Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomaatko silminnähtävää kehitystä lihasmassassa kun treeniuraa noinkin pitkä aika takana?
Toimisiko tälläinen voimailussa?
Kisapreppi sujuu mukavasti. Paino on alittanut nyt 78 kilon rajan ja tarkoitus on vetää se sinne 73-74kg tuntumaan. Saa nähdä paljonko jää jäljelle. Dieetin treeniasioihini keskittyvä video pitäisi saada tubeen ensi viikolla. Mulla vaan tuli tietotekniikkaongelmia työkoneen kanssa ja se on nyt huollossa. Toivon mukaan saan sen mahdollisimman pian takaisin. Onko täällä mitään toiveita, mistä aiheesta haluaisitte nähdä meikäläisen tekemää videota?
katso liitettä 147031
Dieetin ravintopuolesta ois kiva kuulla!
On kyllä masentava musa tuossa pätkässä, eikä se tunnelma paljoa siitä noussut videon edetessäkään.
Onko haettu tarkoituksella harmaata ja karua suomi perkele fiilistä tähän?
On kyllä masentava musa tuossa pätkässä, eikä se tunnelma paljoa siitä noussut videon edetessäkään.
Onko haettu tarkoituksella harmaata ja karua suomi perkele fiilistä tähän?
Noh jos toinen ääripää on se 99% videoista, joissa video alkaa sillä kun kahvi tippuu ja taustalla rääkyy joku paskamusiikki, jonka volyymi seilaa ylös alas, niin kyllä mä mieluummin otan sen rauhallisemman pätkän. On todella rasittavaa katsoa varsinkin yöaikaan niitä pätkiä, missä välillä et kuule puheesta mitään ja sitten seuraavaksi musiikit soi taas täysillä.On kyllä masentava musa tuossa pätkässä, eikä se tunnelma paljoa siitä noussut videon edetessäkään.
Onneksi siihen on ratkaisu, älä kato :D Mut älä valitakaan. Elämä on ihan saatanasti helpompaa.On todella rasittavaa katsoa varsinkin yöaikaan niitä pätkiä, missä välillä et kuule puheesta mitään ja sitten seuraavaksi musiikit soi taas täysillä.
Noh jos toinen ääripää on se 99% videoista, joissa video alkaa sillä kun kahvi tippuu ja taustalla rääkyy joku paskamusiikki, jonka volyymi seilaa ylös alas, niin kyllä mä mieluummin otan sen rauhallisemman pätkän. On todella rasittavaa katsoa varsinkin yöaikaan niitä pätkiä, missä välillä et kuule puheesta mitään ja sitten seuraavaksi musiikit soi taas täysillä.
Öö kierrätkö sä nykyään vetämässä herneitä nenään joka ketjussa? Mä katon sunkin videoita oikein mielellään, varsinkin ne missä on Vertti. Volyymissä on heittelyä sullakin joo, mutta täysin mun sietokyvyn rajoissa, koska se puhe ei sitten vastaavasti katoa miksikään mutinaksi.Onneksi siihen on ratkaisu, älä kato :D Mut älä valitakaan. Elämä on ihan saatanasti helpompaa.