CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onnittelut vielä täältäkin hyvästä sijoituksesta!
Toivottavasti sieltä vielä pahimmat douppaajat kärähtää edeltä ja pääset vielä mitaleille.:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kattelin tuossa aiemmin jotain sun treenikuvia dieetiltä ja nostelit mielestäni natikaksi ja painoos nähen aikas komeita rautoja, joten pakko heittää tähä väliin suorastaan eeppisen "tyhmä"kysymys, paljon on maximi pena? entä 100kg penan sarja enkka leveellä/normaalilla ja kapeella? , kulmasoudun max painot?

kattelin tuossa aiemmin jotain sun treenikuvia dieetiltä ja nostelit mielestäni natikaksi ja painoos nähen aikas komeita rautoja, joten pakko heittää tähä väliin suorastaan eeppisen "tyhmä"kysymys, paljon on maximi pena? entä 100kg penan sarja enkka leveellä/normaalilla ja kapeella? , kulmasoudun max painot?

Entä hauiskääntö ja viparit taljassa?

Muistaakseni 140 taisi Tuukka penkata ehkä pari kuukautta takaperin, kun yllytin sitä. :)

tulisko tirehtööri ite kertomaan nuista tuloksista ku kerkiää :)

Ennen dieettiä nostin 145kg, se taitaa olla maksimi. Oranki tosiaan yllytti. Joskus ainakin nostin 17 toistoa satasella ihan normaalilla otteella. Kapeaa penaa en oo tehny aikoihin, en muista edes parhaita sarjoja. Kulmasoutua olen tehnyt 140 kilolla jonkin alta kympin sarjan. En minä nyt todellakaan mikään vahva ole varsinkaan tällä treenihistorialla. Toiset sanoo, että mulla ei ole lihasta ja toiset taas, että ei ole voimaa. Ei taida sitten olla kumpaakaan jos on asiantuntijoihin uskominen. Oon minä Weak taljassa koko pakalla tehny habaa ja vipareita jollain kolmella kybällä ;)

Zone-sarja -42%
Eikun 145 se olikin. Onhan sulla myös kyykky erittäin kova tohon painoon. 200 tulis varmasti heittämällä milloin vain noiden sarjapainojen perusteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä on kunto ja niin on voimatki. Tyhmiä saa jauhopurkkifirmojen pomot olla jos eivät yritä Jatkista talliinsa saada, positiivinen kuva tulee miehestä ja hyvää mainosta olis mahdolliselle sponsorille.

Tyhmiä saa jauhopurkkifirmojen pomot olla jos eivät yritä Jatkista talliinsa saada, positiivinen kuva tulee miehestä ja hyvää mainosta olis mahdolliselle sponsorille.

100% samaa mieltä ja samaa olen ihmetellyt itsekin. Nuo videot mitä Tuukka on tehnyt mm. kisamatkoista briiffejä, ym. ovat olleet ihan pirun hyvää ja mielenkiintosta settiä. Mulle uponnut ihan 6-0. Ei treenivideoissakaan mitään moitittavaa ole, loppuu ennenku huomaakaan. :)

Onnitteluja kisoista. Nyt kun on tämä ketjukin, niin toivon, että pävittelet menoasi enemmän Pakkotoistolle, ellet ole jo jossain sitä tehnyt ja minulta on vain mennyt ohi. Pääsee netti tohtorit sitten väittelemään treenitavoista ja antamaan hyviä neuvoja. :hyvä:

Mutta ihan tosissaan hieno kunto ja hieno saavutus. Myös voimat ovat kohdillaan, turhaa vähättelet itseäsi tai toivottavasti sitten vain vitsailit. En omalla salilla ole muistaakseni kertaakaan nähyt 5x180 kyykkyä ja vielä noin syvältä. Onnea tulevaisuuteen!

oot sä ainakin mun mielestä ton kokoseksi ukkeliksi ihan helvatan vaffa! itse olen paljo heikompi vaikka oonki pidempi ja painavampi, satkulla kymppi penassa ja silleen :( byäää......

On muuten todellakin helvetin erikoista tuo, että Jatkiksella ei sponssia ole. Esimerkiksi tuossa sivun ylhäällä olevassa Fastin mainoksessa eräs henkilö sijoittui Jatkiksen sarjassa kevään kisoissa viimeiseksi, ja siellähän tuo näyttää Fastia mainostavan. Mutta jos tuo sponsorointi tarkoittaa noiden kohdalla sitä, että sieltä saadaan pelkästään ilmaset lisäravinteet, niin eipä siitä hirveästi kostu. Lisäravinteisiin kuitenkin menee suhteessa todella vähän rahaa. Noi aminohapothan toki maksaa vitusti, mutta onkopa niistäkään loppupeleissä juuri iloa, vaikka bsaata, eaata kiskoisi purkin päivässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom