SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
No persssskele kun on muutto ja kahdet muutkin kekkerit eri puolilla suomea just tona päivänä.... Illaks saattaisin mestoille keretäkkin mutta yöpaikka pitäs jostain repiä sit :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No en tie mitä nyt sit oli suunniteltu sen jälkeen, mut oiskos klo 15 sopiva, paikanpäällä siis vaikka siellä parkkipaikalla??

E: Ois viel ainaki lämmin siihen aikaa mikäli sikäli on edes hyvä ilma..

No se sää on aina vähän kysymysmerkki. Mulle käy aikaisemminkin mutta tuo klo 15 on ok. Kerkeenpähän kierrellä kaupois vaikka.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kolmelta bueno!

Kävin tossa joutessani ajelemassa ruissalossa ja hyvältä näyttää! Puut vihreitä ja ilma raikasta, toivottavasti säät sallii niin vois grillailla rannalla, muuten siellä on sit se katos. Itse ajattelin otta jotain herkkuja, ölppöstä unohtamatta. ;)

Meinasitteko tapaamispaikaksi siis sitä ruissalon päätyä, leirintäalueen parkkista?

Jep sinne ihan päähän ku vaan pääsee, ni siel se rannan parkkiksella :) Sen leirintäalueen läpi siis vielä :) Mä katon mitä mukaan tarttuu, jotain syömistä kuitenkin :)

14.30 kuulemma? En tiedä koska seuraava. Tuohon bussiin pyritään vai?

14.30 lähtee bussi nro 8 Ruissaloon, pysäkin numeroa en nyt enää muista (kop kolmiota vasta päätä forexin eestä muistaakseni lähtee.. mut kannattaa tarkistaa tost brahe karttareittihömmelistä) ja perillä jämptisti klo 15.00 abouttiarallaa.. Ja miten on grillataanko jotain? Kysäsin kaverilta ja viimeks siel oli klapit ja kaik valmiina kuha tulen saa notskiin ni maggarat käristyy ;)

Okei nähdää siin pysäkil sitten :) Ja rillataan vaan, mulle ainaki maistuis kunnon lihaisa grillimakkara. Muuta en hirveesti viitti syyä ku pitää dieetistä pitää kiinni ;) Mut vois sitä paketin kabanossia hakee.

Okei nähdää siin pysäkil sitten :) Ja rillataan vaan, mulle ainaki maistuis kunnon lihaisa grillimakkara. Muuta en hirveesti viitti syyä ku pitää dieetistä pitää kiinni ;) Mut vois sitä paketin kabanossia hakee.

Jotain kanavarrasta niin ei ainakaa dieetti mene pieleen.

Vaahtokarkkei! Mä haluun grillata vaahtikarkkei! :kuola: Onneks en oo dieetillä (edelleenkään, vaikka muutama kilo oiskin varaa tiputella). :D

Vaahtokarkkei! Mä haluun grillata vaahtikarkkei! :kuola: Onneks en oo dieetillä (edelleenkään, vaikka muutama kilo oiskin varaa tiputella). :D

Oijoi vaahtokarkkeja.... lidlis myydää grillimestarin vaahtokarkkeja mut en tiedä mite ne eroo tavallisist, ei varmaa mitenkään :D Vaiks mul dieetti onki ni kyllä mä nyt hitto pari bissee otan ja muutamat kunnon makkarat, kesän kunniaks :)

Aikooko väki mennä uimaan?

Mulla taitaapi olla jv-kurssi samana päivänä noin seitsemään asti,mut voisin tietty liittyä mukaan mahollisille jatkoille. Onko täällä porukoilla ajatusta mahd. jatkopaikoista?

Koslovc vilautteli ajatusta jokilaivoista. Joku terassi vois kans olla påp. Koulun terassi on varmaankin avoinna jo?

Mä en ollut erityisemmin ajatellut mennä uimaan. Jokohan siel on tarpeeks lämmin vesi, et sinne tohtis pulahtaa?

Eipä mulla mitään väliä kunhan siellä pystyy puhumaan (ei mikään bilehilepaikka siis).. Jokilaivat kuulostaa ihan kivalta.. Ja Koulun terassi on auki ollu ainaki viimiset pari vkl mitä olen ohi mennyt. Bar4 on kans ihan jees mutta ehkä sitten vähän hintavampi paikka.. Hunter's Inn ja Mallaskukkokin ihan mukavia paikkoja :)

E: En usko et jaksan alkaa roudaamaan rantakamoja mukana, ku kuljen Piikkiöstä asti ja jos jatketaan iltaa jonnekkin vielä ni sit ois märät rätit kassissa pyörimässä.. :)

Back
Ylös Bottom