CBB Tuukka Heikkinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksia onnitteluista! Tämä oli ehdottomasi pitkän kilpailu-urani kruunu! Suomen historian ensimmäinen yleisen sarjan arvokisamitali Games CBB -sarjassa ja päälle vielä tuo masterien hopea. Oon saanut pidettyä EM-kisoissa finaalitasoni myös normi CBB:ssä ja nyt sieltä n tuli kuudes tila alle 175cm sarjassa. Ihan kauhean kova taso kisoissa kaikkinensa ja tuntuu, että se on vain noussut tietyissa sarjoissa. Doping-testausta ei ollut mainittavasti nähtävillä. Iso osa kisaajista oli täysiä bodareita, toki niin on ollut aiemminkin. 40-44 vuotiaiden masters CBB sarjoissa lähes kaikki kisaajat olivat 10-15 kiloa minua suurempia. Siinä ei ole mitään mahkua. Pituusrajatut luokat on mun juttu ja mitä tiukempia painorajoja, niin sitäkin parempi.
 
Tälleen huomaa, että hitto minkä duunin mä oon tehnyt tässä viime kisoista! Tähän väliin mahtuu kuitenkin aivoinfarkti ja siitä toipuminen, pitkäaikainen selkävaiva, mikä rajoitti treenaamista yli puoli vuotta. Kaikkinensa kunnollista treeniä tästä neljästä vuodesta oli noin 20kk. Ikä ei vielä selvästikään paina.

Kisapainoissa eroa noin 2 kiloa, nyt siis enemmän. Molemmat kuvat napattu EM-kisoista, joissa olen mielestäni ollut parhaissa kisakunnoissani koskaan.
 

Liitteet

  • 2018 -  2022 II.jpg
    2018 - 2022 II.jpg
    718,7 KB · Katsottu: 1 416
  • 2018 -  2022 III.jpg
    2018 - 2022 III.jpg
    603,6 KB · Katsottu: 623
  • 2018 -  2022 IIII.jpg
    2018 - 2022 IIII.jpg
    531,9 KB · Katsottu: 583
  • 2018 -  2022 VI.jpg
    2018 - 2022 VI.jpg
    429 KB · Katsottu: 598
  • 2018 - 2022.jpg
    2018 - 2022.jpg
    427,8 KB · Katsottu: 644
  • 2018 -  2022 V.jpg
    2018 - 2022 V.jpg
    549,5 KB · Katsottu: 927
Toihan on kyllä kova kehitys noin pitkään treenanneelle natikalle.
Mitkä oli mielestäsi avain jutut tossa kehityksessä?

Antaa toivoa tällaiset tapaukset itsellekin, että tässä vois vielä joskus kehittyä 😊
 
Todellakin kun tossa iässä natikkana on lähes mahdotonta kehittyä kunnolla, vaan saa tehdä hirveen duunin että edes massa pysyy yllä.
Se on just näin. Vaikeaa on ja vaatii kyllä päätä vääntää vaivojen kanssa pienen kehityksen toivossa. Luottoa pitää hommaan olla, mutta aina sekään eri riitä.

Toihan on kyllä kova kehitys noin pitkään treenanneelle natikalle.
Mitkä oli mielestäsi avain jutut tossa kehityksessä?
Uskoisin, että suurin syy on ollut siinä, että siirryin kokopäivätyöstä tehtaalta kuntosaliyrittäjäksi 😁 Tässä on ollut vapaus suunnitella kaikki, niinkuin haluaa ja ottaa AINA aika siihen, mihin sitä tarvitsee. Eihän mulla ole safkaamisessa ja treeneissäkään tapahtunut mitään isoja muutoksia.
 
@Jatkuvuus
Oletko koskaan mittaillut testoja, missä lukemissa offilla ja dieetin lopulla?
Offilla en ole mittaillut kun ei ole ollut syytä. Neljä vuotta sitten mitattiin heti kisadieetin jälkeen. Silloinkaan ei mitään syytä ollut, mutta mielenkiinnosta. Siitä löytyy video mun YouTube-kanavalta. Mulla ei ole testotasojen kanssa ollut mitään ongelmaa koskaan.
 
Eikun vaan poseeraushousut taas jalkaan ja treenailemaan poseerauksia ja vapaaohjelmaa syksyn kisoja ajatellen. Syyskuussa on Vantaalla MM-karsinta masters-kisoihin, sitten lokakuussa yleisten sarjojen SM ja PM-kilpailut. Tähtäin on kuitenkin marraskuun MM-kilpailuissa. Olen kesän pitänyt aika hyvin painoa kurissa, vaivat on saatu paranneltua ja yksi nousujohteinen treenijakso. Puntari aamulla nyt 76,6kg.
 

Liitteet

  • 20.7. 76,4kg (22)m.jpg
    20.7. 76,4kg (22)m.jpg
    98,9 KB · Katsottu: 1 004
Minkä pituinen olet? Siisti on kondis👍
Nykyisin taitaa pituus olla 173.
Mun mielesta ylakroppa nayttaa huomattavasti "kivisemmalta" 2022 kunnossa. Kunnioitettava suoritus varsinkin ilman troppeja
Kyllä tässä koko ajan pientä edistymistä on tapahtunut. Kisat mielessä yritän koko ajan kroppaa hioa eteenpäin. Ja puhtaalla pelillä jatketaan edelleen.
 
Ekoihin kisoihin Vantaalle kymmenisen päivää. Pääsen testaamaan kisatilanteessa erilaista valmistautumisprotokollaa. Kyseessä MM-karsinta ja mulla löytyy jo MM-kisapaikka kevään kisojen perusteella. Ei siis paineita eikä pakkoja, lähinnä kunnollista testailua. Tässä yksi kuva tältä päivältä.
 

Liitteet

  • 75,5.jpg
    75,5.jpg
    573,1 KB · Katsottu: 788

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom