Turun seudun salit ja hinnat!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa123
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
naantalin ja raision rajalla (taitaa olla raision puolella) olis sali nimeltä Garden Gym.
rento meininki ja hyvät laitteet. hinta on opiskelijalta 34€/kk.
gardengym.fi löytyy lisää tietoa.

akupix sanoi:
naantalin ja raision rajalla (taitaa olla raision puolella) olis sali nimeltä Garden Gym.
rento meininki ja hyvät laitteet. hinta on opiskelijalta 34€/kk.
gardengym.fi löytyy lisää tietoa.

Kiitos sinulle tuhannesti!:kippis1: Rymättylästä on Raisoon n.25minnuutin matka joka ei tunnu enää niin mahdottomalta, eli kiitos sinulle akupix:worship:

Itsellänikin olisi edessä muutto Turun keskustaan ja koska olen opiskelija, niin ei varaa ole oikeastaan mihinkään :(
Käsitin, että nämä salit olisivat todella halpoja, joten kuinkakohan lähellä keskustaa kyseiset paikat ovat: kupittaan urheiluhalli, kaarinan keskusurheilukenttä, littoisten monitoimitalo.

Laaksonen sanoi:
Itsellänikin olisi edessä muutto Turun keskustaan ja koska olen opiskelija, niin ei varaa ole oikeastaan mihinkään :(
Käsitin, että nämä salit olisivat todella halpoja, joten kuinkakohan lähellä keskustaa kyseiset paikat ovat: kupittaan urheiluhalli, kaarinan keskusurheilukenttä, littoisten monitoimitalo.

Kuppis on melko likellä, muihin on matkaaaaa...

Laaksonen sanoi:
Jos olet yliopistolla niin ty:llä ja akademilla on molemmilla omat salit joihin pääsee tosi halvalla. ty:llä educariumilla ja akademilla kårenin kellarin soutumestassa. Kupittaa on euron kerta.

:offtopic: Käsitin että akateemiset soutajat treenaavat myös kupittaan halilla, eli onko siellä kenties jossain sisäsoutulaitteita? Kun tietääkseni sillä eurolla saa pääsee myös muualle kuin pelkästään punttikselle? Eli mitä muuta siellä voi harrastaa samaan hintaan?

rocky6 sanoi:
:offtopic: Käsitin että akateemiset soutajat treenaavat myös kupittaan halilla, eli onko siellä kenties jossain sisäsoutulaitteita?

Ennenmuinoin siellä oli soututreenipaikka, missä oli vesialtaat ja paikka soutajille, että kaikki oli kuin oikea soutaminen, paitsi että betoni ei liikkunut, vaikka vesi loiskui.. :evil:

rocky6 sanoi:
:offtopic: Käsitin että akateemiset soutajat treenaavat myös kupittaan halilla, eli onko siellä kenties jossain sisäsoutulaitteita? Kun tietääkseni sillä eurolla saa pääsee myös muualle kuin pelkästään punttikselle? Eli mitä muuta siellä voi harrastaa samaan hintaan?

Ennen Kupittaan salilta löytyi sisäsoutuvene keskimmäisestä "sali"huoneesta ovelta lukien. Nyt remontin jälkeen ko. laite on poistettu ja tilalle on tullut salilaitteita..Mä en ainakaan tiedä pääseekö sillä eurolla muualle kuin salille, mutta vakaasti epäilen sitä nykytilanteessa remontin jälkeen.

Laaksoselle voin minäkin suositella ainakin TY:n salia josta mulla on jo yli parin vuoden kokemus, jos opiskelijabudjetilla pitää treenata: 35€/vuosi liikuntamaksulla(tosin voin paljastaa että siellä pystyy hyvin treenaamaan maksamatta koko maksua ollenkaan..;) ).

EDIT: Samaahan mä tässä tavaan kuin TJJ:kin

rocky6 sanoi:
Jos olet yliopistolla niin ty:llä ja akademilla on molemmilla omat salit joihin pääsee tosi halvalla. ty:llä educariumilla ja akademilla kårenin kellarin soutumestassa. Kupittaa on euron kerta.
Educarium taitaa vähän jakaa mielipiteitä, se on kyllä yliopistolla opiskeleville ehdottomasti halvin mahdollinen vaihtoehto mutta itse tulin siihen tulokseen että satsaan mieluummin pikkuisen enemmän ja treenaan Kupittaalla kun edulla.

Tämä ihan siksi että edun sali on kovin pieni ja väkeä piisaa. Paikasta löytyy kyllä vapaita painoja mutta omaan makuun vähän liikaa kaikenlaisia vempeleitä. Lisäksi pikanttina yksityiskohtana paikka on kesällä varsin kuuma ja ikkunaan ei saa laittaa verhoja koska arkkitehti on todennut että "Se näyttäisi rumalta helikopterista katsottuna." (http://users.utu.fi/ttlilj/Stuff/eduhalli.jpg).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täältäkin Kupittaalle yksi ääni, tosi edullinen ja hyvät vermeet! Täytyy vain katsoa että menee aamupäivällä tai illalla, muuten se on niin perkeleen piukassa porukkaa ettei tahdo saada tehtyä mitä pitäisi.

Itse en ole edes turkulaisena käynyt Kupittaalla remontin jälkeen, onko se paljonkin muuttunut? Ennen remonttia kyseessä oli mielestäni näet aika hirveä paikka. Itse olen aikaisemmin käynyt Nautiluksessa Kauppiaskadulla, mukavan rauhallinen paikka erittäin keskeisellä paikalla, mutta hivenen tyyris ja laitepuoli otti takapakkia remonti myötä, vaikkakin vanhat laitteet olivat kyllä todella _vanhat_.

Olisiko jollain enemmän kokemusta P&P Fitness Centeristä (Palatsin tiloissa) tai Motivuksesta tai muista keskustan paikoista? Keskeinen sijainti olisi tärkeää, kaiken muun lisäksi tietenkin.

ite käyn motivuksessa ja maksan 24/kk sali on OK, mutta turhan paljon kaikkea hilavitkuttimia ja kuntoilulaitteita. isona miinuksena itellä on että jos haluaa takareisiä tehdä kakkos/kolmos liikkeenä niin ei löydy sitä maattavaa reisien koukistus konetta vaan tällänen paska http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/LVSeatedLegCurl.html joka rikkoo paikat ainakin mulla ja kaverilla. paikka on välillä kans aika täynnä.

Ihan uteliaisuuttani kyselen että mitenkäs nää jotka maksaa 18/kk on saanut ko. diilin?

Wäinämöinen sanoi:
Itse en ole edes turkulaisena käynyt Kupittaalla remontin jälkeen, onko se paljonkin muuttunut? Ennen remonttia kyseessä oli mielestäni näet aika hirveä paikka.
Ennenhän siellä tosiaan oli jonkinmoinen soutupaikka, nykyään sekin tila on otettu kunnon käyttöön ja vanhoja laitteita on viety pois uusien tieltä. Omasta mielestäni paikka on mennyt paljon parempaan suuntaan, kannattaa käydä katsomassa jos kaipaa halpaa treenipaikkaa.

Uusi prässi voisi olla vielä paikallaan mutta hyvin sillä vanhallakin lykkii, harmittaa vaan kun sisään roudataan läjäpäin reiden lähentäjä- ja loitontajavehkeitä mutta "miesten" puolelle on saatu lähinnä vain uudet käsipainot, muutama limppu ja smith.

Nimim. en ole katkera mutta kuitenkin

edit: Ai niin, reiden koukistusvehje oli ennen mallia makuulta tehtävä, nykyään on kaksin kappalein istualtaan malleja. Itse kun tykkään enemmän siitä makuumallista niin sekin vähän harmittaa.

Ex-Tavis sanoi:
Laaksoselle voin minäkin suositella ainakin TY:n salia josta mulla on jo yli parin vuoden kokemus, jos opiskelijabudjetilla pitää treenata: 35€/vuosi liikuntamaksulla(tosin voin paljastaa että siellä pystyy hyvin treenaamaan maksamatta koko maksua ollenkaan..;) ).

Aijaijai, ja me muut maksetaan sitten sinunkin treenit ;) Tilan pienestä laajentamisestakin olen kuullut liikuntasihteeriltä juttua, mutta tiedä sitten toteutuuko koskaan... Muutamat härvelit saisi heivata hevon v...n. Suurempia käsipainoja olen liikuntasihteeriltä joskus kysellyt, mutta ei oikein lämmennyt ajatukselle.

Sellainen pieni toive tuon salin käyttäjille olisi, että opettelisivat laittamaan ne painot takaisin oikeille paikoilleen tai jättämään sitten toiston pari tekemättä, jotta jaksaa nostella painot telineisiin :thumbs:

Ozzy sanoi:
Aijaijai, ja me muut maksetaan sitten sinunkin treenit ;) Tilan pienestä laajentamisestakin olen kuullut liikuntasihteeriltä juttua, mutta tiedä sitten toteutuuko koskaan... Muutamat härvelit saisi heivata hevon v...n. Suurempia käsipainoja olen liikuntasihteeriltä joskus kysellyt, mutta ei oikein lämmennyt ajatukselle.

