SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
No mä olen 21.4. vkolpun töissä kiinni. 13.4.-15.4. mökki. Kesäkuu mulla on kiinni. Toukokuussa on vaimo viikon nykissä ja mä lapsen kanssa kaksi viikonloppua. Huhtikuun loppu voisi onnistua mun osalta. Sillo on vaan niin pirun kylmä vielä, mitä muut sanoo?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Huhtikuun loppu voi olla kylmä. Turussa tosin hyvällä säkällä saattaa silloin olla jo lämmintä. Tietty voi laittaa vaiks säävarauksen ja siirtyä sisätiloihin, jos ulkona sataa kissoja, koiria ja hevosia.

Ei tähän tietoon ole ihmeempiä suunnitelmia, sopii oikeestaan mikä vaan yllä ehdotettu. Touko-kesäkuussa ois lämmintä...

Mä voisin uskaltautua mukaan joukkoon hurjaan :) Käytännössä sopii millo vain, mutta jotenki se kesän lämpö houkuttelisi, nämä huhtikuun lumisateet ei oikein nappaa ellei sitten mennä sisälle.

Parasta varmaan vaan että joku keksii päivämäärän ja siten katotaan kuka pääsee ?

25./26.5 sopii.
Kiva nähä turkulaistunutta Huttuakin!

No voi höh. Ehdin jo innostua ja meinasin tunkea itseni mukaan miittiin, mutta eikös vaan mulla ole tuolloin FAF:n lähijakso. :( Just my luck.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jos en ole saanu laivalta vakituista pestiä ja en siis ole töissä, niin enköhän mä voisi kans ilmaantua, vaikka pääsykokeita oliskin vielä kahdet jäljellä seuraavalla viikolla, mikäli nyt ollaan siin 25-26.5 päivien paikkeella jotakin järjestämässä?? :)

EDIT: Mulla ei ole omaa pyörää muutaku se polkupyörä, mutta kortti (ja kypärä) löytyy kyllä jos joku on omansa mennyt menettämään :D Ei vais, tulen autokyydillä tai bussilla sitten :)

Back
Ylös Bottom