SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
Uiminen ainakin piristäisi jossei tapa, se on varma. Otan uikkarit kassiin, mutta en mene vannomaan että ottaisin ne ruissaloon asti. Oma menyy: kalja ja jokin helposti grillaantuvan näköinen liha.

Kaikki paikat käy jatkopaikaksi joo ja mieluusti tosiaan jokin hiljaisempi paikka. Ei siis semmonen missä taustalla pauhaa musiikki, sekin kyllä käy vaiks lopuksi jos jengillä rupee menojalka vipattamaan.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Vilautinko? En muista. No vilautin sitten :jahas:

Ja vaahtiksii, johooooo! Uinti taitaa olla kyllä aika hazardia :S

Jotain faktaa pöytään niille kun tulee jatkoilemaan(, muttei välttis Ruissaloon). Joko selkeä aika ja paikka, tai privalla puh.nron jakoa tms että saa kiinni tarvittaessa jatkosuunnitelmista.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
18.30 lähtis bussi Ruissalosta takas keskustaan ja ois siinä 19.00 pintaan keskustassa, jos niihin aikoihin tavattais siinä Kop Kolmion edessä? Vai onko liian myöhään ts. jaksaako jengi hillua siellä grillailemassa 3,5 tuntia?? Jos joku tulee myöhemmin niin privana pyytämällä voin antaa mun numeron kuhan ei tuu kännipuheluita 04.00 aikaan aamuyöllä :D

E: niitä busseja menee ja tulee puolen tunnin välein..

Ei porukkaa toi the Who kiinnostais? Vai Kukako se oli? Mä tykkään et se olis kohtuu rauhallinen paikka myös.

Riippuu nyt paljon porukkaa tulossa, aika pieni paikka vissiinkin..?? En ole sisällä käyny koskaan, ku aina ollu täynnä ohi käveltäessä.. :/ Mutta jos tilaa on niin käy mulle :)

18.30 lähtis bussi Ruissalosta takas keskustaan ja ois siinä 19.00 pintaan keskustassa, jos niihin aikoihin tavattais siinä Kop Kolmion edessä? Vai onko liian myöhään ts. jaksaako jengi hillua siellä grillailemassa 3,5 tuntia?? Jos joku tulee myöhemmin niin privana pyytämällä voin antaa mun numeron kuhan ei tuu kännipuheluita 04.00 aikaan aamuyöllä :D

E: niitä busseja menee ja tulee puolen tunnin välein..

Eiköhän sen vois sopia sit paikan päällä, mutta veikkaan vähempiki riittäisi?

Eiköhän sen vois sopia sit paikan päällä, mutta veikkaan vähempiki riittäisi?

Tottakai voi, vastasin vaan yhdellä ehdotuksella Koslovc:n kirjotukseen.. Luulen, et privana numeroiden vaihtaminen onnistuu varmaan helpoiten, ettei mene säätämiseksi.. Bussit kuitenki kulkee suht usein :)

Mä taas veikkaan että se 3,5 tuntia menee hujauksessa jutustellessa, tulien teossa, safkaillessa yms (mölökky?). Et ei ainankaan ehkä aiemmin.

Kuka on todella ahdas jos siellä on muutakin porukkaa ja tuppaa olemaan illan mittaan aina täynnä.

e. siis toi numerovaihto antaa enemmän pelivaraa jatkosuunnitelmiin, siksi ehdotin sitä mutta toki aivan yhtä hyvin voi miettiä ajan ja paikan täälläkin! :)

Mä voin nyt sitten sen verran esittäytyä etukäteen, et tunnetaan Mikkona. Mä en jumalauta kehtaa alkaa nimimerkeillä esittäytymään kun päästään paikanpäälle. Pituutta 184 ja painoa 73. Perus tuulennussima vinkuheinä siis.

Edit. Ihan tunnistamisen helpottamiseksi, jotta sit tietää ketä saapuu.

Hauskinta on, kun nimimerkeistä tai niiden väännöksistä (huhkuja!) tulee lempinimiä. Tai ainakin mä helposti juutun nickeihin vaikka tiedänkin oikean nimen :)

Mulla on kyllä lempinimikin tuolla oikeassa elämässä jota kaikki käyttää, mut se on niin mauton, että voipi olla että jää mainitsematta.

e. tässä viestissä ei oo järkeä.

Voin mä olla huhkuva huhkujakin (missä hukkuu?? Jätän simmarit kotia..), ei nimi miestä pahenna jossei mies nimeä. ;)
Joo voihan se 3,5h mennä nopeastikin, pitää ottaa kaljaa sitten enempi mukaan. Oikein hyvä keli auttaa rutkasti, siinähän sitten jo viihtyy. Jossai vaiheessahan tulee sitten viimeinen bussi johon on ihan ehdottomasti päästävä.

No mä meen sillä 14:30 lähteväl bussil, siihen vaa kaikki messiin ni ei eksytä toisistamme :) Jatkoista en oo varma tulenko, kun pitäis illal nähdä viel pari vanhaa koulukaveria. Ja oisin kuitenkin selvinpäin niin joutuisin viel paimentamaan teit villei nuorii.

Ja tietysti me laitetaan rinnuksiin sitten sellanen korni nimikortti ja siihen meidän fooruminimet. Ois pitäny keksii joku ihan mahtinimi tänne ni oisitte saanu aika sanoo mua siks :D

Tuonko sen mölkyn? Nyt se ois jopa mahollista kun bussilla tuun, mut sit mun tarttee heivata se himaan jos/mikäli tuun jatkoille. Muuten tulee baarissa loistoidea alkaa pelailla mölkkyä

Ai miksei voi pelata mölökkyä paatin kannella? :rolleyes:

e.sori OT. Niin, voi sen mun puolesta ottaa mukaan :D

Huttu sanoi:
Ois pitäny keksii joku ihan mahtinimi tänne ni oisitte saanu aika sanoo mua siks :D

"Rehtori" Tottele mun karttakeppiä, kutsu mua rehtoriksi!!

Facebookista kopioitu mutta muistan varmaan aina, luulin että tyyppi katsoo saksalaisia elokuvia..

^kutsun sua kyllä hartiaksi, jos mitat toisessa ketjussa pitää paikkansa...

:DD No ei ne mun hartiat nyt niin pahat ole vaikka mitta tommonen onki, ne jotenki istuu mun kroppaan hyvin tai sit olen vaan tottunut.. :D Voit sitten ite analysoida näyttääkö ne loppupeleissä sitte niin leveiltä.. Eikä läski oo kiva kutsumanimi :( Keksi parempi!

Back
Ylös Bottom