Turvallisuusalalle, vartijaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan veroprosentti ei kovin kummoinen ole? Pitkässä juoksussa 2600e nettoon täytyy kolkutella jo neljän tonnin bruttopalkkaa.

Paljonko noi iltalisät ja yölisät nykyään on? Joko on saatu iltalisä edes euroon / yölisä kahteen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivopieru käynyt, tottakai tarkoitin bruttoa :D Herraisä vuorokaudessa ei riittäisi tunteja jos 4000 saisi bruttona näillä tuntipalkoilla.

- - - Updated - - -

TES:in mukaan
Iltalisä 1€
Yölisä 1,65€
Lauantailisä 2€

Yrityksillä sitten nuo saattaa olla suurempiakin.

olen laiska enkä jaksa käyttää söörtsiä.. :(eli lukea 300sivua) ..

Paljonko nämä ns koppi vartijat tienaavat? homma on ainakin aika leppoisan oloista, töllöö ja nettii sit sillointällöin avaa portin.

Paljonko nämä ns koppi vartijat tienaavat? homma on ainakin aika leppoisan oloista, töllöö ja nettii sit sillointällöin avaa portin.[/QUOTE]

40h viikkotunneilla noin 1500-2000, tuohon palkkaan vaikuttaa paljon nuo yllä mainitut lisät.

Kyselläänpä että onko Pakkiksella porukkaa joka olisi käynyt turvallisuusalan perustutkintokurssin ja jos on niin voisiko joku kertoa onko kyseisestä kurssista ollut hyötyä ja mihin hommiin kurssilta pääsi jos pääsi? Ymmärtääkseni 120 opintoviikkoa että pitkä on koulutusaika siinäkin. Helsingissä ja Kajaanissa ainakin kyseistä kurssia vedetään. Kannattaako tollaselle hakea?

Kyselläänpä että onko Pakkiksella porukkaa joka olisi käynyt turvallisuusalan perustutkintokurssin ja jos on niin voisiko joku kertoa onko kyseisestä kurssista ollut hyötyä ja mihin hommiin kurssilta pääsi jos pääsi? Ymmärtääkseni 120 opintoviikkoa että pitkä on koulutusaika siinäkin. Helsingissä ja Kajaanissa ainakin kyseistä kurssia vedetään. Kannattaako tollaselle hakea?

Kyllä tosta on isosti hyötyä jos haluat turvallisuusalalle, yleisimmät hommat minne porukka menee on noi vartija ja jv hommat. Jos vain kiinnostusta on niin kyllä tuonne kannattaa hakea opiskelemaan.

olen laiska enkä jaksa käyttää söörtsiä.. :(eli lukea 300sivua) ..

Paljonko nämä ns koppi vartijat tienaavat? homma on ainakin aika leppoisan oloista, töllöö ja nettii sit sillointällöin avaa portin.

On muuten niin saatanan puuduttavaa hommaa pidemmän päälle ettei sitä kyllä jaksa. Ite jaksoin 7kk pelaa pleikkaria ja surffata netissä, jonka jälkeen siirryin paljon haastavimpiin tehtäviin. Olen kyllä erittäin tyytyväinen että vaihdoin kohdetta, koska siellä kopissa olisin ennen pitkään varmaan hirttäytynyt.

On muuten niin saatanan puuduttavaa hommaa pidemmän päälle ettei sitä kyllä jaksa. Ite jaksoin 7kk pelaa pleikkaria ja surffata netissä, jonka jälkeen siirryin paljon haastavimpiin tehtäviin. Olen kyllä erittäin tyytyväinen että vaihdoin kohdetta, koska siellä kopissa olisin ennen pitkään varmaan hirttäytynyt.

Itse myös tollaasia 12 tunnin koppi vuoroja istuneena, tosin ilman pleikkaria ja nettiä niin en suosittele jos muita vaihtoehtoja löytyy. Myös itsellä kävi tuo hirttäytyminen mielessä :D

Kolmosluokan duunia kun pääsee tekemään kolmivuorotyönä, niin kyllä sitä palkkaa tulee vajaillakin listoilla 1700€/kk brutto.

Kolmosluokan duunia kun pääsee tekemään kolmivuorotyönä, niin kyllä sitä palkkaa tulee vajaillakin listoilla 1700€/kk brutto.

Ite tein/teen vieläkin joskus 4-tasolla ja musta tuntuu etten koskaa tienannut sieltä mitään, vaikka teinkin pyhiä yms yms. Joskus överireitä tehdessä tienasin kahdelta viikolta 1400e käteen, sen piristi kyllä mukavasti, mutta eipä sillon kyllä mitään muuta elämää ollut kuin duuni.

Ite tein/teen vieläkin joskus 4-tasolla ja musta tuntuu etten koskaa tienannut sieltä mitään, vaikka teinkin pyhiä yms yms. Joskus överireitä tehdessä tienasin kahdelta viikolta 1400e käteen, sen piristi kyllä mukavasti, mutta eipä sillon kyllä mitään muuta elämää ollut kuin duuni.

Mulla tuli parin viikon jaksolta just 1615€, mut mä oonkin työnarkki ja ylitöistä maksetaan muhevasti. Bruttona tuo.

Se on mukava ajatella, että jotkut tekevät tuon saman rahan tuplana kuukaudessa tekemällä vain 40h viikkoa. Tosin eipä yksityisellä turvallisuusalalla voi paljoa palkkaa vaatia, kun alan koulutukset ovat suppeahkoja, ellei nyt sitten välttämättä halua käydä tveattia tai vattia. En kyllä niissäkään nää mitään hyötyä, kun samoja hommia silti teet kuin ne jotka ovat käyneet pelkät 40+60h kurssit.

Se on mukava ajatella, että jotkut tekevät tuon saman rahan tuplana kuukaudessa tekemällä vain 40h viikkoa. Tosin eipä yksityisellä turvallisuusalalla voi paljoa palkkaa vaatia, kun alan koulutukset ovat suppeahkoja, ellei nyt sitten välttämättä halua käydä tveattia tai vattia. En kyllä niissäkään nää mitään hyötyä, kun samoja hommia silti teet kuin ne jotka ovat käyneet pelkät 40+60h kurssit.

Tossa kohtaa olin käyny vast nelikymppisen :D Suhteessa koulutuksen kestoon, niin on ihan hyvä palkka.

Tossa kohtaa olin käyny vast nelikymppisen :D Suhteessa koulutuksen kestoon, niin on ihan hyvä palkka.

Nimenomaan, koulutukseen nähden on hyvä palkka ja alan koulutus ei vaadi kyllä opiskelijalta mitään. Sellaisia taavetteja tullut nähtyä tuolla kentällä vuosien varrella että melkein tekisi mieli itkeä.

- - - Updated - - -

Nimenomaan, koulutukseen nähden on hyvä palkka ja alan koulutus ei vaadi kyllä opiskelijalta mitään. Sellaisia taavetteja tullut nähtyä tuolla kentällä vuosien varrella että melkein tekisi mieli itkeä.

Kuuskymppisellä tulikin sitten superälykäs olo :D

Joo, siellä tehdään niitä super-vartijoita, jotka taltuttavat pahiksen kuin pahiksen.

Oikea supervartija taltuttaa pahiksen kun pahiksen puhumalla. Kyllä se on helppoa 100kg jätkän vaan lösähtää pienempänsä päälle, mutta se, kun 160 cm nainen saa kirvestä ja puukkoa heiluttelevan miehen rauhoitettua puhumalla, vaatii jo taitoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom