Tuska 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Lauantailta tuntuu muistuvan asioita vähiten. Sisääntullessa menin kuuntelemaan Sotajumalaa, mutten muista mitä sen aikana tuli tehtyä. Hyvä keikka taisi olla.
Behemottia jaksoin vain katsella päälavan sivusta, mutta oli hyvä keikka silti. Noxaa kävin vilkaisemassa, sen jälkeen muistan Kreatorin tahdissa pittailua. Ja sen että FotN oli tylsää.

Perjantaina taisin katsella Tracedawnia, mutten muista mitään minkälaisa musaa soittivat, ihan hyvää taisi olla.
Amon Amarthkin veti hyvän keikan. En muista mitä tein Staminan/The Sorrowin aikana. Carcassia kuuntelin kauempaa.
Entombedilla oli kova meno, Dimmunaikaisista tunnelmista ei ole kauhiasti muistelmia.

Ens vuonna tod.näk. uudestaan :rock::rock:
Jos noin vähän muistat, mutta olet sijoittanut kolmen päivän lippuun rahaa kumminkin, niin miten olisi alkoholimäärän raju vähentäminen ensi kerralla? Suosittelen lämpimästi. Hyvästä meiningistä on kiva muistaa kaikki jälkikäteen.

Carcass ja Morbid Angel oli kieltämättä kovia, mutta sunnuntain Dying Fetus keräsi kyllä potin, vaikka vetivätkin vain yhdellä kitaristilla. Ei enää maihareita tuonne, piti käy'ä ostamassa skedekengät, että pystyi kävelemään. :)

Onneksi tuollaisia line-upeja on vain kerran elämässä, eipähän tartte enää lähteä kolmeksi päiväksi. Turhan rankka reissu.

Tuli lähdettyä ennen Nilen aloittamista jo sunnuntaina...

Vieläkin meinaa painaa jaloissa ja silmissä tuo reissu mutta kyllä oli sen arvoista! :)

Majoitusongelmakin ratkaistiin vuokraamalla eräältä firmalta kohtuuhintaan Kalliosta valmiiksi kalustettu yksiö.

Tuskassa vallitsee ihan selkeästi paras yleisfiilis kaikista festareista, missä on tullut vuosien varrella pyörittyä. Se paljon puhuttu "yhteisöllisyys" ei ole mitään paskapuhetta. On aika jees kun pystyy juttelemaan ihan randomilla vastaantulevien tyyppien kanssa ja ne on heti jutussa mukana.

Ainoa miinus oli se, kun joku vittupää katsoi tarpeelliseksi pölliä mun viinat repusta kun se oli siinä anniskelualueen edustan röykkiössä :) Vei jopa pyörän pumpun! Sen verran oli kuitenkin silläkin ihmisellä käytöstapoja, ettei keikannu samalla mun vaatteita :D Noh, oma moka. Oishan sen repun voinu käydä heittämässä sinne maksulliseen "oikeaan" narikkaankin.

Ensimmäinen, muttei varmastikaan viimeinen Tuskareissu!

Jos noin vähän muistat, mutta olet sijoittanut kolmen päivän lippuun rahaa kumminkin, niin miten olisi alkoholimäärän raju vähentäminen ensi kerralla? Suosittelen lämpimästi. Hyvästä meiningistä on kiva muistaa kaikki jälkikäteen.

Alkoholimäärä pysyi oikeastaan melko alhaisena koko ajan. Tapahtumien muistamattomuuteen on syynä vain surkeasti yksinään toimiva muisti (ei muista välttämättä mitään jostain asiasta ennenkuin joku sanoo siitä). Tästä syystä muistan myös sunnuntaista eniten kun se oli lähimpänä kirjoittamisajankohtaa.

Tämän minäkin haluaisin kuulla. :D Tuli meinaan pariin otteeseen vähän ihmeteltyä tätä tuiman näköistä pullistelijaryhmää.
Voipi ikävä kyllä olla mahdollista, että kyseessä on minä ja pari kaveria. Eka kertaa olin tuskassa. Sen verran tykäistyin ilmapiiriin ja meininkiin, että pitää ens vuonna suunnata taas! Bändithän oli kovia ne jotka näin/muistan!:rock:

Diablo ja Killswitch engage vei kyl Tuska 2008 voiton! Carcass ja slayer voi painua minun puolesta sinne mistä ovat tulleet..:wtf:

Jos joku haluaa primordialia fiilistellä niin: As Rome Burns tuska 2008

http://www.youtube.com/watch?v=akJE0fAOe04&fmt=18

Tuossa linkki vielä parempaan versioon: http://supremetyrant.com/movies/primordial-as_rome_burns-tuska_2008.mp4

Ei mun ottamia tuli vaan Primordialin foorumilla vastaan.

Oon joku niistä kaljupäistä yleisössä :rock:

Kylläpä nousi ihokarvat pystyyn. Näin jälkikäteen ajateltuna vois tuon Primon setin nostaa koko viikonlopun kakkoseks heti Kreatorin jälkeen.

Jos näette jotain pätkiä, niin laittakaa ihmeessä linkkiä tänne. Ainakin Noxan keikka taltioitiin kokonaan johonkin dokumenttiin. Olin ihan siinä kuvaajan vieressä.

Behemoth oli kyllä helvetin kova lauantaina. Ehkäpä kovin veto niistä mitä itse näin.
Vituttaa ankarasti että perjantai meni käytännössä kokonaan sivu suun kun koira sai himassa sairaskohtauksen ja Mokoman keikalta poistuin sitte juoksujalkaa taksitolpalle. Carcassin näkemistä olin odottanut kuin kuuta nousevaa...
Sunnuntaina Nile veti kyllä perkeleen kovan keikan. Slayer jäi vähän pliisuksi johtuen myös siitä että olis siinä miksauskopin vieressä, kaukana lavasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Heh, veriset nyrkkitalkoot kyllä aika kaukana tosta toverillisesta painimatsista. Kyllähän sitä tulee jopa vieläkin itte kavereiden kanssa kaljotellessa joskus lämpimiksee kasauduttua :hyvä:

Edit(h Judin): Niin ja Omalla kohdalla kolme päivää meni mitä mainioimmin sopivassa tinassa. Myöskin sillä omalla kohdalla festarin parhaat olivat Tappovipu ja Diablo.

Suositut

Back
Ylös Bottom