SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
Etkot tietenkin perjantaina, miitti lauantaina ja sunnuntaina jatkot :D Ai ei? :jahas:
Lauantaille sitten ääni.

Mulle kelpais kyyti tuonne.... *wink*

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Etkot tietenkin perjantaina, miitti lauantaina ja sunnuntaina jatkot :D Ai ei? :jahas:

Haittaaks ketään jos tuun tuollalailla? Tosin niin että perjantaina etkot, lauantaina miitti ja jatkot. Sunnuntaina kotia.

Lauantai sopii oikein bueno. Huttu mainitsi eilen, et jossain tuol Ruisrock -alueen lähettyvillä olis ihan grillauspaikkakin. Tietääkö joku tarkempia koordinaatteja vai haahuillaanko vaan kaikki pisin poikin aluetta ja toivotaan, et törmätään? :D

Lauantai sopii oikein bueno. Huttu mainitsi eilen, et jossain tuol Ruisrock -alueen lähettyvillä olis ihan grillauspaikkakin. Tietääkö joku tarkempia koordinaatteja vai haahuillaanko vaan kaikki pisin poikin aluetta ja toivotaan, et törmätään? :D

En tie siitä, mut siel ihan päässä oli ainakin grilli viime vuoden elokuussa, siel mis on se uimaranta ja sauna mitä lie muutakin.. Se sauna kelluu siel veden päällä, johonki numeroon ku soittaa ni saa sen lämpimäks ja avaimet käteen :) Tulipahan näin mieleen, jos jotkut haluaa heittää talviturkin pois :)

Kannatan rantsua. Se nurmikenttä on täynnä kanoja ja pulunpaskaa, lisäksi ne linnut on kun suoraan jostain Hitchcockin leffasta :eek:

Ei Ruisrock-alueella oo vaan siellä Ruissalon päässä hiekkarannalla :) Muistaakseni siel on kaks tiiligrilliä rantakallioilla.

Ruissalon päähän vie yksi tie joten matkalla ei voi eksyä, Pahanniemen sillata on sellanen 8-9km matkaa. Eli kyseessä on sen leirintäalueen kupeessa oleva ranta, saunakin siellä on mutta en mene takuuseen että miten sitä saa käyttää. Jos seutu ei oo tuttua ni toi löytyy Google Mapsista nimellä Saaronniemi, Ruissalo, parkkiksen virallinen osoite numero tais olla Saarontie 54 :) Parkkikselta pääsee suoraan biitsille.

Mä katon vähä et mitä toi mölkky painaa, jos ei se oo hirveen painava mun hintelälle Bieberin kaltaiselle keholle niin tuon sen mukanani. Mikäli siis on innokkaita mölkkyäjiä, en mä sitä turhaa viitte raahata :D

Edit: Sokea minä, Katski laittoki jo samat kuin minä :)

http://maps.google.fi/maps?q=60.423264,22.095006&hl=fi&ll=60.423407,22.096199&spn=0.0026,0.010568&num=1&t=h&z=17

Eli meinaatte tarkemmin sanottuna Saaronniemeä? Siellä se hiekkaranta ja leirintäalue.

Jos sitä itekin kampeis ittensä hoodeille. Rassin tarakalle mahtuu yksi rohkea ja ääntä pelkäämätön sielu myös, jos "vauhdin" hurmaa kaipaa.

Miten ois jatkot kaupungille tms?

Mulle käy mikä vaan jos olen maisemissa, kerta nyt en tuolla ritseilyllä päässyt moikkaamaan ku oli sen verran hulabaloo perjantaina tilauksen takia, lieneekö ollut pakkiksen porukan vai kenen, mutta hommaa kuitenkin riitti! :)

Mä menen kyllä jatkoille. Ruissalo on aika huh kaukana, en tiedä onnistuuko se välttämätä multa. Meinaan ens viikolla joka tapauksessa varata huonetta. Yksi kaveri tullee mukaan vissiin enmätiedä.

Ruissalo kaukana? Kävellenkö ajattelit Huhkuja? Kauppatorilta kulkee bussit sinne ainakin jos ei muuten. Lähempänä vois varmaan kattoo myös tuota kyyti-juttua tarkemmin, tyyliin onko jollain auto, muita kyydin tarvitsijoita jne... Ei se nyt noin pienestä asiasta saa jäädä kiinni jos oot kaupungissa valmiiks muutenkin!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ruissalo kaukana? Kävellenkö ajattelit Huhkuja? Kauppatorilta kulkee bussit sinne ainakin jos ei muuten. Lähempänä vois varmaan kattoo myös tuota kyyti-juttua tarkemmin, tyyliin onko jollain auto, muita kyydin tarvitsijoita jne... Ei se nyt noin pienestä asiasta saa jäädä kiinni jos oot kaupungissa valmiiks muutenkin!

Mä meinasin tulla autolla, mutta vaimo tarvii sen JUST tuolloin. Eli junalla tuun. No sittepähän voin ottaa ne etkot perjantaina ja jatkot lauantaina. Eikä sunnuntainakaa tarvi pelätä ajokuntoa.

Just muuten salilla, mietin laittaa ketjuun että kulkeekos bussit kauppatorilta, börsiin meinasin majottua.

EDIT: varattu huone 25-27.5. tein samantien.

http://turku.seasam.com/nettinaytto/web
e: ei se antanutkaan suoraa linkkiä :( noh, tuolta vas.reunasta valkkaa linja-aikataulut.

Jos tulee tarvetta, linja 8 kulkee siis väliä Kauppatori-Ruissalo näköjään kahdesti tunnissa, lähtien eerikinkadulta pysäkiltä T41.

Olis aivan törkynen kuumotus lähteä kattomaan millaista porukkaa täällä on. Pankaa jotain rohkasevia sanoja, kun oon edelleen siinä ajatuksessa et tämmöset vinkuheinät nauretaan pois sieltä?

Olis aivan törkynen kuumotus lähteä kattomaan millaista porukkaa täällä on. Pankaa jotain rohkasevia sanoja, kun oon edelleen siinä ajatuksessa et tämmöset vinkuheinät nauretaan pois sieltä?

Tuu vaan. En mäkää oo ketään nähny. Ihan sama minkä kokonen tai näkönen.

http://turku.seasam.com/nettinaytto/web
e: ei se antanutkaan suoraa linkkiä :( noh, tuolta vas.reunasta valkkaa linja-aikataulut.

Jos tulee tarvetta, linja 8 kulkee siis väliä Kauppatori-Ruissalo näköjään kahdesti tunnissa, lähtien eerikinkadulta pysäkiltä T41.

Ok tuo on yks vaihtoehto, jossei joku sitte aja autoa. Tuleeks joku samalla bussilla? Tai tuutko sä koslovc? kaikilla ei muistaakseni ollu moottorikäyttöstä kulkupeliä.

Mulle voi laitella postia hkuja at pakkotoisto.com annan vaikka sitte mun virallisen passikuvan, numeron ja hammaskartan.

Tavallisia wannabe-pullistelijoita vain. Tarkoitus lienee oikeesti nähä uusia ihmisiä ja hengailla, ei vertailla hauiksia tai mitään muutakaan. Mukaan vaan!! :)

annan vaikka sitte mun virallisen passikuvan, numeron ja hammaskartan.
Hotellihuoneen numero hei kantsii jakaa myös!

No, mä voin tulla bussilla kanssa jos joku reissuseuraa haluaa, kortti kuitenkin on ja ei herran tarvii ajaa tolkuttomasti edes takas.. Voin tulla vaikka sinne börsin kulmalle vastaan, olettaen nyt siis sitten, että olen edes maisemissa. Niin siis koska nyt ollaan sinne Ruissaloon menossa pe vai la?

Hotellihuoneen numero hei kantsii jakaa myös!

Tiedän sen vasta perjantaina 25.5. Jossei tuu numeroita niin paha antaa vihjeitä missä olen. ;)

No, mä voin tulla bussilla kanssa jos joku reissuseuraa haluaa, kortti kuitenkin on ja ei herran tarvii ajaa tolkuttomasti edes takas.. Voin tulla vaikka sinne börsin kulmalle vastaan, olettaen nyt siis sitten, että olen edes maisemissa. Niin siis koska nyt ollaan sinne Ruissaloon menossa pe vai la?

lauantaina, kello ei vissii vielä ihan sovittu.

Onko ehdotuksia mikä ois sopiva aika?

Back
Ylös Bottom