CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Öö kierrätkö sä nykyään vetämässä herneitä nenään joka ketjussa? Mä katon sunkin videoita oikein mielellään, varsinkin ne missä on Vertti. Volyymissä on heittelyä sullakin joo, mutta täysin mun sietokyvyn rajoissa, koska se puhe ei sitten vastaavasti katoa miksikään mutinaksi.

Yleisesti ottaen joo se 99% oli liioittelua, en sitä kiellä. Erittäin moni video tällä hetkellä vain alkaa metodilla kahvinkeitin porisee, sitten skriik skrääk täysillä. Seuraavaksi hiljaista mutinaa ja taas uudestaan. Taisi Juhotkin saada jossain vaiheessa tuosta palautetta, eikä muuten ollut minulta. Yllätys yllätys, herneiden vetämisen sijaan homma korjattiin.
Eiks se herneiden vetäminen tullut sun puolelta? Mä vain annoin ratkaisun, ettei kannata katsoa jos joku ei ole omaan mieleen, niin mä ainakin teen. En todellakaan katso mitään pätkiä, jotka herättää negatiivisia fiiliksiä, oikeesti elämä on paljon mukavampaa sillai. Sitten mitä ääniin tulee, niin se on monille haastavaa hommaa, etenkin salilla koska siellä soi taustamusat, niin se tuottaa paljon ongelmia jopa laadukkaammalla kalustolla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eiks se herneiden vetäminen tullut sun puolelta? Mä vain annoin ratkaisun, ettei kannata katsoa jos joku ei ole omaan mieleen, niin mä ainakin teen. En todellakaan katso mitään pätkiä, jotka herättää negatiivisia fiiliksiä, oikeesti elämä on paljon mukavampaa sillai. Sitten mitä ääniin tulee, niin se on monille haastavaa hommaa, etenkin salilla koska siellä soi taustamusat, niin se tuottaa paljon ongelmia jopa laadukkaammalla kalustolla.
No mä katson ihan mielellään monia skenen videoita. Ei ne herätä negatiivisia fiiliksiä. On vain ärsyttävää, kun meillä useimmiten niitä videoita katsoo kaksi henkeä ja yleensä juuri hiljaisuuden aikaan. Volyymi sitten seilaa parhaillaan 5-20 välillä, kun ei ihan viitsi naapureita herättää. Taitaa olla eka kerta kun aiheesta edes ääneen sanon, koska en mä viitti varsinkaan kenenkään aloittelevan tyypin videoita heti torpata. Yleensä ne kehittyy ajanoloon muutenkin. Sisältö niissä mua kuitenkin kiinnostaa, enhän niitä muuten edes katsoisi.

No mä katson ihan mielellään monia skenen videoita. Ei ne herätä negatiivisia fiiliksiä. On vain ärsyttävää, kun meillä useimmiten niitä videoita katsoo kaksi henkeä ja yleensä juuri hiljaisuuden aikaan. Volyymi sitten seilaa parhaillaan 5-20 välillä, kun ei ihan viitsi naapureita herättää. Taitaa olla eka kerta kun aiheesta edes ääneen sanon, koska en mä viitti varsinkaan kenenkään aloittelevan tyypin videoita heti torpata. Yleensä ne kehittyy ajanoloon muutenkin. Sisältö niissä mua kuitenkin kiinnostaa, enhän niitä muuten edes katsoisi.

Mun mielestä noista kannattais sanoa, jos tulee eteen. Esimerkiksi itse olen nyt tehnyt kisadieetistä videoita youtubeen ja mielelläni ottaisin vastaan myös laadullista palautetta.

Tähän ääni ”ongelmaan” sellainen kommentti, että editoidessa videota kuuntelin nappikuulokkeilla ja säädin yhden videon äänet kuntoon (omasta mielestä), sit katsoin sen videon telkkarista suht hyvällä hifijärjestelmällä niin oli ihan eri kuulonen ja mm. muutamassa kohtaa volyymivaihtelua.

Eli jonkin verran vaikuttaa myös se millä kuuntelee/katsoo ja millä musavehkeillä on kuunneltu ku on editoinut. Näin ainakin mulla tai sitten en vaan kuule enkä tajua mitään :D sekin vaihtoehto aina olemassa tietenkin :D

Mä tykkäsin näistä Tuukan videoista!

Hyvää tietoahan siinä tuli, onko jatkuvuus virheiden kautta ajautunut nykyiseen tapaan treenata dieetillä? Toi on monella juurikin et ajetaan sitä hermostoa ihan juntuuraan tietämättään.

Nuo överikovat treenit dieetillä yksinkertaisesti lisää meikäläisellä niin paljon nuutuneisuutta olotilassa, ettei niitä ole mitään järkeä vetää. Siitä sitten kärsisi koko paletti. Dieetit kuitenkin aina kestää suht kauan, joten ihan mukava olisi siinä samalla saada muutakin älyllistä tehtyä. Huomannut olen myös että rasvakin palaa paremmin :)

Pidän aika arvokkaana tätä tietoa mitä tulee nimenomaan kokeneemmilta classikki/naturaalitreenaajilta, vertaa parikymppinen kehonrakentaja nopainnogainwateverittakes. Videoissa tyyli selkeä ja jos tietoa haluaa imeä, tän tyylisistä videoista se ainakin itellä luonnistuu parhaiten.

Nuo överikovat treenit dieetillä yksinkertaisesti lisää meikäläisellä niin paljon nuutuneisuutta olotilassa, ettei niitä ole mitään järkeä vetää. Siitä sitten kärsisi koko paletti. Dieetit kuitenkin aina kestää suht kauan, joten ihan mukava olisi siinä samalla saada muutakin älyllistä tehtyä. Huomannut olen myös että rasvakin palaa paremmin :)
Teetkö varsinaiset suorat sarjat kuitenkin suht kovaa?

Pidän aika arvokkaana tätä tietoa mitä tulee nimenomaan kokeneemmilta classikki/naturaalitreenaajilta, vertaa parikymppinen kehonrakentaja nopainnogainwateverittakes. Videoissa tyyli selkeä ja jos tietoa haluaa imeä, tän tyylisistä videoista se ainakin itellä luonnistuu parhaiten.

Samaa mieltä (kuitenkaan parikymppisiä kehonrakentajia väheksymättä) :) kaikki materiaali Heikkinen, Hietala, Tikka, Perneri akselilta tervetullutta, vaikka kommentointi on laiskaa niin seurattua tulee siitäkin edestä.

Mr.Jatkuvuus toimii hyvänä motivaation lähteenä tällaiselle lajiin hieman myöhäisheränneelle ja antaa pientä toivon kipinää että josko sitä jotain kehitystä saisi vielä aikaan.
Mies puksuttaa vuodesta toiseen kuitenkin suht "perus" treenillä ja kehitystä näyttää kuitenki hissukseen tulevan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teetkö varsinaiset suorat sarjat kuitenkin suht kovaa?

Tottakai, niin kovaa kun irti lähtee ilman isompia riskejä. Jalkakyykkääminen on tuntunut jo pari viikkoa aika viiltävältä. Oma paino on kuitenkin enää alle 78 kiloa ja tangossa rautaa 160. Siinä kun kutosiakin vääntää tappiin asti useemman sarjan, niin joka kerta pikkasen hirvittää. Tässä oonkin miettinyt, että onko noi jo dieetin kannalta liian rankkoja. Dieetti kuitenkin menee todella hyvin eteenpäin, joten jatketaan nyt näillä.

Tottakai, niin kovaa kun irti lähtee ilman isompia riskejä. Jalkakyykkääminen on tuntunut jo pari viikkoa aika viiltävältä. Oma paino on kuitenkin enää alle 78 kiloa ja tangossa rautaa 160. Siinä kun kutosiakin vääntää tappiin asti useemman sarjan, niin joka kerta pikkasen hirvittää. Tässä oonkin miettinyt, että onko noi jo dieetin kannalta liian rankkoja. Dieetti kuitenkin menee todella hyvin eteenpäin, joten jatketaan nyt näillä.
Ihan mielenkiinnosta, miten sun nelijakoinen on rakennettu? Ja cardiota oli joka päivä erikseen päälle?

Ihan mielenkiinnosta, miten sun nelijakoinen on rakennettu? Ja cardiota oli joka päivä erikseen päälle?

Pari lihasryhmää per päivä ja joka lihasryhmälle yks ns. pääliike, johon dieetillä panostan suurimman energian. Loppu onkin sitten volyymin kasvattamista ja kulutuksen lisäämistä varten. Todella perusohjelma. Aerobista 10-15 minsaa joko heti treenin päälle tai erikseen. Jos erikseen vedän, niin silloin kovempisykkeisenä.

IMG_1415.JPG
IMG_1414.JPG

Zone-sarja -42%
Pari lihasryhmää per päivä ja joka lihasryhmälle yks ns. pääliike, johon dieetillä panostan suurimman energian. Loppu onkin sitten volyymin kasvattamista ja kulutuksen lisäämistä varten. Todella perusohjelma. Aerobista 10-15 minsaa joko heti treenin päälle tai erikseen. Jos erikseen vedän, niin silloin kovempisykkeisenä.
Mihin pääliikkeisiin olet päätynyt, vai vaihteleeko treeneittäin?

Mihin pääliikkeisiin olet päätynyt, vai vaihteleeko treeneittäin?

Etureidet: hack tai takakyykky
Takareidet: hyvää huomenta tangolla
Pakarat: askelkyykky tangolla
Rinta: vinopenkki tangolla
Selkä: alatalja kolmiolla
Hauis: scott eri tyylein
Ojentajat: dippi lisäpainolla
Olkapäät: pystärilaite tai pystäri kp
Vatsa: voimapyörä rutistaen
Pohkeille tulee vaan yks liike

Latest posts

Suositut