyssä. MUTTA, jalkaterät taas niin, että pystyy käsittelemään hallitusti mahdollisimman isoja painoja. Mulla jalkaterät on siis noin 30cm leveydellä toisistaan ja ulospäin suunnattuna. Nämä siis prässissä ja hackissa. Mulla on niin liikkuvat nilkat, että pystyisin työntämään polvia todella paljon eteen ihan luonnollisesti, mutta silloin ei yksinkertaisesti pysty käyttämään riittävän kovia painoja, että saisin kovan ärsykkeen. Treenin viimeistely sitten erikseen, siihen riittää pienemmät kuormat ja spesiaalimmat asennot.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Hyvä video! Oletko ollut tyytyväinen (asiakasmäärä jne.) salin "pyörittämiseen"?

Olen ollut tyytyväinen asiakasmäärään. Mulla jo tämä salin pinta-ala rajoittaa porukkaa tiettynä aikana päivästä, joten liikakaan ei ole hyvästä. Yrittäminen on tuonut vapautta päivärytmiin ja on mukava, kun itse saa suunnitella paljon ja kehittää hommaa eteenpäin. Mulla tämä TH-GYM kehittyy paremmaksi aina, kun siihen on mahdollisuus. Omat treenit saan aina vedettyä hiljaisimpaan aikaan ja siihen saa myös aina parhaan energian.

Jatkuvuus

Tuukka Heikkinen
VIP
Ikä
43
Kaupunki
North Karelia
Tarkoitus tässä vetää voimakautta vielä pari neljän viikon kiertoa, sitten tulee bodausta. Kyykkyä olen nyt ottanu 7x171kg, maastavetoa 10x180kg. Nuo on kaikkien aikojen enkkoja, kyykyssä lämppärit. Penkkaamista ja pystäriä häirinnyt edelleen olkapääseudun vammastelu. Painon saanut nyt hilattua 89 kiloon. Pitää jotain kunnon kuntokuvia laittaa, kun saan tuon bodailun käyntiin.

raw2_22m.jpgraw2_28m.jpgraw2_32m.jpg

Tässä 89,3kg. Bodailen nyt ohjelmalla, jossa kahdeksan erilaista treeniä 12 päivän aikana. Tulee voima-, volyymi- ja negatiivinen treeni jokaiselle lihasryhmälle. Tämä on toiminut minulla hyvin. Suht pitkiä treenejä vetää, mutta parin kierron jälkeen on aina selvä kevennys.

Liitteet

• raw53_7m.jpg
    raw53_7m.jpg
    73,8 KB · Katsottu: 900

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljon paino? Isolta näyttää (y)

Tuossa saman treenin yhteydessä treenikamppeet päällä oli 89,1kg. Nyt taas hyvä draivi treeneissä, kun on saanut sairastelut jätettyä taakse. Angiina oli kolme kertaa välillä marras-helmikuu. Nyt jos vielä iskee, niin risojen poisto seuraavaksi.

Tuossa saman treenin yhteydessä treenikamppeet päällä oli 89,1kg. Nyt taas hyvä draivi treeneissä, kun on saanut sairastelut jätettyä taakse. Angiina oli kolme kertaa välillä marras-helmikuu. Nyt jos vielä iskee, niin risojen poisto seuraavaksi.
Mulla pentuna poistettin niekurisat kun oli aina korvatulehduksia, loppui sitten kuin seinään ne.

Meikäläisen rimpuilut vajaan 18 vuoden ajalta. Mulla on nyt uusi YouTube kanava ja sinne tulee jatkossa kaikki matsku, ja hyvää tuleekin.

Voi sanoa, että olet aikuinen urheilija/treenaaja kun olet jo 18 vuotta puntteja "kolistellut". ;) Sulla ei ole tainnut olla mitään pahempia vammoja vai?

Voi sanoa, että olet aikuinen urheilija/treenaaja kun olet jo 18 vuotta puntteja "kolistellut". ;) Sulla ei ole tainnut olla mitään pahempia vammoja vai?

24 vuotta olen nyt treenannut. Ei ole ollut mitään pahempia vammoja koskaan.

Telkkarin valossa jokunen kuva nykytilanteesta. Oikeaan käteen tuli joku repeämä alkukesästä ja oikeastaan nyt vasta alkaa saamaan vasenta kiinni. Muutenkin oikea ollut se ohuempi käsi, joten tämä ei ainakaan helpottanut epätasapainossa.

Liitteet

• 6.jpg
    6.jpg
    82,9 KB · Katsottu: 359
  • 7.jpg
    7.jpg
    87,4 KB · Katsottu: 352
  • 8.jpg
    8.jpg
    87,5 KB · Katsottu: 350
  • 9.jpg
    9.jpg