CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten paljon uskoisit että on saatavilla kehitystä lihasmassassa kun treeniuraa noinkin pitkä aika takana?

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huomaatko silminnähtävää kehitystä lihasmassassa kun treeniuraa noinkin pitkä aika takana?

Lihaspaksuudessa huomaa muutoksia edelleen. Tykkään kyllä katsoa omaa kehitystäni pidemmällä tähtäimellä. Jos muistelee ekoja kisoja vuonna 2008, niin on siihen tässä melkein kymmenessä vuodessa kuitenkin tullut hienosti parannusta, jos fysiikkaa katsoo puhtaasti kehonrakennus näkökulmasta. Se on parasta, että sitä kehitystä on tullut kaikissa lihasryhmissä. Ennen ekoja kisojahan mulla oli jo noin 13 vuotta salitreeniä takana ja noista ekoista kisoista alkoi oikeastaan se varsinainen järkevä kehonrakennus. Oon vähän jopa sillon tällöin yllättynyt, miten paljon olen kuitenkin pystynyt vielä muuttamaan kroppaani tässä kisauran edetessä. Voi sanoa, että suurimman kehtyksen näkee aina offilla, kun on kaikki ravinteet ja nesteet täpöllä kropassa. Sit kun alkaa vedättää kisakuosiin, niin lopulta huomaa, että miten vähän kuitenkin sitä uutta kehitystä aina tulee. 10 vuodessa sitä kuitenkin tulee ihan mukavasti lavakuntoonkin.

Eli uskot että homma toimii niin että 5 päivää plussalla tuotetaan lihasmassaa, 2 päivää poltetaan rasvaa jolloin lopputulos olisi lihasmassan kannalta positiivinen ja rasvamassan kannalta pysyisi samana?
Toimisiko tälläinen voimailussa? Olen halunnut pitkään kokeilla Ben Pakulskin ultimate bulkkia mutta mietityttää kärsiikö progressio ja suorityskyky liikaa miinuskalori viikkoina ja olisiko sen takia vaan fiksumpaa syklittää kehityskaudet ja rasvanpolttokaudet.

Huomasin vasta äsken millainen aarreaitta tuo treenibunkkerisi on, kohta kahvit tulille ja selailemaan. :kuola:

Toimisiko tälläinen voimailussa?

Miksipä ei toimisi voimailussakin. Voimailin itsekin samalla safkasysteemillä tässä vuosi takaperin ja hienosti sai voimaa lisää. Pääasia mun mielestä on, että tulee sitä vaihtelua ja oppii tulkitsemaan omaa kroppaa syömisten ja kehonpainon yhtälössä.

Kisapreppi sujuu mukavasti. Paino on alittanut nyt 78 kilon rajan ja tarkoitus on vetää se sinne 73-74kg tuntumaan. Saa nähdä paljonko jää jäljelle. Dieetin treeniasioihini keskittyvä video pitäisi saada tubeen ensi viikolla. Mulla vaan tuli tietotekniikkaongelmia työkoneen kanssa ja se on nyt huollossa. Toivon mukaan saan sen mahdollisimman pian takaisin. Onko täällä mitään toiveita, mistä aiheesta haluaisitte nähdä meikäläisen tekemää videota?

IMG_8284 77,9kg 7.2 m (16).jpg

Kisapreppi sujuu mukavasti. Paino on alittanut nyt 78 kilon rajan ja tarkoitus on vetää se sinne 73-74kg tuntumaan. Saa nähdä paljonko jää jäljelle. Dieetin treeniasioihini keskittyvä video pitäisi saada tubeen ensi viikolla. Mulla vaan tuli tietotekniikkaongelmia työkoneen kanssa ja se on nyt huollossa. Toivon mukaan saan sen mahdollisimman pian takaisin. Onko täällä mitään toiveita, mistä aiheesta haluaisitte nähdä meikäläisen tekemää videota?

katso liitettä 147031

No just toi kiinnostaisi että miten treenaat dietillä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä masentava musa tuossa pätkässä, eikä se tunnelma paljoa siitä noussut videon edetessäkään.

Onko haettu tarkoituksella harmaata ja karua suomi perkele fiilistä tähän?

On kyllä masentava musa tuossa pätkässä, eikä se tunnelma paljoa siitä noussut videon edetessäkään.

On samalla tyylillä kaikki.

Hyvää tietoahan siinä tuli, onko jatkuvuus virheiden kautta ajautunut nykyiseen tapaan treenata dieetillä? Toi on monella juurikin et ajetaan sitä hermostoa ihan juntuuraan tietämättään.

Eri mieltä. Hyvä video ja taustamusa on vain taustamusa, taustalla häiritsemättä.

Noh jos toinen ääripää on se 99% videoista, joissa video alkaa sillä kun kahvi tippuu ja taustalla rääkyy joku paskamusiikki, jonka volyymi seilaa ylös alas, niin kyllä mä mieluummin otan sen rauhallisemman pätkän. On todella rasittavaa katsoa varsinkin yöaikaan niitä pätkiä, missä välillä et kuule puheesta mitään ja sitten seuraavaksi musiikit soi taas täysillä. :rolleyes:

On todella rasittavaa katsoa varsinkin yöaikaan niitä pätkiä, missä välillä et kuule puheesta mitään ja sitten seuraavaksi musiikit soi taas täysillä.
Onneksi siihen on ratkaisu, älä kato :D Mut älä valitakaan. Elämä on ihan saatanasti helpompaa.

Noh jos toinen ääripää on se 99% videoista, joissa video alkaa sillä kun kahvi tippuu ja taustalla rääkyy joku paskamusiikki, jonka volyymi seilaa ylös alas, niin kyllä mä mieluummin otan sen rauhallisemman pätkän. On todella rasittavaa katsoa varsinkin yöaikaan niitä pätkiä, missä välillä et kuule puheesta mitään ja sitten seuraavaksi musiikit soi taas täysillä. :rolleyes:

En minä sitä tuonut esiin etteikö se saisi olla rauhallista, vaan se oli masentavaa..eli melankolista ja mollivoittoista. Tuli vähän Vanha suomifilmi meets Kaurismäki mieleen.
Enkä minä sitä pahalla sanonut, kunhan iski silmään..eikun korvaan.

Onneksi siihen on ratkaisu, älä kato :D Mut älä valitakaan. Elämä on ihan saatanasti helpompaa.
Öö kierrätkö sä nykyään vetämässä herneitä nenään joka ketjussa? Mä katon sunkin videoita oikein mielellään, varsinkin ne missä on Vertti. Volyymissä on heittelyä sullakin joo, mutta täysin mun sietokyvyn rajoissa, koska se puhe ei sitten vastaavasti katoa miksikään mutinaksi.

Yleisesti ottaen joo se 99% oli liioittelua, en sitä kiellä. Erittäin moni video tällä hetkellä vain alkaa metodilla kahvinkeitin porisee, sitten skriik skrääk täysillä. Seuraavaksi hiljaista mutinaa ja taas uudestaan. Taisi Juhotkin saada jossain vaiheessa tuosta palautetta, eikä muuten ollut minulta. Yllätys yllätys, herneiden vetämisen sijaan homma korjattiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom