CBB Tuukka Heikkinen

Bodaus on elämäntapa eikä tapa elää.

Pitää tehdä semmoista, mikä tuntuu luonnolliselta itselle. Silloin ei tee harrastuksella hallaa itselleen.

Täysin samaa mieltä, arvostan. Rupateltiinkin tovi kesällä Ilosaaressa, yhteisiä tuttujakin löytyy tästä kuvasta.
Terveisin amerikkanlippusalihousuinen mies :)

Meikällä sytytti vasta myöhemmin, kuka oikein olit. Oot kyllä selvästi isompikokoinen, kuin mitä olin kuvitellut foorumin perusteella ja housut toki rokin siisteimmät :)

Arvostus nousi kyllä hitosti, mun mielestä jengi saisi laittaa enemmänkin "elämästään" näihin blogeihin, useimmat kirjoittelee aina bodyelämään liittyvää juttua. Siinä ei ole mitään uutta, askeettiselta se kuulostaa ja siltä että asenne kohdillaan, mutta siinähän se olikin. Mun mielestä kilpailevilla tyypeillä on asenne 100% kohdillaan, ei sitä enää tarvitse toitottaa enempiä vähemmälläkin uskoo.

Bunkkeri on mun oma juttu ja teen sitä niinkuin tykkään. Minusta siitä saa selvästi eniten irti, että kertoo asoista laidasta laitaan ja ilman mitään tuttuakin tutumpaa bodilaiffi-kaavaa. Koska on nyt tullut vähän raotettua tuota yksityiselämää bodauksen ulkopuolelta, niin voisihan sitä tehdä silloin tällöin jatkossakin.

Kiitos kaikille palautetta antaneille, arvostan paljon sanojanne ja tsemppiä mitä olen saanut!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
J_mp tuosta bunkkerin borderista jo mainitsikin ja itselläni se vetää myös silmät solmuun. Ei pysty lukemaan tuota tekstiä, kun borderi on paksuimmillaan.
 
Oli kyllä hienoa kirjoitusta taas Tuukalta. Ainahan sitä itsekin noita miettii, että kuinka paljon tekee hallaa itselleen jos välillä lipsuu ruokavalioista tai tulee vaikka baarissa käytyä, mutta olisihan se kurja jättää elämä elämättä vain harrastuksen takia. Varsinkin kun tuota vain omaksi ilokseen ja vartaloaan muokatakseen tekee.
 
Kerran elämässä - I projektin tilanne

Muutama kuukausi takaperin kirjoitin, että minulla on olemassa kaksi noita Kerran elämässä -projekteja. Eka niistä oli saada pakarat säikeille. Nyt voin todeta, että tuo projekti alkaa olla päätöksessään ja se on ainakin osittain toteutunut! Säikeitä näkyy jo pakaroiden seudulla, vaikkei ole mitään kuivattelua edes vielä tehty. Uskonkin, että kun MM-alkukisa koittaa, on myös tuo haastavin alue ainakin lähelle 100% tikissä. Tuosta toisesta projektista sitten enemmän vähän myöhemmin.

Tässä vielä pari tuoretta kuvaa, ettei ihan pelkäksi selitykseksi jää.
 

Liitteet

  • IMG_4146mp.jpg
    IMG_4146mp.jpg
    482,8 KB · Katsottu: 1 170
  • IMG_4169mp.jpg
    IMG_4169mp.jpg
    486 KB · Katsottu: 1 405
  • IMG_4224mp.jpg
    IMG_4224mp.jpg
    509,2 KB · Katsottu: 1 732
  • IMG_4213mpp.jpg
    IMG_4213mpp.jpg
    521 KB · Katsottu: 1 302
Ylempänä Farshad Valipour ja alemmassa kuvassa Venäjän Viktor Simkin.

Tuossa videossa aika paljon Tuukkaakin ..

Hyvin kuuluu Utinkin neuvot. Helkkarin tyylikäs rakenne kyllä Tuukalla. Maallikon silmään ei hävinnyt millään muulla osa-alueella useammalle, kuin massassa. Joku voi varmaan kertoa, miksi helkkarissa ei päässyt finaaliin...
 
Ylempänä Farshad Valipour ja alemmassa kuvassa Venäjän Viktor Simkin.

Tuossa videossa aika paljon Tuukkaakin ..

[video=youtube_share;Pp2f5s2TnPM]http://youtu.be/Pp2f5s2TnPM[/video]
Anne, onko tietoa kuka on tuo numero 40? Tuukan oikealla puolella etuanatomisessa.
 
Tuossa Tuukan sarjassa numeron 45 etureisien koko ja gutsit takana, huh. :)

Ei kyllä Tuukan tarvii hävetä kuntoaan olleskaan - onnittelut koko projektin loppuun saakka viemisestä kunnialla! Kyllä nyt kelpaa syödä ja joulukin kolkuttelee kinkkuineen ja laatikkoineen ovella. :')
 
Hieno vuosi Tuukalta ja vaatii älyttömästi päätä vetää näin pitkä dieetti! Puhumattakaan upeasta fysiikasta. Oot sä Suomen eliittiä mun mielestä ja varmasti hyvä esikuva tuleville kehoilijoille. Onnea jatkoon! :)
 
Ylempänä Farshad Valipour ja alemmassa kuvassa Venäjän Viktor Simkin.

Tuossa videossa aika paljon Tuukkaakin ..

[video=youtube_share;Pp2f5s2TnPM]http://youtu.be/Pp2f5s2TnPM[/video]


Eikös toi numero 45 ole Lukas Topinka? Yks maailman kovimpia entisiä CBB-junnuja 2 vuoden takaa. Taitaa olla 25-vuotias nykyjään. Useampikin mualiman mestaruus muistaakseni taskussa ja euroopanmestaruuksiakin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom