Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä pysäytä sitä polvella vaan lihaksella
Lähinnä testasin vaan, että jos huomauttaa "pakkispron" tekniikoista niin aina joku läski tulee vinkumaan. Askelkyykyssä ei kuulu jysäyttää polvea maahan, eikä siitä pääse mihinkään. Toki tuo menee hyvänä erikoistekniikkana vähän ylisuurilla painoilla. Eihän tekniikoissa tai niiden puutteissa olekaan yleensä kyse siitä, etteikö lihas ottaisi osumaa vaan siitä, että ottaa tukikudoksetkin liiallista osumaa. Vai oliko tuo sun mielestä teknisesti oikein tehty askelkyykky?Pitäiskö Tuukan kasvattaa siis lumpion päälle joku lihas ja ottaa sillä lattiakosketus? Ton verran kun heittää selkään, niin jos sieltä ensinnäkään ylös pääsee niin voi hattua nostaa! Varmasti lihas ottaa hittiä vaikkei negatiivinen olekkaan maailman hitain..
Lähinnä testasin vaan, että jos huomauttaa "pakkispron" tekniikoista niin aina joku läski tulee vinkumaan. Askelkyykyssä ei kuulu jysäyttää polvea maahan, eikä siitä ialiiallista osumaa. Vai oliko tuo sun mielestä teknisesti oikein tehty askelkyykky?
Se on vaan sanonta Mutta joo tiedän, ettei noiden ole tarkotus olla teknisesti superpuhtaita toistoja, mutta oon myös aika varma, että osa noita katsovista alottelevista punttijormista ei sitä tiedä. Ja siks tosta alunperin sanoinkin, ettei alottelijat ala tekemään noita tuolla tavalla, täällä kun tuntuu jengi aika paljon apinoivan mainetta niittäneiden tekemisiä. Ja en mä muusta tekniikasta huomauttanutkaan kuin tuosta suunnan vaihdosta, muutenhan nuo on oikein nättejä askelkyykkyjä.Onhan noi ihan helvetin suuret painot tohon liikkeesseen. Jos lantio ja selkä pysyy noinkin hyvässä asennossa ja polvet selviää ilman mustelmia, niin en lähtis vertaamaan mihinkään teknisesti täydellisiin askelkyykkyihin, kun tuskin noitten sellaisia oli tarkoitus ollakkaan.
ps. tiedän kyllä et oon lihava :(
Se on vaan sanonta Mutta joo tiedän, ettei noiden ole tarkotus olla teknisesti superpuhtaita toistoja, mutta oon myös aika varma, että osa noita katsovista alottelevista punttijormista ei sitä tiedä. Ja siks tosta alunperin sanoinkin, ettei alottelijat ala tekemään noita tuolla tavalla, täällä kun tuntuu jengi aika paljon apinoivan mainetta niittäneiden tekemisiä. Ja en mä muusta tekniikasta huomauttanutkaan kuin tuosta suunnan vaihdosta, muutenhan nuo on oikein nättejä askelkyykkyjä.
Olenko jossain vaiheessa sanonut, että se olisi käskenyt? Eikä mä missään vaiheessa arvostellut Tuukkaa, Tuukan yleensä tekemiä askelkyykkyjä tai sen formia muuten tuossa askelkyykyssä. Miten ihmiset jaksaa yrittää alottaa vääntöä sellasista asioista mistä kukaan ei ole mitään sanonut?Onko se jonkun aloittelijan käskenyt tehdä noin? Ei? Sitä paitsi noita Tuukan askelkyykkyjä useaan otteeseen vierestä katsoneena voin sanoa, että ne on yleensä varsin nättejä.
Classic miesten askelkyykky mittelöt, ensin Olmala ja nyt Tuukka pisti 125 kg tankoon! Jäämme odottamaan Olmanlan vastausta!
Tuukasta voi kyllä monet ottaa mallia. Monet kitisee ettei kehity enää natuna ku niin kauan treenivuosia takana ja se on sit se tekosyy pimeälle puolelle siirtymisessä. Totuus on kuitenkin et jos on oikeesti valmis kokeilemaan uusia juttuja ja tekemään töitä sen eteen niin kehitys ei ole kiven alla. Jos olis hattu niin sitä nostaisin!