Turun seudun salit ja hinnat!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa123
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli muutto turkuun olisi edessä ja haluaisin tiedustetta että mikä on salitarjonta? Pidän kunnon perinteisistä saleista joissa on vapaita painoja runsas valikoima ja muutenkin heavy meininki!!:rock:

Itse käyn Kupittaan urheiluhallilla ja oon erittäin tyytyväinen. Hinta opiskelijoilta 1e/kerta (muuten 2e) ja jos ei ruuhka-aikaan käy niin tilaa ja painoja riittää.

Tuo taitaa olla ylivoimaisesti halvin vaihtoehto, mutta jos ei ole hinnasta kiinni niin parempia saleja varmasti löytyy. Muut kertokoon niistä..

Kupittaa saa toisen äänen täältä. Näin opiskelijana todella halpaa ja vielä kun on kavereiden kanssa pyritty käymään siinä kymmenen aikoihin aamulla niin tilaa on melko hyvin. Kutakuinkin kaikki oleelliset vermeet löytyy ja vapaat painot omalla puolellaan :rock:

Jep Sali82 saa myös äänen täältä,itse siirryin sinne joku aikaa sitten ja tyytyväinen olen ollut.Saa myös ostettua kaiken maailman lisäravinteet mitä tarvitsee ja vähintäänkin tarvittavat laitteet löytyvät.kannattaa käydä ihmeessä tutustumis käynnillä(joka on muuten ilmainen).googlella löytyy kotisivu :)

M-club ja Sali82 on mun tietääkseni Turussa ne salit joilla käy eniten isoja miehiä. Kunnallisista en osaa sanoa, kun en itse ole koskaan ihan Turun kaupungissa asunut.

Shammer sanoi:
M-club ja Sali82 on mun tietääkseni Turussa ne salit joilla käy eniten isoja miehiä. Kunnallisista en osaa sanoa, kun en itse ole koskaan ihan Turun kaupungissa asunut.

Gym2000 oli aikoinaan myös ainakin muutaman ison karjun toinen koti. Muutenkin aika "äijä" meininki oli. Mutta omasta viime käynnistäni on varmaan 6 vuotta aikaa, ellei enemmänkin..

M-Clubilla, Sali82:sella ja Gym 2000 on kaikissa hyvät laitteet ja kaikenmaailman härpäkkeitä liiaksikin. Maksavat monta kymppiä kuussa.

Jos et käytä pilipalivehkeitä tai kaipaa juccapalmuja, mutta pidät mukavasta meinigistä ja hyvistä peruslaitteista, suuntaa Kupittaalle, kaarinan keskusurheilukentän salille tai Littoisten monitoimitalolle.

Litsassa ja Kaarinassa hinta 100 egeä vuosi, 60 egeä puolivuotta. kaikki laitteet mitä tarvitsee on molemmissa, reisivehkeet, prässi, penkit, power-rack, vetopaikka, taljatsydeemit. Käsipainoja kiinteinä 35 kiloon ja yhdet tosi hyvät säädettävät käispät. Tankoja ja painoja ym. riittämiin. Yleensä ihan hyvin tilaa ja hyvä yhteishenki, täydellinen paikka teenata mitä vaan.

Kupittaan sali kannattaa kyllä tarkastaa. Itse kävin kerran pällistelemässä ja oli kyllä varsinkin hintaansa nähden tosi hyvä. Hikoilulaitteita olisi saanut olla enemmän niiden parin 60-luvulta peräisin olevan kuntopyörän lisäksi.

oooo, asiat ovat muuttuneet sitten kun läksin Turusta vuonna 2000.

Silloin Sali82 oli kertakaikkisen hardcore-mesta,
vessassa ei ollut ikinä paperia, pyyhkikööt käsiinsä saatana,
ja suihkuhuoneen ovella oli kyltti:
PS: Älä ihmeessä kuse suihkussa!!
Minusta oli jännä että siitä piti erikseen mainita...

Gym 2000 oli minusta mahtava paikka, vähän pieni,
mutta siihen tilaan oli mahdutettu uskomattomasti kamaa.
se on tietty varmaan niistä päivistä laajennettu se sali.
Ja hinta oli erittäin kohtuulline, siinä kun Oulun 38 halusi 255 FIM/kk, Gym 2000 peri vain 180 FIM/kk.

nämä FIM olivat sellainen rahayksikkö, jota siis ennen käytettiin kun euroja ei vielä ollut....

voihan vittu, nyt mulla kyllä tuli ikävä sinne. :itku:

Silloin kun kävin kupikksella, siis viime vuosituhannen viimeisen vuosikymmenen loppupuolella,
oli se ihan perse mesta, mut sitäkin lienee sitten korjattu.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täällä myös Kupittaan salia suositteleva. Arvokortilla (ladattava ja etäluettava kortti) hinnat todella alhaiset ja tiloista löytyy laitteet joka lähtöön. Ei mikään kurainen kunnan halli.

Kyllä niitä hikoilulaitteitakin on tullut, 4 fillaria ja parit muut.

