CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jatkis, ootko ikinä harkinnu blogin kirjoittamista? Lukijoita olis varmasti paljon, ihan perus päivän puuhastelujakin on kiva seurata eikä pelkästään treenijuttuja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jaahas, videot tulikin sitten jo automaattisesti tänne :) Kiitti linkityksistä!

On muuten todellakin helvetin erikoista tuo, että Jatkiksella ei sponssia ole. Esimerkiksi tuossa sivun ylhäällä olevassa Fastin mainoksessa eräs henkilö sijoittui Jatkiksen sarjassa kevään kisoissa viimeiseksi, ja siellähän tuo näyttää Fastia mainostavan. Mutta jos tuo sponsorointi tarkoittaa noiden kohdalla sitä, että sieltä saadaan pelkästään ilmaset lisäravinteet, niin eipä siitä hirveästi kostu. Lisäravinteisiin kuitenkin menee suhteessa todella vähän rahaa. Noi aminohapothan toki maksaa vitusti, mutta onkopa niistäkään loppupeleissä juuri iloa, vaikka bsaata, eaata kiskoisi purkin päivässä.

Ei oo tosiaan ollut muuta sponssia kuin porukoden tuki tässä neljään vuoteen. Salit ovat kuitenkin sponssailleet treenaamista. Tällä hetkellä BB-gym Joensuussa avittaa reenien kanssa. Vosi olla asiat paljon paremminkin.

Jatkis, ootko ikinä harkinnu blogin kirjoittamista? Lukijoita olis varmasti paljon, ihan perus päivän puuhastelujakin on kiva seurata eikä pelkästään treenijuttuja.

En oikein oo blogimiehiä. On mulla kuitenkin tuo kaikille avoin melko suosittu Facebook -urheilijasivu. Ei tarvitse edes olla kirjoilla FB:ssä, että näkee kaikki julkaisut ja kommentit ym. Linkki on tässä mun sigussakin ollut jo jonkin aikaa. Tulee tuonne muutakin laiteltua kuin treeniä ym. mutta nyt tämä kisajakso on aika pitkälti pitänyt paivitykset niihin liittyvissä asioissa.

On muuten todellakin helvetin erikoista tuo, että Jatkiksella ei sponssia ole. Esimerkiksi tuossa sivun ylhäällä olevassa Fastin mainoksessa eräs henkilö sijoittui Jatkiksen sarjassa kevään kisoissa viimeiseksi, ja siellähän tuo näyttää Fastia mainostavan. Mutta jos tuo sponsorointi tarkoittaa noiden kohdalla sitä, että sieltä saadaan pelkästään ilmaset lisäravinteet, niin eipä siitä hirveästi kostu. Lisäravinteisiin kuitenkin menee suhteessa todella vähän rahaa. Noi aminohapothan toki maksaa vitusti, mutta onkopa niistäkään loppupeleissä juuri iloa, vaikka bsaata, eaata kiskoisi purkin päivässä.

Oon täysin samaa mieltä siitä, että Jatkikselle jos jollekkin sponssi kuuluisi. Hieno kisakevät ja mahtava kondis. Muutenkin vaikuttaa oikein jalat maassa olevalta tyypiltä suoraan itärajalta.

Tuosta toisesta puolesta en voisi olla enempää eri mieltä. Tuota kummallisempaa sponssisopparia tuskin monikaan (pl. Bulli, Make jne.) Suomessa saa. Lisäravinteet pöytään ja kiitos. "Todella vähän rahaa." Itellä ainakin nekin rahat voisi sijoittaa johonkin muuhun jos lisäravinteet saisi ilmaiseksi.

Tuolla blogihommalla vois muuten olla aika positiivinen vaikutus sponssinkin saamiseen, voisi kuvitella että lisäravinnefirmat sponssaavat tosi mielellään menestyvää kisaajaa, joka blogissaan sopivasti mainostaisi heidän tuotteitaan. :) Mutta jos ei kerran kyseinen homma kiinnosta niin minkäs minä sille voin. Uskon kuitenkin että Jatkiksellekin sponssi löytyy ihan lähitulevaisuudessa, sen verran kovat ovat näytöt lajin saralla!

Blogin pitäminen varmasti lisäisi sponsorien kiinnostusta, kun olisi paikka missä hekin saisivat selkeää näkyvyyttä? Kannattaa miettiä jos yhtään kiinnostusta löytyy ja kisaamistakin meinaat jatkaa :)

E: Hidas :D

Tuosta toisesta puolesta en voisi olla enempää eri mieltä. Tuota kummallisempaa sponssisopparia tuskin monikaan (pl. Bulli, Make jne.) Suomessa saa. Lisäravinteet pöytään ja kiitos. "Todella vähän rahaa." Itellä ainakin nekin rahat voisi sijoittaa johonkin muuhun jos lisäravinteet saisi ilmaiseksi.

Tottakai se riippuu siitä mitä käyttää. Saahan noihin menemään useita satoja euroja kuukaudessa jos käyttää joka helvetin l-vaniliinia ja tyrnitiiniä. Mutta jos nyt käyttää niitä, mistä on oikeasti jotain hyötyä, eli käytännössä hera, krea, malto, kalaöljy, monivitamiini, niin eipä nuo montaa euroa tee kk-tasolla.

Zone-sarja -42%
Blogin pitäminen varmasti lisäisi sponsorien kiinnostusta, kun olisi paikka missä hekin saisivat selkeää näkyvyyttä? Kannattaa miettiä jos yhtään kiinnostusta löytyy ja kisaamistakin meinaat jatkaa :)

Kyllä sitä näkyvyyttä aika perkeleen hyvin saan tuolla FB:n kauttakin. Yhden rasvaprossakisankin pidin tuossa kokeena, niin se tavoitti päivässä reilut 40000 henkilöä.

Tuolla blogihommalla vois muuten olla aika positiivinen vaikutus sponssinkin saamiseen, voisi kuvitella että lisäravinnefirmat sponssaavat tosi mielellään menestyvää kisaajaa, joka blogissaan sopivasti mainostaisi heidän tuotteitaan. :) Mutta jos ei kerran kyseinen homma kiinnosta niin minkäs minä sille voin. Uskon kuitenkin että Jatkiksellekin sponssi löytyy ihan lähitulevaisuudessa, sen verran kovat ovat näytöt lajin saralla!

Lisäravinteiden arvo on aika minimaalinen verrattuna siihen, mitä tuloja tuloja mainostajat saavat näkyvyyden kautta omaan kassaan.

Missä toi kuva on kuvattu, missä Tuukka on häkin sisällä ja taustalla näkyy tehdasrakennus. Todella hieno kuva!

Edit: Eikun joo kalasatamassahan noi kuvaukset taidettii suorittaa ekan viestin perusteella. Pahoitteluni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuntoilutykitystä @ kellari,lieksa

Keskiviikko on mulla aina kevyempi kuntoilupäivä dieetillä. Se katkaisee sopivasti kaksi kovaa reenipäiväparia. Avainasemassa näissä treeneissä minulla on sykkeen jatkuva nostatus ja sitä kautta haettu kalorinkulutus. Monestikkin teen kuntopiirejä, joihin yhdistän omalla painolla tehtäviä, sekä pienillä lisäpainoilla tehtäviä liikkeitä. Pääasiana olen pitänyt sitä, että liikkeitä tehdään koko kropalle. SM-kisaan on nyt jo alle 50 päivää, joten kova tahti on pidettävä yllä, että saan sen parhaan kunnon esille. Kevään kisarupeama vaikuttaa luonnollisesti myös tähän syksyn valmistautumiseen ja siitä voisi kirjoittaa jotain tässä lähiaikoina.

Liitteet

• 2013-07-17-1203mp.webp
    2013-07-17-1203mp.webp
    39,5 KB · Katsottu: 5 275
Olkapäitä, ojentajia ja kisadieettijuttuja

Niin tosiaan tuossa EM-kisojen jälkeen sairastelin pari viikkoa ja siinä ei oikein kyennyt syömään edes kunnolla. Taudeista toivuttua aloitin lisäämään ihan kunnolla kaloreita ja ne pyörikin useamman viikon jo 4000 tietämillä. Se mikä tässä on jännää, niin kroppa ei ollenkaan päällisin puolin näyttänyt löystyvän, mutta se mihin tuota massaa kertyi oli vatsan seutu. Uskoisin, että suolistomassan lisääntymisen lisäksi myös tuonne sisäelimien ympärille alkoi kiihtyvämmässä määrin varastoitumaan rasvaa. Sen huomaa nyt kun on taas dieettaamassa kohti kisoja. Keskivartalo on vielä selvästi paksumpi, vaikka muuten ihon alla ei kauheammin tuota ylimääräistä enää ole. Myös ne paikat missä yleensä minulla on selvästi enemmän rasvaa (alaselkä, perse) ovat jo nyt ihon osalta tosi hyvällä mallilla.
Itse dieetin alku vaati jo nyt matalempia aloituskaloreita, kuin kevään dieetti. Kroppa ei vaan millään ollut enää samanlaisessa tilassa, kuin ennen ekaa dieettiä. Vaikka yritin noilla korkeilla kaloreilla paukuttaa elimistöön lisää toimintaa, ei sitä ihan niin hyvin sinne tullut, kuin olisin halunnut. Kärvistellään nyt sitten pienemmällä energialla ja yllättavää kyllä, ei tuo nälkä kauheasti ole vielä päässyt vaivaamaan. Painon osalta on nyt helppo vertailla kevään prokkista tähän syksyn vastaavaan, koska tuskin sitä palanutta lihaa tässä kauheasti ehti tulla kuitenkaan takaisin. Pitää vain fokuksen suunnilleen samoissa elopainoissa, kuin keväällä, niin ei pahemmin voi mennä metsään. Tänään oli toisaan olkapäitä ja käsivarsien ojentajia. Tamä on aina niin mukava treeni, ettei tule edes kelloa katseltua vaikka kiire olisi. Raskaat dipitkin tuntuu vain tosi hyvältä puskea. Rok and roll Pakkis!

Liitteet

• IMG_0424mp.webp
    IMG_0424mp.webp
    48,6 KB · Katsottu: 788
  • IMG_0425mp.webp
    IMG_0425mp.webp
    41,8 KB · Katsottu: 972
  • IMG_0428mp.webp
    IMG_0428mp.webp
    21,4 KB · Katsottu: 1 253
Ylätalja-asiaa

Olen tehnyt jo pidemmän aikaa selkäreenien ja kevyempien reenien loppuun tällaista ylätaljaviritystä (VIDEO), joka mahdollistaa otteen kääntämisen myötäotteesta vastaotteeksi liikkeen aikana. Ennen, kun tuota testaa, ei voi tietääkään miten suuri ero tuntumassa on noin pienellä muunnoksella juuri leveissä selkälihaksissa. Tämä on siis tavallaan yhdistelmä ylätaljasta leveällä myötäotteella ja kapealla vastaotteella. Lisäksi tässä yhdistyy juuri noiden edellä mainittujen liikkeiden parhaat puolet. Liikkeen alussa vetäminen hauiksilla minimoidaan myötäotteella ja liikkeen lopussa supistus maksimoidaan hauperien avulla vastaotteella. PERKELE, MITEN KOVA LIIKE! Etenkin pitkissä pumppisarjoissa, kuten videolla on kuvattu, tämä liike on kuin naula päähän.

[video=youtube_share;qBkPOugGtmY]http://youtu.be/qBkPOugGtmY[/video]

Liitteet

• IMG_0440mp.webp
    IMG_0440mp.webp
    41,2 KB · Katsottu: 906
  • IMG_0439mp.webp
    IMG_0439mp.webp
    31,3 KB · Katsottu: 868
Itsekin tykästyin jokin aika sitten tuohon StarTrackin ylätaljaan, teen juuri kuvailemallasi tavalla. Vie aika sata-nolla tavallista yhden kaapelin ylätaljaa.

Tämän aamuisia punnerteluita videoiden muodossa. Ekaks neljä seiskaa smittipenkkiä ja päälle kolme maksimisarjaa tasapenkkiä kässäreillä. Tuohon kun heittää vielä lisäksi yhden eristävän liikeparin rinnalle muutamalla sarjalla, niin mulle riittää.
[video=youtube_share;7k9ltB9pIOA]http://youtu.be/7k9ltB9pIOA[/video]
[video=youtube_share;lM9En6XFQOc]http://youtu.be/lM9En6XFQOc[/video]

Noi äijän sivuposeeraukset on kyllä aivan saatanan näyttävät. Sekä näissä kuvissa että ihan lavalla!

No kiitoksia! Itse en nykyään ole ollenkaan tyytyväinen tuohon ojentajaposeeraukseen. Joskus sen saa kunnolla loksahtamaan kohdalleen, mutta siinä on mulle haastetta, että koko kroppa näyttäisi hyvältä. Rintaposeeraus on aina ollut meikän parhaita poseja ja se on tosi helppo myös tehdä kunnolla.

Itse olen kuitenkin nyt tosi tyytyväinen siitä, miten paljon olen saanut kehitettyä tuota tuplat edestä poseerausta. Se on hullusti parempi nyt, kun on saanut vähän lisäpattia ja oppinut tekemään sen kunnolla. Tässä kevään versio tuosta poseerauksesta.

800_3644.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom