CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KELLARIselkää rajoitetuin välinein

Viime viikolla huitasin kulmasoutua tangolla kymmenen kymppiä satasella. Tänään tein yksitoista kymppiä satasella. Tuohon päälle supersarjana kulmaan tuettua yhden käden levytankosoutua ja kulmasoutua käsipainoilla kolme settiä. Selälle ei muuta tarvinnukkaan. Vatsat tuohon päälle neljällä liikkeellä; rutistuksia, vinoja, kiertoja ja lantionnostoja. Ihan huippureeniä INSOMNIUMIN pauhatessa taustalla kuolon örinää :)

Liitteet

• IMG_0475mp7.webp
    IMG_0475mp7.webp
    86,1 KB · Katsottu: 898
  • IMG_0481mp6.webp
    IMG_0481mp6.webp
    61,2 KB · Katsottu: 856
  • IMG_0478mp5.webp
    IMG_0478mp5.webp
    46,7 KB · Katsottu: 630
  • IMG_0473mp4.webp
    IMG_0473mp4.webp
    87,9 KB · Katsottu: 974
  • IMG_0470mp3.webp
    IMG_0470mp3.webp
    49,1 KB · Katsottu: 843
  • IMG_0469mp2.webp
    IMG_0469mp2.webp
    56,8 KB · Katsottu: 1 036
  • IMG_0465mp1.webp
    IMG_0465mp1.webp
    52,9 KB · Katsottu: 731
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko Tuukka mitään sponsorivirityksiä? Hieno juttu kun olet tänne Pakkikselle alkanut kirjoittamaan kisavalmisteluista ja treeneistä (VIP-puolta ei lasketa).

Onko Tuukka mitään sponsorivirityksiä? Hieno juttu kun olet tänne Pakkikselle alkanut kirjoittamaan kisavalmisteluista ja treeneistä (VIP-puolta ei lasketa).

Mutsi sponssaa. Olenhan tässä yrittänyt muutaman vuoden erinäisiä sponsoreita hommata, mutta kai minä oon jo liian vanha niihin hommiin?

Monesti ollaan jauhettu kavereiden kesken miksi bodaus, niin cbb kuin oikea bodaus on niin huonossa jamassa suomessa. Yksi syy on ainakin, ettei urheilijoita sponssata! Miksi kukaan lahjakas haluaisi kisailla kun saa vain 5e pokaalin. Tarvittaisiin enemmän sponsseja, kilpailuihin oikeat palkinnot ja laji enemmän näkyviin. Näin varmasti kehoillu voisi nousta suosta jossa se on ollut jo vuosia. Onneksi nyt näyttää asiat muuttuvan. Miten tämä liittyi Jatkikseen en tiedä mutta kyllä näin kova kisaaja ehdottomasti ansaitsisi sponssin eikä ne lukemattomat bikinitytöt.

Monesti ollaan jauhettu kavereiden kesken miksi bodaus, niin cbb kuin oikea bodaus on niin huonossa jamassa suomessa. Yksi syy on ainakin, ettei urheilijoita sponssata! Miksi kukaan lahjakas haluaisi kisailla kun saa vain 5e pokaalin. Tarvittaisiin enemmän sponsseja, kilpailuihin oikeat palkinnot ja laji enemmän näkyviin. Näin varmasti kehoillu voisi nousta suosta jossa se on ollut jo vuosia. Onneksi nyt näyttää asiat muuttuvan. Miten tämä liittyi Jatkikseen en tiedä mutta kyllä näin kova kisaaja ehdottomasti ansaitsisi sponssin eikä ne lukemattomat bikinitytöt.

Kisoilla pitaisi olla iso nakyvyys etta sponsorit kiinnostuisivat sponssaamaan etta saa jotain takasinkin sponssista. Talla hetkella cbb kisat itselle ollut aina taysin peiton alla eika noista oikeen kuule kuin pakkiksen threadeista, ei minkaannakoista isoa mainoskamppanjaa menna katsomaan noita kisoja.

Fasti ainakin sponssaa niin tuntemattomia ja suorastaan paskakuntosia kisaajia, että ei ole tosikaan. Ei taida viitsiä nimiä mainita, mutta Tampereen Wolfilla reenaa kavereita, jotka Fastin tuotteita saavat ilmaisesksi, mutta vastaavia kuntoja näkee Alepubin terassilla joka päivä. Ovat osanneet nuolla erään Wolfilla reenaavan Fastin ison herran persettä tarpeaksi syvältä.

Niin kuin olen monessa paikkaa aiemminkin sanonut, niin itse tykkään reenaamisesta niin paljon, että se on mulle asia nro.1. Kisaaminen tulee ihan siinä sivussa. Toki reenaaminen on nyt mennyt jonkin aikaa ihan kisaamisen ehdoilla, mutta tykkään siitä silti ja saan tiettyä nautintoa joka reenistä. Itse en treenaa sen takia, että saisin sponsorin. Monesti on törmännyt sellaiseen asenteeseen, että jos pääsee jonkis sponssin alle, niin sitä sitten pidetään jonkinlaisena statussymbolina. Tuo on aika hassua. Itselleni sponsorista olisi lähinnä pientä taloudellista hyötyä ja uuden kokeilemista, mutta kehittyy tässä nyt ilmankin, paremmin kuin koskaan. Lähinnä mahdollisesta yhteistyöstä olisi suurempaa hyötyä toiseen suuntaan, sponsorille. Onneksi Suomessa sponsorit tai sponsoreiden määrä ei ihmeemmin vaikuta kisatuloksiin, niinkuin aiemmat kisat ovat osoittaneet. Kovasti sponsoroituja ukkoja on jäänyt minunkin taakse joka kisoissa iso joukko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen tehnyt jo pidemmän aikaa selkäreenien ja kevyempien reenien loppuun tällaista ylätaljaviritystä (VIDEO), joka mahdollistaa otteen kääntämisen myötäotteesta vastaotteeksi liikkeen aikana. Ennen, kun tuota testaa, ei voi tietääkään miten suuri ero tuntumassa on noin pienellä muunnoksella juuri leveissä selkälihaksissa. Tämä on siis tavallaan yhdistelmä ylätaljasta leveällä myötäotteella ja kapealla vastaotteella. Lisäksi tässä yhdistyy juuri noiden edellä mainittujen liikkeiden parhaat puolet. Liikkeen alussa vetäminen hauiksilla minimoidaan myötäotteella ja liikkeen lopussa supistus maksimoidaan hauperien avulla vastaotteella. PERKELE, MITEN KOVA LIIKE! Etenkin pitkissä pumppisarjoissa, kuten videolla on kuvattu, tämä liike on kuin naula päähän.

Itse olen tehnyt samaa valillä ihan tavallisessa ristikkäistaljassa ja vinopenkin kanssa.
Asetan vinopenkin lähes pystyyn ja vedän sen hiukan taakse ristikkäistaljan keskilinjasta, noin 20cm, istun siihen ja teen liikkeen kuvaamallasi tavalla, mutta lisäksi teen pienen sekunnin pituisen pidon lopussa samalla rutistaen lapoja yhteen voimakkaasti.

Nooo, pitää vaan jatkaa yrittämistä ja kisaamista :)

Lihastasapaino sulla on ainakin parhaasta päästä, vaikka otettaisin huomioon kaikkien keholajien edustajat suomessa. :thumbs:

Itse olen tehnyt samaa valillä ihan tavallisessa ristikkäistaljassa ja vinopenkin kanssa.
Asetan vinopenkin lähes pystyyn ja vedän sen hiukan taakse ristikkäistaljan keskilinjasta, noin 20cm, istun siihen ja teen liikkeen kuvaamallasi tavalla, mutta lisäksi teen pienen sekunnin pituisen pidon lopussa samalla rutistaen lapoja yhteen voimakkaasti.

Tää varmaan on sitten ihan vaan reenin viimeistelyyn tai alkulämpöihin sopiva liike? Luulisi, ettei isommilla raudoilla pysy tossa penkki paikoillaan. Tuossa startrackissä on myös se hyvä puoli, että painopakat on suht isot ainakin mun vahvuiselle. Siinä pystyy siis tekemään lyhyitäkin sarjoja.

Lihastasapaino sulla on ainakin parhaasta päästä, vaikka otettaisin huomioon kaikkien keholajien edustajat suomessa. :thumbs:

Tällaiset kommentit aina lämmittää mieltä, koska juuri tasapainoiseen kroppaan on aina pyritty. Uskon, että kun podailussa saavuttaa riittävän tasaisen lihasmassan ajan kuluessa, niin sen jälkeen voi hiukan painottaa tiettyjä olemukseen enemmän vaikuttavia lihasryhmiä. Nyt on tuota painotusta tullut jo jonkin verran harrastettua, mutta tällä lihasmassan hankintavauhdilla ei tuo tasapaino ole ainakaan vielä pahemmin kärsinyt.

- - - Updated - - -

Onko Jatkiksella ihan oma kellarisali vai joku muu viritys?

Porukoiden kellarista löytyy tämä "sali". Siellä reenasin jo ekat pari reenivuotta joskus vuonna -95. Penkkiä, kyykkyä, habaa, olkapäitä. Tasapuolisesti kaikkea, koska silloin riitti reenipainot liikkeeseen, kuin liikeeseen. Nyt vähän rajoittuneempi meininki.

IMO Heikkinen tällä hetkellä selvästi Suomen paras CBB-kisaaja. Kurosellakin olisi pitäny pyykiä viimeksi lattiat, johtuen juuri tuosta kehon erinomaisesta balanssista. Kurosella kun balanssi on melko pahasti pielessä.

Tää varmaan on sitten ihan vaan reenin viimeistelyyn tai alkulämpöihin sopiva liike? Luulisi, ettei isommilla raudoilla pysy tossa penkki paikoillaan. Tuossa startrackissä on myös se hyvä puoli, että painopakat on suht isot ainakin mun vahvuiselle. Siinä pystyy siis tekemään lyhyitäkin sarjoja.

En nyt tiedä, itse viimeistelen tuolla, mutta on ollut harkinnassa ottaa se ihan perusselkäliikkeeksikin, kun vinopenkkin on selän takana ja istun siihen ja lyön jalat maahan ja mullakin oma paino on yli sata kiloa, niin ei siinä helposti lähde penkkikään siirtymään. Sitten tietysti jos painot alkavat lähestyä omaa painoa, mutta silloin kyseisen liikkeen tekniikkakin taitaa useimmilla hajota.

IMO Heikkinen tällä hetkellä selvästi Suomen paras CBB-kisaaja. Kurosellakin olisi pitäny pyykiä viimeksi lattiat, johtuen juuri tuosta kehon erinomaisesta balanssista. Kurosella kun balanssi on melko pahasti pielessä.

Joo ojentajat ja etureidet painottuvat liikaa muiden lihasryhmien mm. olkapäiden, selän ja hauisten kustannuksella.
Rakennekin on Tuukkaa ja Uttia heikompi (vähemmän X-mallia), kovatasoinen kilpailija kuitenkin suomen mittapuulla.

Sponsorin saamisessa olisi myös se hyvä puoli, että suurempi yleisö löytäisi sinut ja se taas voisi lisätä lajin suosiota. Itse ainakin lyösin sinut vasta paljon myöhemmin kuin esim. Utin, Kurosen, Kotipohjan ja muut kenellä on tätä sponsoreiden tuomaa ''julkisuutta'', vaikka pidän sinua yhtä kovana kilpailijana. Ihmetyttää kyllä miten fitness-tytöt saavat ''isot'' firmat taakseen sillä että haluaa tulla fitness-kilpailijaksi, mutta kaltaisesi kovanluokan tekijä Suomessa ei saa... Väheksymättä fitness-tyttöjä!

Zone-sarja -42%

Sen takia tässä ollaankin siirtymässä kamppailulajien puolelle, kun ei bodylajeihin tunnu riittävän lahjoja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom