Tuska 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Voi perseensuti, ilmatieteenlaitos ja foreca povaa aika huonoa keliä. Viisi kertaa olen tuskassa käynyt ja joka kerta aurinko on porottanut niin maan perkeleesti koko festarin ajan.

No, viime vuonna taisi olla sama homma. Povasivat sadetta, mutta silti aurinko lopulta paistoi.

:rock: Alkaa fiilikset olemaan kohdillaan, satoi tai paistoi!

Voi perseensuti, ilmatieteenlaitos ja foreca povaa aika huonoa keliä. Viisi kertaa olen tuskassa käynyt ja joka kerta aurinko on porottanut niin maan perkeleesti koko festarin ajan.

No, viime vuonna taisi olla sama homma. Povasivat sadetta, mutta silti aurinko lopulta paistoi.

:rock: Alkaa fiilikset olemaan kohdillaan, satoi tai paistoi!
Fuck the sun!

Sää.

Liitteet

• Clipboard01.webp
    Clipboard01.webp
    29,8 KB · Katsottu: 250
mulla on kans lauantaille nosturin lippu..muita klubeja katellaan sitten tilanteen mukaan..missäs baareissa olis hyvä meno iltasin?..ei tarviis olla mikään kauhee teini helvata mutta jengiä sais olla tupa täynnä

mulla on kans lauantaille nosturin lippu..muita klubeja katellaan sitten tilanteen mukaan..missäs baareissa olis hyvä meno iltasin?..ei tarviis olla mikään kauhee teini helvata mutta jengiä sais olla tupa täynnä

Darkside Töölössä lienee melkoisen täynnä metallipäitä. Toki perinteiset Inferno, On the Rocks ja Rocktown imaisevat myös asiakkaita. Teinihelveteiksi ei noista yhtäkään voi väittää, ainakaan normaali-iltoina.

kyllä tosiaan vaihtuu ihan kokoajan..eli alkuviikosta ollaan sitten viisaampia ja tietää varmaks mitä keliä on ollu:D on kyllä helvetin hyvin sattunu aikataulut meikäläisen musiikkimaulle..ei oo oikeestaan mitään päällekkäisyyksiä..hyvähyvä..jospa sitä tästä reissusta jäis joku muistikuvakin

Ihan turha kattoa noita 4-5pv sääennustuksia. Se vaihtelee sateen, auringon ja lumimyrskyn välillä randomilla. Päivää ennen kun vilkasee niin suunnilleen tietää missä säässä saa räpiköidä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sain vihdoinkin hommattua huuto.netistä lipun siskollekin. Ei viitsi yksin lähteä, ja sisko halusi myös mukaan. 100vitun55 euroa. Ei nyt jumalauta sentään. Mutta minkäs teet, jos on tyhmä ja kävellyt onnensa ohi aikaisemmin. Ylihuomenna sitten rokkenroll.

Perjantai-aamuna startataan klo 10 kohti hostelacademicaa.
Kävin tänään jo ostelemassa festarikuteita, paidan ja shortsit. Toivottavasti on sen verran edes lämmin, ettei pitkähihaista tartte.
Mietittiin kaverin kans noita jatkoklubeja, mut ei vielä päätetty niitten suhteen mitään. Nosturissahan ne parhaat kattaukset on, ainakin Alghazanth kiinnostaisi. Toisaalta, voi olla, että siinä vaiheessa on jo tukka täynnä. Kattoo ny.

Mitens muuten nuo helsingin baarit? Ei viittis käydä välillä kuteita vaihtamassa, joten kai noihin "tavallisiin" paikkoihin kelpaa sisälle armycapreissa?

Hemmetti, että alkaa jo jänskättää Carcassin ja Morbid Angelin keikat. Toivottavasti Carcass vetää Symphonies of Sicknessiltäkin ainakin pari viisua, on mun makuun heidän parhaansa. Vaikka helmiklassikkoja ne kaksi seuraavaakin ovat, ei sillä. Jossain vaan oli juttua, että Bill Steer ei oikein enää viittisi möristä, joten se voi sitten olla vanhempien kipaleiden osalta siinä. :( Noh, onneksi on kumminkin lähtenyt skebaa skulaamaan reunionkeikoille. Veikkaan, että taiteilijasieluherkkiksenä koko homma oli juuri hänestä kiinni. Kun esim. David Vincentille mainittiin uuden Infernon haastattelussa Carcassin reunionista, oli välitön vastaus "Onko Bill Steer mukana? Ai on, hyvä.".

Mulla on perjantaina pitkähihainen ikivanha Carcassin Symphonies of Sickness paita päällä, aikoinaan alkuperäisenä Englannista Earachelta tilattu, edessä kieli leualla ja silmä poskella roikkuva mätä pää, älyttömän hiano! Pidän todennäköisenä, ettei yleisössä ole montaa, joilla on sellainen päällä. Jalassa maiharit ja flecktarn maastohousut, päässä kelin mukaan joko aurinkolasit tai normirillit (prkl, jää moshpitti väliin rillien takia), ehkä vihree hellehattu, saa nähdä. Lauantaina pitää toki pistää 15-v Earachelta tilattu (Carcassin paita 16-v) Morbid Angelin Altars of Madness paita päälle. ...mä mitään uusia kuteita ostele, enkä Tuskassa ainakaan pidä. :D Jos on kylmä, niin kai sitä on pakko joku huppari pitää päällä, varmaan Rotten Soundin "Fast music for slow people" riepu.

Jotta siinä tuntomerkkejä, jos kuka haluaa lätistä tylsän vanhan kääkän kanssa. :D Mikehän mut tunnistaa vissiin (tuutkos ny Tuskaan?) ja Drugsta ehkä.

Juu ja emännän kanssa mennään Swallow the Sunia jatkoklubille tsekkaamaan.

Jotta siinä tuntomerkkejä, jos kuka haluaa lätistä tylsän vanhan kääkän kanssa. :D Mikehän mut tunnistaa vissiin (tuutkos ny Tuskaan?) ja Drugsta ehkä.

Juu ja emännän kanssa mennään Swallow the Sunia jatkoklubille tsekkaamaan.

Tottahan toki. Onkos Gilly messissä festarialueellakin?

Hemmetti, että alkaa jo jänskättää Carcassin ja Morbid Angelin keikat. Toivottavasti Carcass vetää Symphonies of Sicknessiltäkin ainakin pari viisua, on mun makuun heidän parhaansa. Vaikka helmiklassikkoja ne kaksi seuraavaakin ovat, ei sillä. Jossain vaan oli juttua, että Bill Steer ei oikein enää viittisi möristä, joten se voi sitten olla vanhempien kipaleiden osalta siinä. :( Noh, onneksi on kumminkin lähtenyt skebaa skulaamaan reunionkeikoille. Veikkaan, että taiteilijasieluherkkiksenä koko homma oli juuri hänestä kiinni. Kun esim. David Vincentille mainittiin uuden Infernon haastattelussa Carcassin reunionista, oli välitön vastaus "Onko Bill Steer mukana? Ai on, hyvä.".

Mulla on perjantaina pitkähihainen ikivanha Carcassin Symphonies of Sickness paita päällä, aikoinaan alkuperäisenä Englannista Earachelta tilattu, edessä kieli leualla ja silmä poskella roikkuva mätä pää, älyttömän hiano! Pidän todennäköisenä, ettei yleisössä ole montaa, joilla on sellainen päällä. Jalassa maiharit ja flecktarn maastohousut, päässä kelin mukaan joko aurinkolasit tai normirillit (prkl, jää moshpitti väliin rillien takia), ehkä vihree hellehattu, saa nähdä. Lauantaina pitää toki pistää 15-v Earachelta tilattu (Carcassin paita 16-v) Morbid Angelin Altars of Madness paita päälle. ...mä mitään uusia kuteita ostele, enkä Tuskassa ainakaan pidä. :D Jos on kylmä, niin kai sitä on pakko joku huppari pitää päällä, varmaan Rotten Soundin "Fast music for slow people" riepu.

Carcass on soittanut materiaalia Symphonies of Sicknessiltä ainakin muilla festareilla, joten eiköhän sitä kuulla myös Tuskassakin.

Hemmetti, että alkaa jo jänskättää Carcassin ja Morbid Angelin keikat.

Mäkin odotan eniten just noita kahta. Vaikka mun Morbid Angel tuntemus rajoittuu lähinnä Altars of Madness ja Blessed Are the Sick -aikakauteen, mutta luulenpa, että just noilta levyiltä tulee eniten biisejä.

Carcass on soittanu nyt materiaalia aika laajasti, eli kaikilta levyiltä on tullu biisejä. Eniten tietty Heartworkilta, kuten pitääkin.

Myös tuo Dream Evil kiinnostaa kovasti. Niklas Isfelt on ihan sairaan kova laulaja, toivottavasti on livenä myös iskussa.

Killswitch Engage on myös pakko nähdä. Vaikken tuommoisesta huutometallista yleensä pidä yhtään, niin toi KE:n viimeisin levy on raju.

Iivili: Miten sulle mahtuu joku 15-vuotta vanha paita päälle vielä :)

Jaha, en löytänyt muuton jäljiltä rotiskohupparia, joten vilposalla ilmalla pitää tyytyä kirkkaan punaiseen Sauna Open Air huppariin.

Metal Heart, huonosti. :D Silloin olin 68kg, nyt noin 20kg painavampi, eikä jokainen kilo ole onneksi mennyt vyötärölle. Ohan noi hiutuneita ja kuluneita paitoja ja "vähän" pieniä, mutta toisaalta 2008 Tuskassa noi pitää olla päällä, jos missä. Ei ole raskinut heittää poiskaan, noilla on tunnearvoa.

Sunnuntaina pistän mahdollisesti vielä kultimman paidan, Xysman paidan. :eek: Ostin joskus Disgracen paidan heidän keikallaan ja sitten Nummirockissa kiljua siemaillessa saimme bändimme basistin kanssa idean, että vaihdetaan paitoja. Sieltä se Xysmapaita jäi mulle. Kannattaa muuten Carcassin ystävien tsekata noi mainitsemani turkulaisbändit, olivat aikoinaan perkeleen kovia. Xysmalta on saatavissa muistaakseni tuplakokoelmaseedeekin kohtuuhintaan.

H0hh00, meikä on pitkään naureskellut hevarien heimovaatteille ja eksoottisilla bändipaidoilla reteilyille, mutta nyt harrastan moista häpeilemättömän avoimesti. Toisaalta, mikäs siinä, olenhan mä heviä kuunnellut jostain 8-v killistä lähtien, kyllä se musa ja kaikki siihen kuuluva on ollut luonteva osa elämää hyvin kauan, joten mitäpä sitä peittelemäänkään mitenkään.

Mää paan Mike privaa, niin järkätään kahvittelusessiot ens viikolle. Lomailen ja turisteilen Helsingissä silloin, niin keskustan seudulla olisi passeli jossain välissä käydä naminamilaatukahvilla ja ehkä jotain pullaakin järsiä samalla.

Nyt on Tuskaa varte sitte hommattu kaikki tarpeellinen alkoholi,särkylääkkeet (krapulaan on varauduttu) julmetun kalliit karvanopat korviin ja lippu :) Mahtava vkl tulossa eikä töitä maanantaina :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom