Turkistarhaisku prkl

Originally posted by kannibaali
Kettutyttöä kannattaa lasauttaa vähintään 5.2, mieluusti jopa 8-millisillä ja niklatuilla hauleilla! Vahva lataus varmistaa hyvän osuman. Täytyy muistaa, että pakenevaa kettutyttöä ei kannata ampua takaa kuin korkeintaan 55 metriin. Jos pakeneva kettutyttö osoittaa vielä pakenemisen merkkejä, ammu uudestaan välittömästi, mutta ei liian läheltä! Jotta kettutyttö ei mene lihoina pilalle, voit lopettaa kettutytön myös lyömällä sitä vahvalla kepillä, kirveellä tjms. voimakkaasti takaraivoon. Eräs hyvä keino on laittaa kuollut kettutyttö roikkumaan tarhan lähistölle, joko kuolleena tai vielä tajuissaankin olevana. Onneksi kyseinen roskaeläin on kohta lainsuojaton ja tapporahastakin on keskusteltu.

Puolustakaa omaisuuttanne ja hävittäkää roskaeläimiä. Sperma lentää ja päitä putoilee!

:curs:

Kyllä näin on! Itse ostin tossa just 6,1 mm:n lyijyä kuparipäällyysteisenä (12/76) :D Linnuille tarkoitin, mutta jos kettutyttö sattuu vastaan tulemaan kun olen jahdissa, niin en mieti hetkeäkään... Tuhoeläimien tappaminen on jokaisen itseään ja luontoa kunnioittavan metsästäjän tehtävä. Kyllä jämpti on näin! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by maximillian
-siat ovat karsinoissa jotka ovat liikkumavapaudeltaan aivan toista luokkaa turkistarhaeläimien kanssa. Käy tutustumassa jos epäilet.

-kuka täällä on ollutkaan sitä mieltä että turkiseläimien vapautus luontoon on oikein?

-voit käydä korkeasaaressa katsomassa millaiset olot niillä eläimillä siellä on. Sitten vertauksen vuoksi jollain turkistarhalla :D

Olen käynyt katsomassa, ja ei niilläkään paljoa ole. Ainut jolla oli ihan mukavasti oli se karju...

Originally posted by Antza
Kyllä näin on! Itse ostin tossa just 6,1 mm:n lyijyä kuparipäällyysteisenä (12/76) :D Linnuille tarkoitin, mutta jos kettutyttö sattuu vastaan tulemaan kun olen jahdissa, niin en mieti hetkeäkään... Tuhoeläimien tappaminen on jokaisen itseään ja luontoa kunnioittavan metsästäjän tehtävä. Kyllä jämpti on näin! :curs:

:eek: kyllä mulla on tähän asti toiminut ihan se pelkkä lankku+ruosteinen rautanaula päässä, läpi lyötynä.

Pitää testata lyijyä...kun ei ole sorsia ne.

Kyllähän tollasen käsinkin tappaa.:curs:

Originally posted by Juhan
Hieman asiaan liittyen:
http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showtopic=2023

Onko joku vahingossa/tietämättään syönyt lihaa? Miten reagoit? Mitä teit? Mitä ajattelit?

:D

LOLL!!!!!!!!!!! Toi on kyllä hauskin pitkään aikaan.

"Melki itkin ku söin liivatetta"
"päänsärky pillereiski on liivatetta! HUI!"
"
QUOTE (semmi @ 15.9.2003, 17:27)
niih, nyt vasta muistuikin mieleeni, kuinka syötiin vuoden ajan gerimax-monivitamiinivalmistetta, eikä tiedetty sen sisältävän liivatetta (kun sitä ei tuoteselosteessa lukenut). vasta huhujen pohjalta tehty yhteydenotto valmistajalle varmensi, että siinä tosiaan on liivatetta. tuli kyllä todella ällöttävä ja "saastunut" olo.

Mäkin ehdin ostaa yhden paketin Gerimaxia, kun veganlistiltä luin, että se on vegaanista. En ehtinyt syödä kuin pari, joten en ollut niin ällööntynyt. Mutta kyllä silloin harmitti, kun olin vartavasten niitä ostanut.

Mutta pari vuotta sitten olin ulkomailla, ja tilasin "nachos con queso" (olin silloin vielä laktovege). Annos tuli pöytään, söin pari nachoa ja kas, mikäs tuo ruskea kökkö tuossa on.. Jauhelihaahan se. Aloin itkeä ihan hillittömästi ja äitini, jonka kanssa olin syömässä, kutsui managerin paikalle ja järjesti kauhean kohtauksen."

Originally posted by Natupelle
Dragon kauhukuvien levittämisestä sen verran että laittakaa sitten samanlaisia lehmistäkin vai eivätkö ne vetoakaan yhtä hyvin?

Todellista epäinhimillistä kauhua, HUOM! en suosittele heikkohermoisille:

http://www.skopjeonline.com.mk/dining/cuisine/chicken.jpg

http://www.globalgourmet.com/ggt/ggt0698/art/pork.jpg

http://www.nbwa.org/advocates/advimages/beef.jpg

http://www.outofthefryingpan.com/recipes/images/beer.butt.chicken.lowering.jpg

Ei taida vegaanipellet tajuta, että ihmiselle on siksi kehittynyt terävät hampaat jotta voi syödä lihaa. :kuola:

Originally posted by MuayThai
Ei taida vegaanipellet tajuta, että ihmiselle on siksi kehittynyt terävät hampaat jotta voi syödä lihaa. :kuola:
Ne tietää, että ihmisen hampaat on tarkoitettu porkkanan syömiseen. :rolleyes:

Jos ajatellaan jotain "luonnonkansoja", jotka tappavat "tarpeeseen", kyllä hekin käyttävät saaliseläimestä kaiken mitä irti lähtee(lihat ja nahat). Jos heillä on mahdollisuus parantaa hyvinvointiaan tappamalla eläin, he varmasti tekevät sen ja iloitsevat siitä. He varmasti selviäisivät muutenkin, mutta silti haluavat parempaa.

Onko nykyajan ihminen tosiaan niin irtautunut luonnosta, että _eläimen_ tappaminen tuntuu paheksuttavalta?

http://www.swallowtailgardenseeds.com/assets/carrot.jpg

Mun mielestä ajatus on hyvä. Turhaa tappaa tuhansia eläimiä vain sen takia että joku hieno leidi saa turkin jolla prassailla.

Mutta metodit. Ne ei todellakaan ole hyviä. Tollaisesta toiminnasta ei seuraa kenellekkään mitään hyvää. Ehkä noi aktivistit saa jonkun marginaaliryhmän arvostuksen, mutta se siitä. Kaikki häviää.

Minkit kuolevat Suomen luontoon, tai mikäli sattuisivat selviämään niin aiheuttavat aikamoisen muutoksen mm. lintukannassa.

Tällänen ajatus tuli kyllä mieleen kun pohdiskelin tekoa; Jos olisin itse minkki, tahtoisinko päästä vapaaksi luontoon (vaikkakin tietoisena siitä että saatan kuolla), vai tahtoisinko olla jossain paskasessa häkissä loppuelämäni? :)

Originally posted by Dragon
:lol2:

Turussa on kuulemma serveri, jota kautta toimii joku foorumi. Siellä pienet miehet lukevat roinafoorumia ja itkevät itsensä uneen koska patti ei kasva, susta ei mene ruuttaan, pistoskohta kirvelee, kivekset kutistuu, apteekkari ei myy ruiskuja hymyssä suin, nännit kutisee, eturauhanen kanittaa, kuurin jälkeen masentaa, pili ei toimi, kuurilla suuttuu niin helposti, selkä kukkii ja Timo Seppälä vainoaa... :jahas:

Sanoisin, että jokaiseen ikävuoteen kuuluvat omat ilot ja surut.

;)

:D

jep. aika moni keski-ikäinen saattaapi jopa ajatella että jätkät on aika :david:

ehkäpä ajattelen niin itsekin....sitten 30 - 40 vuoden päästä :D

:offtopic:

Originally posted by hjjtt
mutta näinhän se juuri on. ei tää myrkytysorientoitunut pumppailukaan kaikkien silmiin mitään järin fiksua touhua ole.

Niin, samaa dualismia täälläkin näkee jonkin verran. Moni "roinaa" käyttävä tosiaan puhuu itsekin myrkyttämisestä. Keskustelu on muutenkin osin uskonnollista, puhutaan kokeneista roinaajista ja roinaneitsyistä, mietitään pitäisikö ottaa vinkkejä vastaan natuilta vai roinaajilta. Asioista tulee tosiaan hyvin yksinkertaisia, suorastaan pelottavan yksinkertaisia.

Ei ole siis mitenkään yllättävää, että eläinoikeuskysymystä ja eläinsuojelua käsitellään tässäkin ketjussa tällä tavalla. Yksinkertaiset totuudet menevät kuin kuumille kiville, ruokailutottumuksista, henkilökohtaisesta etiikasta tai sukupuolesta riippumatta. Toivottavasti ihmisistä tulee joskus yhtä fiksuja, kuin minusta :)

kylläpäs näyttää nyt edellinen viestini typerältä kun menin jälkieditoimaan sitä - ei olisi pitänyt

mutta, mutta, mikä olikaan Natural edellisen viestisi pointti?

onko myrkyttäminen jotenkin pahemmin korvaan kalskahtava termi kuin esim. roinaaminen, jota taidat käyttää itsekin?

minusta molemmissa on negatiivinen kaiku, jos siis saivartelemaan aletaan ;)

:offtopic:

Originally posted by hjjtt
kylläpäs näyttää nyt edellinen viestini typerältä kun menin jälkieditoimaan sitä - ei olisi pitänyt

mutta, mutta, mikä olikaan Natural edellisen viestisi pointti?

onko myrkyttäminen jotenkin pahemmin korvaan kalskahtava termi kuin esim. roinaaminen, jota taidat käyttää itsekin?

Ei siinä minusta oikeastaan mitään typerää ollut. Kyseessä oli ihan hyvä esimerkki kulttuurien vaikutuksesta käsitteisiin ja niiden moniselitteisyydestä. Moni alan mies ehkä assosioi myrkyttämisen enemmän tai vähemmän hallittuun roinan (steroidien?) käyttöön, jotkus taas siihen itseensä, myrkyttämiseen. Itsemyrkyttämistä lienee kuitenkin huomattavan hankalaa selittää suurelle yleisölle :) Oftopikki riittänee kuitenkin tästä aiheesta tältä erää.

Fanattista punttienkolistelijaa ei voi milloinkaan verrata yhtä vannoutuneeseen eläinaktivistiin.
Tämän päivän juttu tuntuu olevan se,että "niitä pitää ymmärtää","niiden mielipide on yhtä arvokas kuin minunkin","ne ajattelevat samaa minusta".

Minä ainakin olen paljon ylempämpänä kuin mokomat eläinaktivistit...:)

Originally posted by MuayThai

Ne tietää että ihminen on sekasyöjä. Mutta haluavat itse eettisistä syistä vältellä eloperäisen syömistä.

Nykyaikana tämä kikkailu ja normaalien ravintoaineiden välttely on mahdollista ja jopa muodikasta.

Jokainen pistää aikansa/tarmonsa/rahansa mihin haluaa, pääasia on että tekee kuten itse parhaaksi näkee.

Originally posted by kekexx
Onko nykyajan ihminen tosiaan niin irtautunut luonnosta, että _eläimen_ tappaminen tuntuu paheksuttavalta?

Eihän tässä tappamisesta nyt ole edes keskusteltu. Vaan siitä että eläimiä kasvatetaan oloissa jotka eivät ole edes välttäviä.

Itse en todellakan pidä turkiksista enkä niihin pukeutuvista keski-ikäisistä rouvista, mutta tuomitsen tällaiset iskut kyllä jyrkästi. Tämän päivän Iltasanomien juttu sai hermoni kiristymään edelleen. Voi kunpa nämä fanaatikot jo ymmärtäisivät tehneensä enemmän tuhoa kuin hyvää...

"Karanneet minkit uhkaavat lapsia

Kokkolan Lahnakoskella irti päästetyt minkit ovat niin verenhimoisia, että alueen pikkulapset on määrätty pysymään sisätiloissa. Myös kotieläimet ovat joutuneet pikkupetojen raatelemiksi.

Tarhaminkit hakeutuvat kohti asutusta, ja uteliasta eläintä kiinnostavat erilaiset kolot ja lämpimät paikat. Vauvanvaunuihin ketterä minkki pääsee helposti, ja yhtä hyvin minkki voi myös hipsiä sisään asunnon ovesta tai ikkunasta.

Iskutarhan lähistölle parkkeerattuun pakettiautoonkin oli livahtanut viisi karvaista kyytiläistä.

Kotkamaan kylässä asuva Katja Saviaro kertoo päivän IS:ssa, kuinka elämä Saara-vauvan kanssa on vaikeutunut tarhaiskun jälkeen."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom