Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todistajana kuultu toinen vartija todisti "siiderimiehen" puolesta. Myös valvontakameroista saatu kuvamateriaali osoitti vartijan aloittaneen pahoinpitelyn.
MTV:n mukaan vartija tuomittiin 60 päivän ehdolliseen vankeusrangaistukseen ja hänet määrättiin maksamaan uhrille 500.[/I]
MTV: Metrovartija pahoinpiteli siideriä juoneen miehen - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Sen enempää spekuloimatta ja ketään tuomitsematta, koska mulla ei ole varaa heittää niin sanotusti sitä ensimmäistä kiveä, niin aika mielenkiintoinen selkäänpuukotus työparilta.
...lässyn lässyn lää...
Samanlaisia peeloja näyttäisi olevan tässä ammattikunnassa kuin noissa järjestyksenvalvojissakin. Noh, samaa jengiähän nämä pitkälti ovat, joten ei sinänsä yllätä.
Arvasin että tohon selkäänpuukotus juttuun joku tarttuu. Puolustelinko tossa tuota lyöjää tai tuomitsinko tuota kuka todisti työpariaan vastaan? Toi mun kommentti oli lähinnä siinä tarkoituksessa kirjoitettu, että yleensä ainakin oman uskomuksen mukaan työporukoissa seistään sen työkaverin vierellä.
Eli väännän rautalangasta oman mielipiteeni ennen kuin pahoitat mieltäsi enempää: lyöjä teki väärin ja todistaja oikein.
"Selkäänpuukotus" -termi nyt on kuitenkin on tuossa käyttämässäsi kontekstissa melko arvolatautunut ilmaisu. Jos lyöjä teki väärin ja todistaja oikein niin kerroppas nyt sitten, mikä tuossa työparin "selkäänpuukotuksessa" sitten nyt niin mielenkiintoista on? Kun kerran et mitään arvolatausta tuohon ilmaisuun nyt kuitenkaan tarkoittanut, niin varmaankin täältä pakkikselta löytyy jostain sinun kirjoituksesi missä pidät sitä, että täysin ulkopuolinen on oikeudessa esiintynyt todistajana kovin mielenkiintoisena. Vai löytyykö?
No kerros nyt kun kysyin, että mihin asti olet itse valmis seisomaan "työkaverin" vierellä? Siis oletko valmis seisomaan ryöstäjän, raiskaajan, varkaan rinnalla sen vuoksi kun hänellä sattuu olemaan samanlainen kolmella punaisella pallolla kuvioitu takki päällä kuin sinulla?
Kysymys kuuluukin miksi sä oletat, että työkaverin tekemiä rikoksia pitäisi puolustella ja kutsut tällaista toimintaa "selkäänpuukotukseksi"? Tästä nyt välittyy oman asenteesi ja siksi kysynkin, että kuinka pitkälle itse olet valmis menemään työkaveria suojellaaksesi?Selitin sen jo mikä siinä oli niin mielenkiintoista. Lue edeltävä postini uudestaan ja jos et vieläkään ymmärrä niin en voi auttaa.
En ymmärrä tota ulkopuolinen todistaja juttua miten se liittyy nyt mihinkään?
Ps. Mulla ei ole takkia jossa on punaisia palloja.
Vaikea uskoa, että töitä vartijana saisit jos pystyisit tekemään töitä kolmena päivänä viikossa.
Erittäin suuri, Uudellamaalla ja pk-seudulla on helvetisti hommia tarjolla osa-aikasillekin. Kaikkia paikkoja ei ole nettiin listattu. Lähes kaikissa isommissa firmoissa on jatkuva rekry päällä kunhan vain hakemuksen täyttää firman sivuilla.. Kuinka suuri todennäköisyys on työn saannissa nykypäivänä ja seutu oli siis pk&uusimaa ja 3-4vuoroa viikossa.