ja tässä hieman karta tietoa: http://www.herrankukkaro.fi/text/img/contact/ajoohje.pdf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
akupix sanoi:naantalin ja raision rajalla (taitaa olla raision puolella) olis sali nimeltä Garden Gym.
rento meininki ja hyvät laitteet. hinta on opiskelijalta 34€/kk.
gardengym.fi löytyy lisää tietoa.
Laaksonen sanoi:Itsellänikin olisi edessä muutto Turun keskustaan ja koska olen opiskelija, niin ei varaa ole oikeastaan mihinkään :(
Käsitin, että nämä salit olisivat todella halpoja, joten kuinkakohan lähellä keskustaa kyseiset paikat ovat: kupittaan urheiluhalli, kaarinan keskusurheilukenttä, littoisten monitoimitalo.
Jos olet yliopistolla niin ty:llä ja akademilla on molemmilla omat salit joihin pääsee tosi halvalla. ty:llä educariumilla ja akademilla kårenin kellarin soutumestassa. Kupittaa on euron kerta.Laaksonen sanoi:Itsellänikin olisi edessä muutto Turun keskustaan ja koska olen opiskelija, niin ei varaa ole oikeastaan mihinkään :(
Käsitin, että nämä salit olisivat todella halpoja, joten kuinkakohan lähellä keskustaa kyseiset paikat ovat: kupittaan urheiluhalli, kaarinan keskusurheilukenttä, littoisten monitoimitalo.
rocky6 sanoi:Käsitin että akateemiset soutajat treenaavat myös kupittaan halilla, eli onko siellä kenties jossain sisäsoutulaitteita?
rocky6 sanoi:Käsitin että akateemiset soutajat treenaavat myös kupittaan halilla, eli onko siellä kenties jossain sisäsoutulaitteita? Kun tietääkseni sillä eurolla saa pääsee myös muualle kuin pelkästään punttikselle? Eli mitä muuta siellä voi harrastaa samaan hintaan?
Educarium taitaa vähän jakaa mielipiteitä, se on kyllä yliopistolla opiskeleville ehdottomasti halvin mahdollinen vaihtoehto mutta itse tulin siihen tulokseen että satsaan mieluummin pikkuisen enemmän ja treenaan Kupittaalla kun edulla.rocky6 sanoi:Jos olet yliopistolla niin ty:llä ja akademilla on molemmilla omat salit joihin pääsee tosi halvalla. ty:llä educariumilla ja akademilla kårenin kellarin soutumestassa. Kupittaa on euron kerta.
Ennenhän siellä tosiaan oli jonkinmoinen soutupaikka, nykyään sekin tila on otettu kunnon käyttöön ja vanhoja laitteita on viety pois uusien tieltä. Omasta mielestäni paikka on mennyt paljon parempaan suuntaan, kannattaa käydä katsomassa jos kaipaa halpaa treenipaikkaa.Wäinämöinen sanoi:Itse en ole edes turkulaisena käynyt Kupittaalla remontin jälkeen, onko se paljonkin muuttunut? Ennen remonttia kyseessä oli mielestäni näet aika hirveä paikka.
Ex-Tavis sanoi:Laaksoselle voin minäkin suositella ainakin TY:n salia josta mulla on jo yli parin vuoden kokemus, jos opiskelijabudjetilla pitää treenata: 35€/vuosi liikuntamaksulla(tosin voin paljastaa että siellä pystyy hyvin treenaamaan maksamatta koko maksua ollenkaan..;) ).
Ozzy sanoi:Aijaijai, ja me muut maksetaan sitten sinunkin treenit ;) Tilan pienestä laajentamisestakin olen kuullut liikuntasihteeriltä juttua, mutta tiedä sitten toteutuuko koskaan... Muutamat härvelit saisi heivata hevon v...n. Suurempia käsipainoja olen liikuntasihteeriltä joskus kysellyt, mutta ei oikein lämmennyt ajatukselle.
Sellainen pieni toive tuon salin käyttäjille olisi, että opettelisivat laittamaan ne painot takaisin oikeille paikoilleen tai jättämään sitten toiston pari tekemättä, jotta jaksaa nostella painot telineisiin :thumbs:
JHM sanoi:M&M joskus käynyt. Hinta oli tällöin 55€/kk ja tämäkin oli vuoden kestävä haistavittu-etsaarahojasi-vaikkakäsiolisimurtunut-sopimus. Nykyään käyn motivuksessa keskustassa. 18€/kk vuoden sopimuksella, mikä sopii opiskelijalle paremmin. Ns. rautapuolelta löytyy kaikki tarvittava mutta ruuhka-aikoina loppuu kyykkyhäkit (2), smithit (2) ja penkit (3) pahasti kesken, joten joutuu vähän katsomaan mihin kellonaikaan menee. Musiikki ei ole makuuni (nrg/nova) mutta naiset on kissoja. Käsipainoissa ainakin pienempiä <30kg 2paria/paino. Jos sali82 olisi lähempänä, kävisin varmaankin siellä. Kupittaasta kuullut myös pelkästään positiivisia kommentteja.
Wäinämöinen sanoi:Olisiko jollain enemmän kokemusta P&P Fitness Centeristä (Palatsin tiloissa) tai Motivuksesta tai muista keskustan paikoista? Keskeinen sijainti olisi tärkeää, kaiken muun lisäksi tietenkin.