CBB Tuukka Heikkinen

Kova oli kyllä taso tuolla kisoissa. Varsinkin numerot 45 ja 40. Tuukallakin hyvännäköinen ja kiree kunto, mutta kisaväri näyttää vähän turhan tummalta ja haaleelta. Tossa lineupissa nro 40 pomppaa oikeen esiin kisavärinsä puolesta ja Tuukka jää vähän varjoon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anne, onko tietoa kuka on tuo numero 40? Tuukan oikealla puolella etuanatomisessa.

Tomas Horak, tuli kuudenneksi tuossa sarjassa. Horak voitti viime vuonna junioreiden MM:issä CBB:n.

Varmasti odotukset MM-kisoista Tuukalla oli isommat, mutta täytyy kyllä sanoa, että tuo taso etenkin -175 ja +180 sarjoissa näyttää olleen jokseenkin sairas.
 
Kova oli kyllä taso tuolla kisoissa. Varsinkin numerot 45 ja 40. Tuukallakin hyvännäköinen ja kiree kunto, mutta kisaväri näyttää vähän turhan tummalta ja haaleelta. Tossa lineupissa nro 40 pomppaa oikeen esiin kisavärinsä puolesta ja Tuukka jää vähän varjoon.
Komppaan tätä. Mitään en tiedä kisaväreistä, mutta joku noissa on vähän pielessä. Väri näyttää jotenkin vihreältä, ainakin videolla. En tiedä, onko tilanne erilainen paikan päällä. Sama ongelma oli mun mielestä Tuukalla ja Matolla esimerkiksi PK-kisoissa.

Tuo kannattais laittaa kohilleen ennen seuraavia kisakoitoksia, niin ei tarvi turhaa antaa tasoitusta kilpakumppaneille.
 
Videon perusteella Tuukan erottuvuus kärsii tosiaan merkittävästi tuosta liian tummasta väristä. Kova ukko jokatapauksessa ja sitähän se urheilu on, että kaikki ei mene aina kuten elokuvissa.
 
Ihan alkuun hemmetisti kiitos teille, jotka olette minulle kommentoineet ja pitäneet CBB-miehen ketjua elossa!

Itävallan MM-kisat on nyt nähty ja kisa kisattu. Voin sanoa, että aivan löysästi kovatasoisin kehonrakennuskilpailu, mitä olen koskaan livenä nähnyt kaikki kisat mukaanlukien. Sarjoissa ei juurikaan edes kohtalaisia kisaajia ole, vaan hiottuja fysiikoita rivi täynnä. Niinkuin Anne jo kirjoitti, tuo oma sarjani -175cm ja yli 180cm sarja olivat tasoltaan älyttömiä. Jo 15 parhaan joukkoon pääseminen näissä sarjoissa olisi vaatinut ihan täydellistä onnistumista, ainakin minulta. Sitä ei nyt ilmeisesti tullut. Olen itse omaan kuntooni todella tyytyväinen, ainoastaan pieni pehmeys kisaan pääsi aamusta tulemaan, mutta se tuntuu olevan kohdallani ihan väistämätöntä.

Tuosta kisaväristäni on ollut jonkin verran täällä puhetta. Se oli ehkä hiukan liian tumma, mutta suurin puute oli taas öljyssä ja sitä myöten ihon kiillossa. Koska niin pienet erot vaikuttavat, ketkä pääsevät kisassa jatkoon, niin kuka tietää vaikka olisin pudonnutkin juuri värin ja öljyn vähyyden vuoksi?? Vaikka backstagella kaikki näyttikin olevan kunnossa, niin lavalla olosuhteet olivat taas erilaiset ja ihossa olisi pitänyt olla vieläkin enemmän kiiltoa.

Suurin ero tulee kuitenkin tiettyjen lihasryhmien massassa. Vaikka minulla on Suomen CBB-tasolle hyvät kädet ja olkapäät, niin niissä hävisin MM-tasolla lähes kaikille. Sain paljon hyviä kommentteja reissussa koskien kuntoani ja kehityskohteita, joten tästä vaan jatketaan eteenpäin ja tullaan parempana takaisin!

Tällä kunnolla ei siis ollut puhetta edes 15 joukkoon MM-tasolla. Sarjan voitti kuitenkin lähes kisan heiveröisin kilpailija loistavalla mallilla ja lihastasapainolla, kireää kuntoa väheksymättä. Tuo lupailisi hyvää myös itselleni tulevaisuudessa, vaatii vaan radikaaleja toimenpiteitä treenien suunnittelussa. Raporttia tulee lähiaikoina.
 

Liitteet

  • IMG_4338mp.jpg
    IMG_4338mp.jpg
    784,1 KB · Katsottu: 1 921
  • IMG_4347mp.jpg
    IMG_4347mp.jpg
    912,6 KB · Katsottu: 1 066
Vanhaan hyvään aikaan ukot osasikin levätä kisojen jälkeen, ja näin varmistettiin kehittyminen offseasonilla. Jp pulkkinen piti aina yhtä pitkän lepo/kevennys jakson kuin oli kisadieettikin pitkä ;D
 
Mites elämä tästä eteenpäin? Taitaa vaatia kroppa nyt palauttelua jonkun verran?

Aamustondis palasi ainakin jo parin päivän päästä viimeisestä kisasta. Hyvältä vaikuttaa ainakin sen suhteen. Loppuvuosi menee vähän rennommissa merkeissä ja tammikuussa alkaa taas viimeisen päälle suunnitelmallinen treenaus kohti uutta huomista.
 
katoaako stondis dieetillä?

Taitaa ainakin meillä natikoilla olevan ennemmin sääntö, kuin poikkeus, että häviää isommat halut, sekä stondis kärsii pahasti. Joskus on dieetin jälkeen mennyt pitkiäkin aikoja, ettei ole haluja ollenkaan. Nyt ei onneksi tunnu olevan pidempiaikaisia häiriöitä tässä asiassa.
 
Hei, sellainen kysymys/toivomus, että oletko laskenut nuihin bunkkerin ruokavalioihin kalorimääriä? Erityisesti dieettiversio kiinnostaa tässä vaiheessa :)
 
Hyviä juttuja tuolla Bunkkerissa. Harmi kun en oo aikaisemmin huomannut, noh parempi myöhään kun ei milloinkaan. Sain paljon uusia vinkkejä dieetille. Thanks.
 
Moi Tuukka! Olet yksi mun lemppareista classic bodaajista ja toivon että jatkossa myös tuolla korkeissa kisoissa sinulle annetaan paremmat sijoitukset! TSEMPPIÄ!
 
Hyviä juttuja tuolla Bunkkerissa. Harmi kun en oo aikaisemmin huomannut, noh parempi myöhään kun ei milloinkaan. Sain paljon uusia vinkkejä dieetille. Thanks.

Tässä on nyt aikamoista elämänmuutosta tulossa, niin pikkuisen on kärsinyt tämä netissä olo. Hyvä jos olen saanut olla avuksi.

Moi Tuukka! Olet yksi mun lemppareista classic bodaajista ja toivon että jatkossa myös tuolla korkeissa kisoissa sinulle annetaan paremmat sijoitukset! TSEMPPIÄ!

Toivotaan, että kroppa kehittyy ja sitä myötä saisi niitä parempia sijoituksia noissakin karkeloissa. Sitä tässä yritetään. Kiitokset tsemppaamisesta!
 
Kerran Elämässä Projekti II: Aamupaino 100kg

Kerran elämässä projekti II on nyt aloitettu. Tavoite on itselleni kova, eli aamupainon hinaaminen 100 kiloon. Päivittelen projektin etenemistä tänne ja myös tuolla Treenibunkkerissa on siitä jo nyt asiaa. Vaikka olenkin pitkään suosinut ravinnossa tiettyä syklittelyä ja puhunut siistin offikunnon puolesta, niin uskon että nyt tällä tiettyjä lihasryhmiä raa´asti painottamalla saan parhaat tulokset sillä, että syön kunnolla plussilla ja maksimoin hiilihydraattien määrän.

Kisavuosien 2008 ja 2010 välissä nostatin painoni todella nopeasti yli 90 kilon ja aloitin dieetin lähes heti tuon jälkeen, jolloin saamani hyödyt tuosta "bulkista"olivat aika minimaaliset. Nyt on siis tarkoitus tehdä tämä homma huolellisesti ja uusien oppien mukaan. Katsotaan tuleeko minusta lihava sika, vai miten ulkomuoto kehittyy...

Tuolla sivustollani on kuva kaikkien aikojen painoenkastani 91 kilosta. Sitä lähde nyt toden teolla rikkomaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom