Tuska 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Lippupalvelu näyttää jo 3pv:n lippujen kohdalla melkein täyteen varattua ja tiketissä kolmen päivän liput ovat jo loppuneet, että nyt alkaa olla mattimyöhäsillä jo kiirus jos meinaa kolmen päivän lipun saada. Tietysti huuto.netissä noita trokaajia löytyy mutta kuka nyt kusihintaa haluaa maksaa. Päivälipuista perjantaita ja lauantaita on vielä lippupalvelun sivujen mukaan, mutta sunnuntai on melkein täyteen varattu.

Tiketissä on jäljellä enää perjantain ja lauantain lippuja.

Hopihopi!

LA lippu myös täällä.

Missäs ootte miitannu, voisin tulla pyörähtämään jos ehdin?

Taitaapi olla aika sisäpiiriläisten pyöriskelyä. Yritin kysellä hotellia, mut kaikki ilmeisesti käy kotoaan käsin. Samapa tuo. Tosin ihan kiva ois nähdä ihmisiä nimimerkkien takana.

Itse majailen Hostel Academicassa. Pitänee käydä paiskaamassa tassua p-paitaisten taistelijoiden kanssa mikäli niitä näkyy. 2004 tai 2005 oli siinä ulkopuolella pakkislaisilla miitti, oli Ironbutt ja kumppaneita paikalla kun kävin pyörähtämässä siinä. Festarialueella olen nähnyt ainoastaan yhden p-paitaisen miehen ja se oli joku Tommi nimimerkiltään.

Voisin osallistua miittiin, mutta en ole vuoteen käynyt salilla ja olen muuttunut laihaläskiksi naruranteeksi, niin taidan jättää väliin :D

Voisin osallistua miittiin, mutta en ole vuoteen käynyt salilla ja olen muuttunut laihaläskiksi naruranteeksi, niin taidan jättää väliin :D

Mitvit, mä olen käyny säännöllisesti salilla tuhat vuotta silti mun ruumiinrakenne muistuttaa enemmin teinitytön fysiikkaa kuin miehen. Onneksi sentään maha kasvaa.

Mitvit, mä olen käyny säännöllisesti salilla tuhat vuotta silti mun ruumiinrakenne muistuttaa enemmin teinitytön fysiikkaa kuin miehen.

Allekirjoittanut on onnistunut tuhoamaan edes jonkinlaisen kuntonsa vittumaisella duunilla ja liialla matkustamisella :seliseli:

Vaikuttaako tämä Tuska-festareista, tai metallista ylipäätänsä nauttimiseen? Ei sitten millään tavalla. Eli miittiä pystyyn.

Itse majailen Hostel Academicassa. Pitänee käydä paiskaamassa tassua p-paitaisten taistelijoiden kanssa mikäli niitä näkyy. 2004 tai 2005 oli siinä ulkopuolella pakkislaisilla miitti, oli Ironbutt ja kumppaneita paikalla kun kävin pyörähtämässä siinä. Festarialueella olen nähnyt ainoastaan yhden p-paitaisen miehen ja se oli joku Tommi nimimerkiltään.

Sama hostelli. Mulla ei ole pakkispaitaa, mutta erottunen joukosta sillä, etten omaa pitkää lettiä ja ajattelin laittaa päälle valkoisen paidan :wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sama hostelli. Mulla ei ole pakkispaitaa, mutta erottunen joukosta sillä, etten omaa pitkää lettiä ja ajattelin laittaa päälle valkoisen paidan :wtf:
Mulle irvisteltiin viime vuonna kun olin valkoisella t-paidalla liikenteessä.
Kyllähän se pisti hymyilyttämään:D

Hostel Academicassa minäkin! Pitääpä laittaa pakkispaita päälle heti kättelyssä :).

Offtopic: se Pete's pub siinä vieressä on hyvä mesta!

Täytyyhän tännekin pitkälettien sekaan mennä juhlimaan:D

Joka päivä mukana :dance: . Tulkaa moikkaamaan jos tunnistatte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom