Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuo mulla pisti itselläni tuossa silmään ja eritoten siellä jutun loppu päässä. ei tuossa nyt minusta muuten mitään ihmeellistä ollut mistä pitäis juurikaan vauhkota. tai en ainakaan huomannut.Siis jos yrittää mahdollisimman neutraalisti lukea tuota artikkelia, niin pahin virhe tuossa on se että lisäravinteet rinnastetaan hormoneihin
"lisäaine -proteiineissa saattaa ilmetä hormoneja".. :D ai nää on näitä kuuluisia proteiinihormooneja? :lol2:
Jos on pakko kyseenalaistaa, kyseenalaistan mielummin lisäravinteiden myyjät kuin olympiakomitean. Lisäravinteiden valmistusmenetelmistä ja -paikoista on kyllä oltu mielestäni muutenkin melko hiljaa. Muiden elintarvikkeiden kyljestä useimmin löytyy vähintäänkin valmistusmaa, mutta ainakaan omasta glutamiinipurkistani en sellaista löytänyt. Korjatkaa, jos olen väärässä.Ravintolisät eivät nekään ole niin vaarattomia kuin oletetaan. Useiden tuotteiden ainesosat saattavat vaihdella valmistuserästä toiseen. Kun Olympiakomitea tutki aineita, niiden sisältö saattoi poiketa tuoteselosteesta. Osa niistä sisälsi dopingaineita.
tarkoitako tuota 10tuhatta ihmistä? aivan varmasti pitää paikkansa. ihmettelen, jos luku tosiaankin on vain tuon verran.Enkä kyllä ihan täysin tohon käyttäjien määräänkään jaksa uskoa.
mihin tämä tieto perustuu. mihin roinaajat ovat palstalta kadonneet? vai tarkoitko tässä roinaajien suhteellista osuutta kaikista palstalaisista. varmaanhan se silloin pienentyy kun forumille tulee paljon uusia jäseniä ja aika paljon nuoria sellaisia.Roinaajien osuushan on helvetin pieni nykyään palstalla
tarkoitako tuota 10tuhatta ihmistä? aivan varmasti pitää paikkansa. ihmettelen, jos luku tosiaankin on vain tuon verran.
Pakkomielle se tulosten parantuminen on kaikissa lajeissa..
Olin itse mukana kyseisessä seminaarissa ja tuo koko artikkeli on ihan hanurista. Lausuntoja otetaan tuossa artikkelissa irrallisena eri asiayhteyksiin ja muutenkin toimittaja ei näköjään ole aina oikein ymmärtänyt mistä asioista on puhuttu.