SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on mustat ajohousut, musta-valkoinen ajotakki ja musta kypärä, aurinkovisiiri alhaalla.. niin en pelästytä ketään. En myöskään sano mitään, niin ketään ei saa traumoja.. :D

miettisin meinaan noita farkkuja et mä varmaan tuun kuolemaa

onko ne NIIN kireet?? :kuola: Porukka on rentoa, eilen näin osan ja jos meininki on sama niin soon ylihyvä.

Ai niin en oo selvinpäin. Kaljalinjalla varmaanki.

Kiitos ihana porukka lystikkäästä päivästä! :haart: Ainahan näistä jotain jää käteen....kuten esim. naapurin matkakassi! :D
Laitetaanko uusi ketju pystyyn villeille juhannus-ideoille?

Apua mä en kestä!yksi11! Tytöt on niin hotteja ja miehet karskeja! Kiitos porukalle. Oli hyvä häppeninki. Laitoin signatureen jotain pysyvää. Kuvan ryhmäsessiosta saa fb kautta.

Johan oli erimainio reissu! Herrasväki oli todella mukavaa ja rentoa, erityismaininta treenipussin talteenotosta! Naapurit on sitten ihania! <3 Itselähän kun jäi muistikuvat jonkinverran vähäisiksi, niin pyytelen nyt anteeksi mikäli tuli törttöiltyä jotain. Nyt joutuu käpertymään sohvalle ja selaamaan pakkista, kun tuli jostain syystä niin törkynen olo.

Oli hauskaa kieltämättä! Uudestaan jossain välissä taas :) Mä lähen kokeilemaan nyt krapulakyykkäystä, voi olla että tulen katumaan... :P

Oli tosi kivaa tavata teidät kaikki, uusiks ehdottomasti :) ja kuulostaa silt että missasin illan parhaimmat jutut kun lähdin aikaisemmin, ois pitäny pyhittää koko ilta tuolle miitille!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom