Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkot tietenkin perjantaina, miitti lauantaina ja sunnuntaina jatkot :D Ai ei? :jahas:
Lauantai sopii oikein bueno. Huttu mainitsi eilen, et jossain tuol Ruisrock -alueen lähettyvillä olis ihan grillauspaikkakin. Tietääkö joku tarkempia koordinaatteja vai haahuillaanko vaan kaikki pisin poikin aluetta ja toivotaan, et törmätään? :D
Ruissalo kaukana? Kävellenkö ajattelit Huhkuja? Kauppatorilta kulkee bussit sinne ainakin jos ei muuten. Lähempänä vois varmaan kattoo myös tuota kyyti-juttua tarkemmin, tyyliin onko jollain auto, muita kyydin tarvitsijoita jne... Ei se nyt noin pienestä asiasta saa jäädä kiinni jos oot kaupungissa valmiiks muutenkin!
Olis aivan törkynen kuumotus lähteä kattomaan millaista porukkaa täällä on. Pankaa jotain rohkasevia sanoja, kun oon edelleen siinä ajatuksessa et tämmöset vinkuheinät nauretaan pois sieltä?
http://turku.seasam.com/nettinaytto/web
e: ei se antanutkaan suoraa linkkiä :( noh, tuolta vas.reunasta valkkaa linja-aikataulut.
Jos tulee tarvetta, linja 8 kulkee siis väliä Kauppatori-Ruissalo näköjään kahdesti tunnissa, lähtien eerikinkadulta pysäkiltä T41.
Tavallisia wannabe-pullistelijoita vain. Tarkoitus lienee oikeesti nähä uusia ihmisiä ja hengailla, ei vertailla hauiksia tai mitään muutakaan. Mukaan vaan!!Olis aivan törkynen kuumotus lähteä kattomaan millaista porukkaa täällä on. Pankaa jotain rohkasevia sanoja, kun oon edelleen siinä ajatuksessa et tämmöset vinkuheinät nauretaan pois sieltä?
Hotellihuoneen numero hei kantsii jakaa myös!annan vaikka sitte mun virallisen passikuvan, numeron ja hammaskartan.
Hotellihuoneen numero hei kantsii jakaa myös!
No, mä voin tulla bussilla kanssa jos joku reissuseuraa haluaa, kortti kuitenkin on ja ei herran tarvii ajaa tolkuttomasti edes takas.. Voin tulla vaikka sinne börsin kulmalle vastaan, olettaen nyt siis sitten, että olen edes maisemissa. Niin siis koska nyt ollaan sinne Ruissaloon menossa pe vai la?