Sellainen pieni toive tuon salin käyttäjille olisi, että opettelisivat laittamaan ne painot takaisin oikeille paikoilleen tai jättämään sitten toiston pari tekemättä, jotta jaksaa nostella painot telineisiin :thumbs:

Itseasiassa vaikka laittoman vihjeen annoinkin, maksan itse kiltisti liikuntamaksut:piis: . Samaa minäkin olen mieltä ainakin nimeltämainitsemattomasta reidenloitontaja-lähentäjälaitteesta:jahas: . Laajennus olisi todellakin tarpeen ja itse kaipailen sinne toista kyykky-mave-paikkaa, toista penkkiä sekä alataljaa. Siltikin olen sitä mieltä että hinta-laatusuhde on ihan kohdallaan, kyllä tuolla on niin kätevä käydä treenit vetämässä luentojen lomassa.

JHM sanoi:
M&M joskus käynyt. Hinta oli tällöin 55€/kk ja tämäkin oli vuoden kestävä haistavittu-etsaarahojasi-vaikkakäsiolisimurtunut-sopimus. Nykyään käyn motivuksessa keskustassa. 18€/kk vuoden sopimuksella, mikä sopii opiskelijalle paremmin. Ns. rautapuolelta löytyy kaikki tarvittava mutta ruuhka-aikoina loppuu kyykkyhäkit (2), smithit (2) ja penkit (3) pahasti kesken, joten joutuu vähän katsomaan mihin kellonaikaan menee. Musiikki ei ole makuuni (nrg/nova) mutta naiset on kissoja. Käsipainoissa ainakin pienempiä <30kg 2paria/paino. Jos sali82 olisi lähempänä, kävisin varmaankin siellä. Kupittaasta kuullut myös pelkästään positiivisia kommentteja.

Joo kävin muuten itekkin markka aikaan tuolla Itäharjun M&M lätkä/mannekiinisalilla ja kertahintasalitreenistä 50mk!!!!! En mene enää kirveelläkään tohon paikkaan. Pitäköön tunkkinsa....

Wäinämöinen sanoi:
Olisiko jollain enemmän kokemusta P&P Fitness Centeristä (Palatsin tiloissa) tai Motivuksesta tai muista keskustan paikoista? Keskeinen sijainti olisi tärkeää, kaiken muun lisäksi tietenkin.

P&P on pieni, siisti ja asiallinen sali: käsipainot riittävät 68 kg saakka, koneita löytyy sekä Panattan vipuvarsikoneita ja runsaasti levypainoja, että painopakkakoneita.Penkki-kyykky-ja mavepaikat sekä smith-kone löytyy.

Salilla hyvin rauhallinen tekemisen meininki jossa saa keskityttyä omaan treeniin. En tiedä ruuhka-ajoista, yleensä sekaan mahtuu hyvin eikä jonoja juurikaan tule. Maanantain RHP -päivä tosin saattaa vähän varata paikkoja:jahas:
Ääntäkin saa käyttää hiukan mutta ei siellä mitään voimannostotreenejä pidetä; eli ei heitellä painoja tms ihan raivolla.
Aerobisia laitteita löytyy pyöriä plus crossareita. Molemmat salin pitäjät erittäin asiantuntevia ja mukavia kavereita.
Netistä löytyy varmasti lisää tietoa, mutta suosittelen tutustumaan ihan itte -joku tykkää, toinen ei.

Gym 2000 Läntisellä Pitkälläkadulla on loisto paikka. Naisten ja miesten treeni salit erikseen + jotain spinning yms tiloja. Tosin äijien puolella näkee myös tyttöjä treenamassa ja hyvin ovat sekaan sopineet. Ei hirveän isot tilat, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Pari penkkiä, smitti, pari mave paikkaa... ja minusta käytännöllinen etukyykky laite. Käsipainoja riittää jonnekkin 70 -75 kg saakka ( harvemmin tarvii niin ei muista tarkkaan :hyper: ) Kotoisa, siisti sali jossa hyvä tunnelma treenata. kk hinnatkaan eivät ole pahat, opiskelija 33€ normaali 37€ ja kanta-asiakkaille vielä joku alennus. Sali on magneettikortilla auki 06-23, tosin en panisi pahakseni jos aukeaisi vielä hieman aiemmin niin voisi joskus ennen töitä käydä.
Sanoisin että kannattaa tutustua :D

http://www.gym2000.fi/

PS ja ei en ole salin omistaja tms, vain tyytyväinen asiakas

Mites toi Educariumin sali, ni onko siellä esim. kohtuulliset:

- Ylä-/alatalja
- kyykkyteline
- z-tanko+painoja
- käsipainoja millasin välityksin 30kg:sta ylöspäin?

Ja saako siellä treenata koko kesän?

Taitaa tää jätkä kuiteskin kokeilla opiskelua ainakin vuoden verran Turun yliopistossa ja Educarium on siinä meiän laitoksen vieressä.

Suositut

Back
Ylös Bottom