Ei saa kuten ei saa myöskään tullin tai rajavartiolaitoksen.Poliisit eivät vissiin sivutoimenaan saa tehdä vartijan töitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa kuten ei saa myöskään tullin tai rajavartiolaitoksen.Poliisit eivät vissiin sivutoimenaan saa tehdä vartijan töitä?
Ei saa kuten ei saa myöskään tullin tai rajavartiolaitoksen.
Mitkä kaikki sivutoimet olikaan kiellettyjä?
Onneksi niitä töitä on kiinnostavampiakin kuin pelkkä myymälävaksi
En oo menossa kauppaan väijymään, ainakaan joka vuoroksi Firman kaikki kohteet on kuulemma mulle auki (poislukien arvokuljetus ja henkilönsuojaus) ja saan itse kokeilla ja valita mitä haluan tehdä ja mitä en, työtunnit vaan riippuu siitä mitä hommia haluan tehdä. Jos mahdollista, pyrin sairaalaan, jos ei, niin sit suurimmaks osaks piiriä ja kauppakeskuksia. JV-kortti ja kokemusta kun löytyy myös niin uskoisin et putoo JLJV:n hommia kauppakeskuksista ehkä eniten.Mun muistaakseni HeJoPel oli menos kauppaan väijymään? Mitkäs niitä mielenkiintoisia töitä sitten on?
Firmaa en täällä mainosta mutta mulla on tosiaan mahdollisuus tehdä kaikkia firman vartiointitehtäviä, luultavasti kun olen erikseen töihin kutsuttavana niin tulee tuurauksia eri hommiin mut ns. vakivuoroja saan pyytää itse oman mielen mukaan, ja tosiaan sairaala/jljv- ostarihommat kiinnostais eniten ja veikkaan että ensimmäiset vuorot seistään myymälässä. Sairaalaympäristö tulee kuitenkin tulevaisuudessa tutuksi, kun tähtään pelastus/ensihoitoalalle niin nyt ois kiva tutustua siihen ympäristöön vartijan silmin, eikä sairaalavuoroissa tarvii vahtia mitään näpistyksiä.En tiedä mihin firmaan HeJoPel on menossa mutta kolmen pallon 24Patrol on ainakin piiri- ja myymälähommien yhdistelmä jos joku tykkää molempia tehdä
Äläs sano, käsidesit on aika haluttua tavaraa tietyn asiakaskunnan keskuudessa:Deikä sairaalavuoroissa tarvii vahtia mitään näpistyksiä.
Äläs sano, käsidesit on aika haluttua tavaraa tietyn asiakaskunnan keskuudessa:D
Vähän riippuu firmasta ja alueesta. Mullakin on erikseen työhön kutsuttava - soppari mutta vuoroja olisi niin paljon kuin vain jaksaisi tehdä. Siinä oon kyllä samaa mieltä, että kiinteätuntinen on aina se paras vaihtoehto.Noi erikseen töihin kutsuttava-sopimukset on niin perseestä. Koeta tehä työs mahollisimman hyvin että saisit edes jollain kiinteillä tunneilla ja järkevillä työvuoroilla olevan sopparin. Voin muuten kertoa että saat tehä niitä ovihommia jatkossakin rahan takia, noista sopimuksista harvoin niin paljoa kuitenkaan pääsee tienaamaan.