Turvallisuusalalle, vartijaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liittyisikö poliisin osalta siihen sama kuin ravintoloihin ja turvallisuusalaan eli periaatteessa poliisi on se valvova viranomainen... Ihan vaan mutua..

Mitkä kaikki sivutoimet olikaan kiellettyjä?

Muistan lukeneeni myös taannoin, että poliisilta ja rajan hepuilta on kielletty myös sopimuspalokunnassa toimiminen sivutoimena, vaikka ko. hommasta ei edes kaikkialla saada erillistä henk.koht. palkkaa

Vähän erikoinen juttu, mutta kai tätä perusteltiin jotenkin niin, että sopimuspalokuntalaisena hälytystehtävillä voi törmätä tilanteisiin, jotka velvoittavat henkilön toimimaan poliisina.

Biroo: riippuu varmaan ihan mistä roikkuu... toiest tykkää ajaa piirii öisin ja kokee sen mielenkiintoisena, toiset tykkää myymälävaksin hommista (varsinkin niistä missä ei tarvii niitä kärryjä työnnellä) ja ottaa siellä pokaa, kolmas tykkää hengaa isossa kauppakeskuksessa suorittamassa järjestyksenvalvontaa... u name it... Mikään noista nyt tuskin kenenkään unelmatöitä on :dance:

mutta meikäläinen voi ainakin ihan ammattiylpeydellä sanoo, että nykyinen duuni on loistava ja nautin siitä ;)

Mun muistaakseni HeJoPel oli menos kauppaan väijymään? Mitkäs niitä mielenkiintoisia töitä sitten on?
En oo menossa kauppaan väijymään, ainakaan joka vuoroksi :) Firman kaikki kohteet on kuulemma mulle auki (poislukien arvokuljetus ja henkilönsuojaus) ja saan itse kokeilla ja valita mitä haluan tehdä ja mitä en, työtunnit vaan riippuu siitä mitä hommia haluan tehdä. Jos mahdollista, pyrin sairaalaan, jos ei, niin sit suurimmaks osaks piiriä ja kauppakeskuksia. JV-kortti ja kokemusta kun löytyy myös niin uskoisin et putoo JLJV:n hommia kauppakeskuksista ehkä eniten.

En tiedä mihin firmaan HeJoPel on menossa mutta kolmen pallon 24Patrol on ainakin piiri- ja myymälähommien yhdistelmä jos joku tykkää molempia tehdä

En tiedä mihin firmaan HeJoPel on menossa mutta kolmen pallon 24Patrol on ainakin piiri- ja myymälähommien yhdistelmä jos joku tykkää molempia tehdä
Firmaa en täällä mainosta mutta mulla on tosiaan mahdollisuus tehdä kaikkia firman vartiointitehtäviä, luultavasti kun olen erikseen töihin kutsuttavana niin tulee tuurauksia eri hommiin mut ns. vakivuoroja saan pyytää itse oman mielen mukaan, ja tosiaan sairaala/jljv- ostarihommat kiinnostais eniten ja veikkaan että ensimmäiset vuorot seistään myymälässä. Sairaalaympäristö tulee kuitenkin tulevaisuudessa tutuksi, kun tähtään pelastus/ensihoitoalalle niin nyt ois kiva tutustua siihen ympäristöön vartijan silmin, eikä sairaalavuoroissa tarvii vahtia mitään näpistyksiä.

"Järjestyksenvalvojana työskentelevä Lehikoinen hyppäsi metroraiteille horjahtaneen ihmisen perään ja työnsi hänet laiturin alla olevaan suojatilaan."

12-vuotiaan urotyö poiki hengenpelastusmitalin - nämä 9 riskeerasivat henkensä muiden puolesta | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Hengenpelastusmitallin arvoinen temppu. Voisin kuvitella, että uutisesta on unohtunut mainita juurikin laiturille saapuva metro, koska mitä järkeä sitä ihmistä on muuten sinne pakotilaan työntää.

Maanantaina alkaa viikon harjoittelujakso ja sen jälkeen tehdään sopimukset jatkosta, mut näillä näkymin työsuhde tulee alkuun olemaan erikseen töihin kutsuttava ja koostuu piiristä ja jljv-hommista. Ens viikolla tarvii mennä liivikaupoille ja pitäis kai jotkin kunnon turvakengätkin hankkia.

Noi erikseen töihin kutsuttava-sopimukset on niin perseestä. Koeta tehä työs mahollisimman hyvin että saisit edes jollain kiinteillä tunneilla ja järkevillä työvuoroilla olevan sopparin. Voin muuten kertoa että saat tehä niitä ovihommia jatkossakin rahan takia, noista sopimuksista harvoin niin paljoa kuitenkaan pääsee tienaamaan.

Noi erikseen töihin kutsuttava-sopimukset on niin perseestä. Koeta tehä työs mahollisimman hyvin että saisit edes jollain kiinteillä tunneilla ja järkevillä työvuoroilla olevan sopparin. Voin muuten kertoa että saat tehä niitä ovihommia jatkossakin rahan takia, noista sopimuksista harvoin niin paljoa kuitenkaan pääsee tienaamaan.
Vähän riippuu firmasta ja alueesta. Mullakin on erikseen työhön kutsuttava - soppari mutta vuoroja olisi niin paljon kuin vain jaksaisi tehdä. Siinä oon kyllä samaa mieltä, että kiinteätuntinen on aina se paras vaihtoehto.

Nojoo, onhan tuo perseestä kun tavallaan odotti kyllä sellaista reilua 30 tuntia viikossa (mikä saattaa toki olla ETK_sopparillakin mahdollista). Mut eiköhän niitä tunteja kerry kun ottaa kaiken vastaan mitä tarjotaan ja hoitaa hommansa hyvin, ovihommia täytyy tosiaan silti jatkaa ohella näillä näkymin. Toisaalta, yhdelle toiselle jannulle laitettiin jo harjoitteluviikolle melkein 60h edestä piirivuoroja, joten luulis sieltä niitä tunteja tulevan kun autokortti löytyy ja kiinnostusta piiriinkin on.

Luultavasti tä kesäkuu on hiukan hiljasempi, mut heinäkuussa luulis riittävän töitä. Syksystä ei taas oo tietoa mut toivotaan että irtois vaikka määräaikainen kun meen tammikuussa inttiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom