Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Primordialia varten ostin koko lipun, eikä paljon muuta tullut katsottuakaan. Ja kannatti maksaa, vaikka suurin suosikkibiisi jäikin kuulematta (en kyllä odottanutkaan, eivät taida sitä liiemmin keikoilla vedellä). Morbid Angelia aika pitkät pätkät, mutta se lateksipaita alkoi kyllä olla liikaa.
Sitä kyllä tuumin, että jos joku sytyttäisi tupakalla spontaanin tulipalon, suurin osa ihmisistä kuolisi todennäköisesti niiden naamiaisasujen ja tukkalaitteiden päästöihin ennen varsinaisten palovammojen syntymistä.
Sori mutta taisit mennä vahingossa väärälle festarille? Kyllä kai niitä lavatansseja jossakin on..
Tuota en muuten oikein ymmärrä. Tuskassa näkyi melkoisesti aivan pelti kiinni olevia tyyppejä, jo aamusta. Eivät varmasti muista edes olleensa siellä.
Eihän se sinällääm mua vaivaa mutta ihmettelen miksi tulla vetämän älyttömät perseet tuollaiseen tapahtumaan ja maksaa vielä lipusta.
Samanhan olis voinut tehdä ilmaiseksi aitojen ulkopuolella ja ihan yhtä "hyvä meininki".
Aika paljonhan tuolla on vissiin pakkislaisia ollut, mut en mä ainakaan nähny ku Iivilin, Gillyannen ja Anamakin. Terveisiä ja ens vuonna uudelleen.
Mä taas en miitannut ketään :(
Ja kuka tunnustaa kuuluneensa siihen kolmen hengeen kehoporukkaan jotka vaeltelivat festarialueella ilman paitoja? :D
Tämän minäkin haluaisin kuulla. :D Tuli meinaan pariin otteeseen vähän ihmeteltyä tätä tuiman näköistä pullistelijaryhmää.