SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mun mielestä tuossa sovinistisiassa ei ole kyllä mitään vikaa. Harvoin istuu nuinkin vahva klisee miehelle kuin kyrpä ottaan...

(oli pakko! :D )

En sanonut että se olis fakta, sanoin vain että istuu :viat:rolleyes:on:

Miten mahtaa olla, voiskohan tulla ruissaloon omalla autolla ja jättää sen raadon sinne yön yli, vaiko tuleeko siittä sakot?

En tiedä mutta josset kaukana asu niin eihän tos oo mitää järkeä? Seuraavana päivänäki saa sitte pähkäillä koska on ajokunnos jos lärvät vetää.

Vai missä asti asuit?

Miten mahtaa olla, voiskohan tulla ruissaloon omalla autolla ja jättää sen raadon sinne yön yli, vaiko tuleeko siittä sakot?

En muista oliks siel jotain aikarajotuksia tmv. Mut ite en uskaltais jättää ku tie mimmosia lommoja siinä seuraavana päivänä on.. Ei se bussi Turussa maksa ku joku 2,5€/lippu (voimassa 2h) vai mitä se nykysin on..??

aböut 15km, mut meen ensalkuun kaverin luo talkoisiin niin ajattelin jos suihkautan suoraan sieltä mestoille, toisaalta voisin kyl nakittaa jonkun heittää mut keskustaan ja hyppäisin pumpun mukaan samaan bussiin.

Mistäs mää sitten tunnistan teidät kun saavun paikalle, alan vaan etsimään auringon peittäviä jättimäisiä miehiä sekä seuraan kuolavanaa joka tulee tavisten katsellessa naisten tiukkoja gluteuksia? :D

Onko siellä joku katos mikä vallataan??

Ei siellä taida niin isoja olla. Jos sää on se mitä lupaa niin kyllä tuonne tulee olemaan tungosta.. mites me varmuudella saadaan ylipäätänsä katos?

Ei siellä taida niin isoja olla. Jos sää on se mitä lupaa niin kyllä tuonne tulee olemaan tungosta.. mites me varmuudella saadaan ylipäätänsä katos?

Joku menee sinne huomenna makuupussin kanssa yöksi ja ottaa leokon tangon mukaan hätistelemään muut valtaajat.. :D

Mä en muista et siel olis mitään katoksia, paitsi ne muutamat jotka on leirintäalueen portin vieressä, mut ne on aika kaukana rannasta ja ne on yleensä karavaanarien käytössä. Siin on muuten portin vieressä minigolf-rata.

Siinä rannan jälkeen alkaa pieni kallioinen alue jossa on mm. se grilli, niin voitais alkuun vallata siitä lähettyviltä alue niin ne jotka ei tuu bussilla vois ehkä löytää porukan. Tai sitten kokoonnutaan siihen saunan eteen?

Oisko grillin läheisyys parempi ja tärkeämpi ensivallattava... Eka paikalla pystyttää mustapunaisen P-rosvolipun merkiksi.

Ne grillit nyt näkee siitä biitsiltä,ainakin sen alemman. Eli jos sen siitä valtaatte,löytää muutkin kyllä kyllä mestalle. Ja vaan alemmassa on muuten pöytä ja penkit vieressä, eli senkin puolesta parempi:D

Mulla on musta tukka ja sininen T-kauluspaita, ainakin toisaseks suunnitelmien mukaan, eri asia mikä vaatekriisi sit iskee huomenna.. miettisin meinaan noita farkkuja et mä varmaan tuun kuolemaan, mut jos illalla johonki oon menossa ni jaksais mitään vaihtovaatteita alkaa roudaamaan.. :/ Ja kyllä mä olin suunnitellu kaupan ja alkon kautta tulevani :)

E: taitaa kuitenki suomeks olla kaulus T-paita vai mitä hittoa :D en tie enää itekkää no kuitenki, ymmärsitte varmaan joka tapauksessa..

Back
Ylös Bottom