Bodaus on elämäntapa eikä tapa elää.
Pitää tehdä semmoista, mikä tuntuu luonnolliselta itselle. Silloin ei tee harrastuksella hallaa itselleen.
Täysin samaa mieltä, arvostan. Rupateltiinkin tovi kesällä Ilosaaressa, yhteisiä tuttujakin löytyy tästä kuvasta.
Terveisin amerikkanlippusalihousuinen mies
Meikällä sytytti vasta myöhemmin, kuka oikein olit. Oot kyllä selvästi isompikokoinen, kuin mitä olin kuvitellut foorumin perusteella ja housut toki rokin siisteimmät
Arvostus nousi kyllä hitosti, mun mielestä jengi saisi laittaa enemmänkin "elämästään" näihin blogeihin, useimmat kirjoittelee aina bodyelämään liittyvää juttua. Siinä ei ole mitään uutta, askeettiselta se kuulostaa ja siltä että asenne kohdillaan, mutta siinähän se olikin. Mun mielestä kilpailevilla tyypeillä on asenne 100% kohdillaan, ei sitä enää tarvitse toitottaa enempiä vähemmälläkin uskoo.
Bunkkeri on mun oma juttu ja teen sitä niinkuin tykkään. Minusta siitä saa selvästi eniten irti, että kertoo asoista laidasta laitaan ja ilman mitään tuttuakin tutumpaa bodilaiffi-kaavaa. Koska on nyt tullut vähän raotettua tuota yksityiselämää bodauksen ulkopuolelta, niin voisihan sitä tehdä silloin tällöin jatkossakin.
Kiitos kaikille palautetta antaneille, arvostan paljon sanojanne ja tsemppiä mitä olen saanut!