M&M joskus käynyt. Hinta oli tällöin 55€/kk ja tämäkin oli vuoden kestävä haistavittu-etsaarahojasi-vaikkakäsiolisimurtunut-sopimus. Nykyään käyn motivuksessa keskustassa. 18€/kk vuoden sopimuksella, mikä sopii opiskelijalle paremmin. Ns. rautapuolelta löytyy kaikki tarvittava mutta ruuhka-aikoina loppuu kyykkyhäkit (2), smithit (2) ja penkit (3) pahasti kesken, joten joutuu vähän katsomaan mihin kellonaikaan menee. Musiikki ei ole makuuni (nrg/nova) mutta naiset on kissoja. Käsipainoissa ainakin pienempiä <30kg 2paria/paino. Jos sali82 olisi lähempänä, kävisin varmaankin siellä. Kupittaasta kuullut myös pelkästään positiivisia kommentteja.

JHM sanoi:
Nykyään käyn motivuksessa keskustassa. 18€/kk vuoden sopimuksella, mikä sopii opiskelijalle paremmin.

Onko tuo hinta 18€/kk pelkkä kuntosali aleaikoina opiskelijalle, vai mikä?

okeido sanoi:
Onko tuo hinta 18€/kk pelkkä kuntosali aleaikoina opiskelijalle, vai mikä?

Aleaikoina joo. En muista oliko tuolla paikassa erikseen jotain opiskelijahintoja.

JHM sanoi:
Aleaikoina joo. En muista oliko tuolla paikassa erikseen jotain opiskelijahintoja.
Motivuksella ei ainakaan liittyessäni ollut eri hintoja opiskelijoille. Silti aika halpa kun voi ostaa pelkän punttiskortin toisinkuin useaan muuhun paikkaan. Ryhmäliikuntojen kanssahan hinta pompsahtaa tuonne elixia/sats-tasolle.

Kupittaan sali on törkeän halpa, mutta itse en ikinä edes remontin jälkeen siitä ole välittänyt. Ensinnäkin se on aina läpeensä täynnä (usein jopa aamuisin) ja lisäksi ns. äijäosasto, eli penkit, miesten käsipäinot ym. sisällään pitävä osio ei saanut remontointia. Mutta kuten jo sanoin, halpa paikka kyllä on ja hinta-laatusuhde kohdillaan. Viereisestä Veritas-stadionin konttorista saa ostettu magneettikortin, johon voi ladata 10€. Sillä pääsee kymmenen kertaa halliin.

Itse käytän nykyisin Läntisellä Pitkäkadulla sijaitsevaa Gym2000-salia. Myös tässäkin salissa on hyvät ja huonot puolet, riippuen millainen salillakävijä on. Henkilökunta ja ilmapiiri on erittäin hyvä, jokainen saa rauhassa ja omien kykyjensä mukaan treenata salilla - oli sinulla sitten tiukkuuttaan hohtava sixpäk tai se surullisen kuuluisa yksi vatsalihas. Hinta on muistaakseni kerrasta jotain viiden euron luokkaa, mutta itse pääsen kouluni alennuksen takia 2€:lla. Kaikki tarvittava löytyy salilta ja myös suihkut sekä sauna ovat plussaa. Ainoastaan pukuhuone tarvitsisi remontin, joka kuulemma onkin tulossa. Kaapit ovat liian ahtaita, kylki kyljessä ja ilmanvaihto ei pelaa. Salin puolella ongelmaa ei ole. Tietysti aika jännä kokemus olla siellä kaikkien niiden bodareiden ja portsarien keskellä, mutta rohkeasti sekaan vaan. Ei ne sen kummallisempia tyyppejä ole ja huumorintajuakin löytyy. ;)

Jos rahaa on, niin suosittelen Motivusta. Naisille tarkoitettu löytyy Brahenkadulta ja molemmille sukupuolille taas Kristiinankadulta. Kallis paikka, mutta myös siisti.

Sali 82 on erittäin hyvä.
Itse olen jo pitkään käynyt impivaaran salilla (runosmäkeä/impivaaraa) kun sinne on niin lyhyt matka. Sali on melko pieni mutta siellä on kaikki tarvittavat ja hyvät laitteet eikä siellä ole tungosta. Opiskelijat 3.5e, muuten 4.5e. Ja pääsee samalla suihkuun,saunaan ja uimaan. :)

Kahta en vaihda, M-Clubia ja Gym2000:sta, (aina) kun kotikonnuille palaillaan. :worship: Suosittelemisen arvoisia saleja molemmat, Clubilla lienee vielä vahvemmin olennaiseen keskittyvä äijämeininki...:lol2: (?)

Ja eksyy sinne kyniksiäkin - kuten minä - sepä näillä saleilla parasta onkin, ettei tunnuta ainakaan kovin pahalla katsottavan.. ;)

Suur kiitos kaikille jotka vastasivat tähän threadiin! Itse minun piti mennä alun perin turun keskustassa olevaan ravintolaan työssäoppimaan,mutta sinne ei nyt valitettavasti pääsytkään ja minut ns. siirrettiin korpeen eli herrankukkaro nimiseen ravintolaan/aikuisten puuhamaahan:rolleyes: Sieltä on matkaa turun keskustaan n.40km ja naataliin 25km... Olen päättänyt että salia en jätä viiden viikon kestoiselta työssäoppimis ajaltani!:curs: ja kysyisin että Onko Naatalissa saleja tai mikä olisi lyhyin/nopein reitti turun saleille!?:itku:

http://www.herrankukkaro.fi/text/img...ct/ajoohje.pdf

Suositut

Back
Ylös Bottom