Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi vartijaksi, jos on mahdollista päästä mihinkään muualle. Varmasti oikea unelma-ammatti .
En ymmärrä, miksi joku haluaisi vartijaksi, jos on mahdollista päästä mihinkään muualle. Varmasti oikea unelma-ammatti .
No kyl mä ainaskin tykkään, pari tonttuu kuus käteen ja n.90% työajasta leffojen/sarjojen katteluu, netis surffailuu, nukkumista ja duunikaverin kaa paskan jauhamista :thumbs:
Jos se ois oikeasti jotenkin "taktinen" ratkaisu, niin niitä varmaan näkis skoudeillakin.
No kyl mä ainaskin tykkään, pari tonttuu kuus käteen ja n.90% työajasta leffojen/sarjojen katteluu, netis surffailuu, nukkumista ja duunikaverin kaa paskan jauhamista :thumbs:
Tuossa on varmaan sitten tuntimäärätkin jotain aivan muuta kuin 160 tuntia/kk jos pari tonnia jää verojen jälkeen hanskaan. Missähän mahdat olla nukkumassa
Ihan sama mikä se kotelomalli on, mutta jännityksellä odotan perusteluita sille miksi sen kotelon pitää avautua alaspäin ja miksi niin olisi jotenkin hyvä.
Oisko vartijoilla suositella hyviä hanskoja?
Lisätään nyt vielä suosituksiin Mechanix Originalit ja Under armourin tacticalit.Vähän vanha kysymys, mutta vastataan kun huomasin vasta äsken.
Kontrollissa on näitäkin testailtu varsin laajasti. Parhaat kokeilemani ovat Hatch Marksman Elite, Damascus Pulse hyvänä kakkosena. Paras hinta - laatusuhde on Prismasta ostamillani Guiden hanskoilla (mallia en muista). Eivät tosin ole hyvät autolla ajamiseen, koska kämmen on vähän "tahmea".
Tällaisissa taktisissa hanskoissa tärkeintä on istuvuus, eli käsineet istuvat kuin toinen iho. Sormen päissä olevat saumat, liian pitkät sormet ym ovat nou. Näissä hanskoissa huonoin puoli hinnan lisäksi on huono kulutuskestävyys, erityisesti märkänä.
PS. Laittakaa ne kontrollinforumit takaisin ylös, tässä alkaa vieraantuun jo.
Webmaster painaa hommia niska limassa; toivottavasti saa homman pelittämään pian.
Hanska-asiaan: Mechanix on hyvä, mutta ei yhtä hyvä kuin mainitsemani Hatch ja Damascus. Toki halvemmat ja toisaalta kestämämmät. Itse asiassa pidin Mechanix Fast Fit -hanskoista enemmän, paitsi ulkonäön osalta.
PS. Laittakaa ne kontrollinforumit takaisin ylös, tässä alkaa vieraantuun jo.