Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tainnut jäädä laskut maksamatta, kun sivut laitettu kiinni eikä edes mitään tiedotetta ole annettu asiasta (esim. Facebookkiin).
Seculle ja turvatiimille pistetty hakemus. Nyt ei ku ootellaa ja toivotaan et tärppäis.
Tainnut jäädä laskut maksamatta, kun sivut laitettu kiinni eikä edes mitään tiedotetta ole annettu asiasta (esim. Facebookkiin).
Jos sut palkataan, suosittelen käymään työsopparin kunnolla läpi. Voit käydä kattomassa tuolta Lakiapu-osiosta millaisia vaikeuksia mulla on ollut. Palkoissa kannattaa olla kans tarkka, että lisät maksetaan oikein.
Pidetään mielessä, kiitokset!
Seculla oli ainakin meikäläisen aikana oikea kirous tuo lisien maksaminen. Ekat 4 vai 5 kuittia tuli plärättyä tarkasti läpi niin alko tuleen oikeet määrät rahaa.
Seculla oli ainakin meikäläisen aikana oikea kirous tuo lisien maksaminen. Ekat 4 vai 5 kuittia tuli plärättyä tarkasti läpi niin alko tuleen oikeet määrät rahaa.
Laittakaa ne kontrollinforumit takaisin ylös, tässä alkaa vieraantuun jo.
Hah, pläräsin jokikisen kuitin läpi ja vielä viimeisessä oli lisät lepoajasta maksettu väärin. Yllättäen, rahaa ei koskaan tullut liikaa.
Riippuu poliisilaitoksesta ja lupakäsittelijästä. Jos on yhtä tarkka kun täällä niin ei varmasti saa. Jos on suht normikäytäntö niin ei pitäs olla este jos kaikki muut hommat ok. Eiköhän noista vartijoista ole aikamoinen pula (luulisin ainakin kun kattoo minkälaisia vatusseja noilla firmoilla on töissä), joten eiköhän tuo työllistymisprosentti ole aika korkea.Nyt alkaa olemaan vitutuskäyrä niin korkealla että taidan ihan just ottaa loparit ja ruveta vaikka vartijaksi..
Kysymys, Minua syytettiin pahoinpitelystä ja loppujen lopuksi tämä hoitui sovittelulla, onko tuo automaattisesti este vartijakortin suorittamiselle?
Ja onko noissa isoimmissa puljuissa realistisia ylenemismahdollisuuksia?
Vartijoiden työllistymistilanne? tolla 40+60h koulutuksella?
Ja onko noissa isoimmissa puljuissa realistisia ylenemismahdollisuuksia?
Tuli tossa mieleen, että kuinka usein/paljon te vartijoina työskentelevät ootte joutunut painimaan häiriköitsijöiden kanssa? Itse olen jo pitemmän aikaa pompotellut ajatusta josko sitä kokeilisi millaista on vartijana olla. Kaverin kertomusten mukaan joka työskentelee vartijana, niin aika harvoin kuulemma joutuu painihommiin, toki myös paikka vaikuttaa asiaan.
Tuli tossa mieleen, että kuinka usein/paljon te vartijoina työskentelevät ootte joutunut painimaan häiriköitsijöiden kanssa? Itse olen jo pitemmän aikaa pompotellut ajatusta josko sitä kokeilisi millaista on vartijana olla. Kaverin kertomusten mukaan joka työskentelee vartijana, niin aika harvoin kuulemma joutuu painihommiin, toki myös paikka vaikuttaa asiaan.