Hemmetti, että alkaa jo jänskättää Carcassin ja Morbid Angelin keikat. Toivottavasti Carcass vetää Symphonies of Sicknessiltäkin ainakin pari viisua, on mun makuun heidän parhaansa. Vaikka helmiklassikkoja ne kaksi seuraavaakin ovat, ei sillä. Jossain vaan oli juttua, että Bill Steer ei oikein enää viittisi möristä, joten se voi sitten olla vanhempien kipaleiden osalta siinä. :( Noh, onneksi on kumminkin lähtenyt skebaa skulaamaan reunionkeikoille. Veikkaan, että taiteilijasieluherkkiksenä koko homma oli juuri hänestä kiinni. Kun esim. David Vincentille mainittiin uuden Infernon haastattelussa Carcassin reunionista, oli välitön vastaus "Onko Bill Steer mukana? Ai on, hyvä.".
Mulla on perjantaina pitkähihainen ikivanha Carcassin Symphonies of Sickness paita päällä, aikoinaan alkuperäisenä Englannista Earachelta tilattu, edessä kieli leualla ja silmä poskella roikkuva mätä pää, älyttömän hiano! Pidän todennäköisenä, ettei yleisössä ole montaa, joilla on sellainen päällä. Jalassa maiharit ja flecktarn maastohousut, päässä kelin mukaan joko aurinkolasit tai normirillit (prkl, jää moshpitti väliin rillien takia), ehkä vihree hellehattu, saa nähdä. Lauantaina pitää toki pistää 15-v Earachelta tilattu (Carcassin paita 16-v) Morbid Angelin Altars of Madness paita päälle. ...mä mitään uusia kuteita ostele, enkä Tuskassa ainakaan pidä. :D Jos on kylmä, niin kai sitä on pakko joku huppari pitää päällä, varmaan Rotten Soundin "Fast music for slow people" riepu.
Jotta siinä tuntomerkkejä, jos kuka haluaa lätistä tylsän vanhan kääkän kanssa. :D Mikehän mut tunnistaa vissiin (tuutkos ny Tuskaan?) ja Drugsta ehkä.