Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Nyt kun joku Kauko Kekkeruusi on hukassa ja sen kuva on lööpissä, niin mitä se kuva siinä auttaa? Eiköhän se Kake sieltä ite sitten ilmoittele jos on hengissä.
Raejuusto sanoi:
Kusimato sanoi:Kyllä se listan julkaisemin oli täysin viihteen nimissä tehty teko, nyt sitten kaikki "aidosti välittävät" soittelee naapurin Kaisalle, kun se sun miehes Viljo oli siinä listalla, että "miltä nyt tuntuu". Arvatkaa haluavatko ne omaiset näytettävän niitä nimiä? Riittää että ne tietää ketkä on kadoksissa, keiden se pitää tietää, eli omaiset ja pelastushenkilökunta, ei perus utelias voivottelija. Ei ole mitään hyvää syytä julkistaa sitä listaa, paitsi sairas uteliasuuden tyydyttäminen ja mediamyllerrys joka taatusti auttaa lehtien menekkiä.
Mikä vitun toivo? Sanos se mulle? Onko se toivoa, että ihmisiä suurinpiirtein julistetaan kuolleeksi kun ei kännykkään vastaa? Tuo on täysin sairasta toimintaa antaa kasvot jengille. Jos mun rakas olis kadoksissa ja sen naamalla tehtäis rahaa jossain verenimijälehdessä, niin kyllä vituttaisi. Ehkä sä tykkäät tommoisista mediaorgioista, mun mielestä täysin sairasta, ei avita vittuakaan ihmisten löytämistä. Kyllä ne sieltä tulee tänne jos hengissä on. Iita varmaan luottaa jonkun likinäköisen mummonkin muistiin "juu, kyllä minä sen sinun puolisosi muistaakseni näin, siellä se makasi kuolleena rannalla", ai jumalauta että lisää toivoa! Get real! Media mässäilee ja takoo rautaa kun se on tulikuumaa, saadaan liikevaihtoa tähän vuoden lopulle komeasti. Toiset sanoo sitä sairaaksi, toiset toivoksi.Iita sanoi:kun täällä on nyt ihmetelty sitä, että miksi ihmeessä laittaa kuvia lööppeihin ja lehtiin ylipäätään, niin Ruotsissa se ainakin on toiminut, 11 ihmisen perheet ovat saaneet kuulla että rakas on elossa: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,582580,00.html
Mutta hyvähän se on jos te tiedätte paremmin että niitä kukaan missään lue.. Eli annetaan mieluummin kaikkien omaisten olla hädän hetkellä yksin ja ilman yhtään toivon kipinää
denniszeims sanoi:Joo, elaimet on aika kovia jatkia siina suhteessa, kaipa ne aina juoksee maen paalle, kun maa jarisee. Tassa geimissa elaimet on johdossa 125000 - 0 tassa vaiheessa. On tullu tsekkailtua tsunameista juttuja viime paivina ja tuntuu aivan jarjettomalta, etta vuonna 1958 Alaskassa oli tsunami jonka korkeus oli yli puoli kilsaa (!!)
http://www.alaskacruise.com/LtBy.htm