turhikset salilla??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paco
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kostaja X sanoi:
Kumpula on todellakin loistava esimerkki siitä, miten välineisiin pistettävät rahat voidaan käyttää totaalisesti päin persettä.

Aivan oikein. Itse asun tässä ihan vieressä (käpylässä) ja kävin tuolla sillon kun treenaaman pääsi avajaistarjouksena ilmaiseksi. Fitnessihmisille varmasti toimiva sali.

edelbrock sanoi:
Pitääpä kysyä tyttöä ens kerralla ulos jos sattuu samaan aikaan salille.

Ja kyseessä oli semmonen Christina Aguileran näkönen kireä pakkaus, puoliksi lattari tai intialainen, elikkä suomeksi... :kuola:

joo ja ps. treenit meni helvetin hyvin ja kovaa tuli väännettyä kun oli yleisöä. ;)

Haha, asiallista, kerrohan sit mitä tyttö tuumi treffitarjouksesta, jos sellanen tilanne tulee :D

Jute sanoi:
Haha, asiallista, kerrohan sit mitä tyttö tuumi treffitarjouksesta, jos sellanen tilanne tulee :D

Joo kerron heti jos uutta kuuluu. Ei ollut tyttö salilla perjantaina kun itse olin viimeksi. Kokeillaan tänään uudestaan...

Kostaja X sanoi:
Kumpula on todellakin loistava esimerkki siitä, miten välineisiin pistettävät rahat voidaan käyttää totaalisesti päin persettä.

Ja sauna taisi olla taas rikki suunnilleen kolmatta kertaa syksyn jälkeen. :curs:

JOJ sanoi:
Minun mielestäni keskustan salilla on vahvasti sellainen akateeminen henki - hintelät älykkömiehet vääntävät jotain treenintapaista ja juttelevat välillä seminaareista.

:lol2: Nimenomaan.. :nolo: :david:

Onhan näitä laitteissa maleksivia ihmisiä tuollakin, mutta mitäpä heistä, kun kansoittavat perinteiseen tapaan lähinnä reiden loitontajalaitteet ja muut hilavitkuttimet. Käsipainoalueella hiljaisempaa. :kippis1:

Niin, ne Kumpulan tytöt.. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom