Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on just näin. Vaikeaa on ja vaatii kyllä päätä vääntää vaivojen kanssa pienen kehityksen toivossa. Luottoa pitää hommaan olla, mutta aina sekään eri riitä.Todellakin kun tossa iässä natikkana on lähes mahdotonta kehittyä kunnolla, vaan saa tehdä hirveen duunin että edes massa pysyy yllä.
Uskoisin, että suurin syy on ollut siinä, että siirryin kokopäivätyöstä tehtaalta kuntosaliyrittäjäksi Tässä on ollut vapaus suunnitella kaikki, niinkuin haluaa ja ottaa AINA aika siihen, mihin sitä tarvitsee. Eihän mulla ole safkaamisessa ja treeneissäkään tapahtunut mitään isoja muutoksia.Toihan on kyllä kova kehitys noin pitkään treenanneelle natikalle.
Mitkä oli mielestäsi avain jutut tossa kehityksessä?
Kisapainoissa eroa noin 2 kiloa, nyt siis enemmän. Molemmat kuvat napattu EM-kisoista, joissa olen mielestäni ollut parhaissa kisakunnoissani koskaan.
Offilla en ole mittaillut kun ei ole ollut syytä. Neljä vuotta sitten mitattiin heti kisadieetin jälkeen. Silloinkaan ei mitään syytä ollut, mutta mielenkiinnosta. Siitä löytyy video mun YouTube-kanavalta. Mulla ei ole testotasojen kanssa ollut mitään ongelmaa koskaan.@Jatkuvuus
Oletko koskaan mittaillut testoja, missä lukemissa offilla ja dieetin lopulla?
Nykyisin taitaa pituus olla 173.Minkä pituinen olet? Siisti on kondis
Kyllä tässä koko ajan pientä edistymistä on tapahtunut. Kisat mielessä yritän koko ajan kroppaa hioa eteenpäin. Ja puhtaalla pelillä jatketaan edelleen.Mun mielesta ylakroppa nayttaa huomattavasti "kivisemmalta" 2022 kunnossa. Kunnioitettava suoritus varsinkin ilman troppeja