Tuska 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Henkilökohtaisesti natsaa aikataulu loistavasti! Kaverin sanoja lainaten:" Sunnuntaina voi Slayerin keikan jälkeen vaikkapa ampua ittensä...":D :D

Pelkäsin tota sunnuntaita etukäteen ihan homona, että laittavat pahoja päällekkäisyyksiä. Eivät laittaneet. Oikeastaan koko viikonlopun aikataulutus imo onnistunut loistavasti.

Jep. Aikataulut on todella hyvät. Ainoa miettimisen arvoinen asia on sunnuntaina, että kattoakko kotimainen huippu Shade Empire vai (ansiotonta?)kulttimainetta nauttiva Dying Fetus.

Mut kaljataukoja ei pahemmin jää. No, säästyypähän nekin rahat muuhun. Ottaa sitten enempi reppuun.

Muuten ihan passeli aikataulu, mutta Behemoth mulle turhan aikaiseen aikaan. Kyl mä vääntäydyn alueelle ajoissa, mutta meininkiä tuskin vielä pähemoothin aikaan hirveesti jaksan kehiä. :wanha diesel:

Niin paljon on laatuisaa kuolometallia tarjolla, että taitaa jäädä Job for a Cowboy tsekkaamati, Korpiklaani ehkä ennemmin, tulee vaihtelua. Onneksi ekana päivänä ei tarvitse haalata itteensä paikalle liian aikaisin. Kunhan Stamppojen keikan aikana selviää alueelle hyvissä ajoin ennen Carcassin keikkaa, niin hyvä. Sitä edeltävät bändit eivät kummosesti kiinnosta, Amon Amarthkin on loppujen lopuksi ylimainostettua kakkaa. On se ihan ok, muttei läheskään hypen veroinen.

Oon harkinnut pysyväni 100% selvin päin, mutta kattoo nyt. Lauantaina näkyis soppelisti olevan Behemothin ja Kreatorin välissä pari tuntia, kerkee syödä ja huilia muutenkin, hyvä. Perjantaina voikin lähtee syömään ja huilimaan heti Carcassin jälkeen, ei näkyis mun makuun olevan koko päivänä oikeen muita hyviä. Tai no, Entombed periaatteessa, mutta kun olen senkin bändin nähnyt vissiin neljä kertaa, tuskin se kovin erilainen on. Vaan ei sitä tiiä, jos innostuu. :evil: Dille Burger = EVVK. Sunnuntaina onkin sitten koko päivä aikaa kerätä virtaa Nilen keikkaa varten, Slayeria voi vähän takavasemmalta tsekkailla sitten iisisti. :D

Noh, ei paha, joka päivälle on kumminkin vähintään yksi mun makuun helvetin kova bändi. Sen lisäksi jos jaksaa tsekata takavasemmalta rentoillen esim. Stampat, Diablon, Entombedin, Tyrin, Korpiklaanin tai muita, niin siinähän se onkin tämä festari mun osalta paketissa. Toki noihin rentoilusessioihin yhdistää mielellään juttelut kavereiden kera, tulee entistä parempi mieli. Edelleen Tuska 2008 näyttää pirun hyvältä. :dance:

Behemoth turhan aikasin. No sen keikan jälkeen tulee varmasti hilluttua viinateltalla, ja sitten myöhään Morbid Angelia katsomaan harottavilla silmillä. :rock: Mitään muuta jännää tuolla ei mulle ole.

ei tullu kyllä päällekkäisyyksiä joten viikonlopun jälkeen ei toimi mikään raaja,lisäksi niskat pitää saada taas toimimaan,mutta jätetään nuo murheet maanantaiksi.

:curs:Perjantaina ja lauantaina on liikaa hyviä pändejä pitäisi olla aina katselemassa. Ja sunnuntaina on vain yksi hyvä eli Slayer. Niin no onhan se Nilekin.

No niin: Meitsikin on nyt sitten tulossa...Menis tää juhannus nyt alta pois, jotta sitten seuraavana viikonloppuna pääsee Tuskailemaan... sunnuntaina taitaa sitten viimeistään jyrähtää...:rock:

Olin lähdössä mutta siellä on vain 2-3 bändiä joista pidän ja kaikki eri päivinä....
Pyssy milloin tuot Slayer-levyjä salille? Olisi mukava jos siellä soisi välillä joku muukin kuin radio tai metallica/rammstein/AC/DC. Ne Metallica-levythän on sun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Olin lähdössä mutta siellä on vain 2-3 bändiä joista pidän ja kaikki eri päivinä....
Pyssy milloin tuot Slayer-levyjä salille? Olisi mukava jos siellä soisi välillä joku muukin kuin radio tai metallica/rammstein/AC/DC. Ne Metallica-levythän on sun.
:offtopic:

Mulla taitaa olla kaikki SLAYERit meidän firman salilla, tulee itse nautiskeltua niitä siellä. Taitavat olla toiselle salille " liian " rankkaa kamaa :D. Palailen huomisesta lähtien taas kotisalille. Pari-kolme kuukautta käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti firman tiloissa reenailemassa.
HYVÄT JUSSIT BILL ja salilla nähdään :rock:.

:offtopic:

Mulla taitaa olla kaikki SLAYERit meidän firman salilla, tulee itse nautiskeltua niitä siellä. Taitavat olla toiselle salille " liian " rankkaa kamaa :D. Palailen huomisesta lähtien taas kotisalille. Pari-kolme kuukautta käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti firman tiloissa reenailemassa.
HYVÄT JUSSIT BILL ja salilla nähdään :rock:.
Hyvät jussit sullekin!

Kappas, se tuska onkin jo nyt tällä viikolla. Tuli nurkan takaa vaikka sitä on talvesta asti odotettu :rock:
Pitää varmaan moikata jokasta isompaa äijää ihan sen varalta jos olisi pakkikselta :)

Kappas, se tuska onkin jo nyt tällä viikolla. Tuli nurkan takaa vaikka sitä on talvesta asti odotettu :rock:
Pitää varmaan moikata jokasta isompaa äijää ihan sen varalta jos olisi pakkikselta :)

Moikkaa meitä pienempiäkin ;) .

Täälläkin olisi yksi innokas osasto lähdössä ensimmäistä Tuskaa kokemaan! :)

Ongelmana on vain majoitus. Tarkemmin ottaen, sitä ei ole :D

Näillä näkymin heitetään teltta olalle ja lähdetään katselemaan, mihin sen saisi sijoitettua. Onko pakkislaisia menossa esim. Rastilan leirintäalueelle? Onko sinne edes mahdollista päästä näin myöhäisessä vaiheessa ja osaako joku sanoa, minkälainen meininki siellä yleensä on ollut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom