turhikset salilla??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paco
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Onks kukaan muu mun lisäks huomannu että monilla saleilla käy jotain 15-18v tyttöjä pari kertaa viikossa vaan istumassa sen kuntopyörän päällä?
Ne istuu siinä sen kovimman ruuhka-ajan eli noin klo 17-19 ja kattelee jätkiä ku ne treenaa :D oon ite huomannu ainaki Tapanilan Erällä ja Töölö gymillä ton... Onko tossa nyt mitään järkee maksaa se 40e kuukaudessa siitä että saa katella niitä jätkiä siellä? Ku oon vaan niin varma tosta ku se vauhti mitä ne polkee on kunnon mummo vauhti ja ne on vielä ihan solakassa kunnossa...

Kysynpähän vaan!

No hyvä että käy edes sen verran salilla, vois olla pahemminkin :) Mutta kyllä mä ainakin tykkään niitä tyttöjäkin katsella :kuola: & :haart: & :love:

EI mua ainakaa haittaa vaikka siellä o pimuja jossai fillareissa tai muissa turhissa vehkeissä :D, enemmä vaa kunno pimuja salille :rock:

Ei niin... käy vaan sääliks niitten vanhempia jotka hyväuskoisesti maksaa ne salilla ja sit muija sen ku vaan levenee...

joo on se kiva ku käy tyttöjä jotka vahtaa silmät pyöreinä kokoaja ku toine yrittää tehä treeniä... toisaalta menee mullaki aika paremmi ku saa niitä katella mut sitte taas treeni ei onnistu niin hyvin. ite ainaki tykkään yksin vääntää salil musan soides mutta yksin vaa ei koskaa saa olla siel :)

Monien miesten ja poikienkin kohdalla tilanne on ihan sama tai ainakin melkein, sillä erolla että tehdään vähän sitä sun tätä ja sitten luetaan uudet bodi lehdet ja pooooiis.
Ei ole siinäkään järkeä mutta jokainen tyylillään:)

Siinäki on sellanen ongelma, että ku yrittää jotain tosissaan tehä siellä salilla, nii ei oikeen pysty keskittyy treeneihi ku joku tyttönen tulee tekee jotain pohjenousuu kireissä stretch housuissaan oikeen esitellen sitä :5: takapuolta...
Nyt oon kuitenki vihdoin oppinu sen, että en ota henkilökohtasena enää sitä hihittelyä minkä ne tytöt epäsuorasti kohdistaa mulle, vaikka naama punasena väännänki sen vikan toiston. :D

Edit: Golgameckiki pahanen et enää tätä kaikkee nää ku salia vaihoit ;)

neutraali sanoi:
Monien miesten ja poikienkin kohdalla tilanne on ihan sama tai ainakin melkein, sillä erolla että tehdään vähän sitä sun tätä

Näin on. Tullaan juttelemaan kavereiden kanssa vähän penkkituloksesta ja riuhdotaan siinä samalla vähän sitä sun tätä laitetta. Jalkoja ei reenata missään nimessä (kun "ne saa tarpeeks rasitusta jo salibandytreeneissä" :jahas: ).

Alkuperäiseen aiheeseen toteaisin vielä, että minua ei ainakaan haittaa tytöt salilla, tekivätpä sitten treeniä kuinka aktiivisesti tahansa. Kivahan niitä on vilkuilla aina siinä sarjojen välillä, varsinkin kun meikäläisen salilla käy ainakin muutama sellainen neito, että oksat pois... :kuola: :haart:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
paco sanoi:
Onks kukaan muu mun lisäks huomannu että monilla saleilla käy jotain 15-18v tyttöjä pari kertaa viikossa vaan istumassa sen kuntopyörän päällä?

Jos häiritsee niin lähetä vaan meidän salille ne, itse kun en kuntopyörää salilla paljon polje, tosin keskittyminen saattaa kyllä huonontua mutta nouseepahan testotasot sitten vastaavasti :whip:

Timustaja sanoi:
Edit: Golgameckiki pahanen et enää tätä kaikkee nää ku salia vaihoit ;)

Mun treenaamista oikeasti helpotti suunnattomasti tuolta pois pääsy.
Kun joka helvetin kulman takana oli niitä perkeleen kisakireitä kuustoistakesäsiä pyllistelemässä niin eihän siellä saa mitään kehittävää aikaan kun ajatukset harhailee.
Ja vielä kun se perkeleen venyttelytila on siinä hyppelysalin vieressä niin sinnehän jää vallan jumiin tuijottelemaan neitien pomppimista.

Ei salilla tarvis niitä tyttöjä bongailla, Hietsu ja erinäiset pintaliitopaikat on sitä varten. :D

paco sanoi:
oon ite huomannu ainaki Tapanilan Erällä...
Itse käyn kyseisellä salilla ja en ole ainakaan moista ilmiötä huomannut. Tosin mä treenaan täysiä enkä seuraile muiden treenejä. :rolleyes:

paco sanoi:
Ne istuu siinä sen kovimman ruuhka-ajan eli noin klo 17-19 ja kattelee jätkiä ku ne treenaa :D oon ite huomannu ainaki Tapanilan Erällä ja Töölö gymillä ton... Onko tossa nyt mitään järkee maksaa se 40e kuukaudessa siitä että saa katella niitä jätkiä siellä? Ku oon vaan niin varma tosta ku se vauhti mitä ne polkee on kunnon mummo vauhti ja ne on vielä ihan solakassa kunnossa...

Kysynpähän vaan!

niin kyllähän se varmaan vituttaa kun "pullamössöikäpolvi" ei edes saa reentata rauhassa. Ilkeetähän se on haukkaa vääntää kun joku saattaa vaikka katsoa. Suosittelen kiinnittämistä enemmän huomiota siihen omaan reeniin ja vähemmän ympäristöön... ja kyllähän se rassaa jos joku harrastaa liikuntaa vapaa-ajallaan ja yrittää kovasti ohjata vähäiset veromarkkamme muualle kuin TUKES:lle ja aikuisiän diabetekselle. Jippii vaan kaltaisillenne kusimukeilille... :kippis1:

Just hyvä ku on mimmei katsomassa, kunhan ne on hyvän näkösiä ja ei häiritse treeniä enemmänkin IMO inspaa siitä paremman :P Ja kuntopyörän ne saa viedä ihan vapaasti kunhan ei ala tulee muille laitteille :S

Kyllä mulla menee välittömästi pari toistoa lisää jos vaikka ylätaljaa vastapäätä on joku timmi muija tekemässä jotain :) Ihan ilmanen "personal" trainer :D

Cockton sanoi:
Kyllä mulla menee välittömästi pari toistoa lisää jos vaikka ylätaljaa vastapäätä on joku timmi muija tekemässä jotain :) Ihan ilmanen "personal" trainer :D
Paitsi jos on joku puolituttu muija niin ei tiedä mitenpäin olisi.

Jep. Meikäläisen koulun opettaja polkee aina 2 kokoo liian pienissä trikoissa salilla jossa joskus käyn. Sillo menis ihan mielellään takasi koppiin..tosin enpä paljo sitä kattelekkaan :P

[/QUOTE]ainaki Tapanilan Erällä
Enpä ole itse noita istuskeleviä typyjä tuolla huomannut. Mutta jos siellä semmoisia on niin olkoon ihan rauhassa. Ei niiden istuskelun pitäisi keneltäkään muulta olla pois.

Ite käyn naisten salilla just sen takia et voi keskittyä olennaiseen. Vaikka kyllä sitä tulee itsekin vilastua hyviä punttimimmejä ihaillen. Toivottavasti eivät siitä pahastu.

Juu, ja oma mies siirtyy sitte tän threadin myötä väestönsuojaan treenaamaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom