Ei tupakkia tälle pojalle! Ja tekis mieli kuristaa kaikki jotka polttaa! = kaikki mun kaverit :evil: No ei sentään... Ei oo mitään niin kauheeta kun röökiltä haiseva ihmisolento, naaraas tai koiras. Röökin poltto on mulle semmonen kriteeri, että mun tuleva tyttöystävä ei polta (tai ainakin näin uskon)! Jos satun joskus törmäämään ja ihastumaan johonkin supadupabeibeen, joka polttaa, ja se muhun, niin kyllä mä sen lopettamaan aina saan. Ja hyi saatana sitä makua kun lähtee maisteleen sellasta mimmiä joka on just vähän aika sitten polttanu :urjo: "Otappas yks pastilli, maistut aika paskalta" Muahah! Ja voi helvetti niitä apinoita, jotka heiluu baarissa kauheessa buugeissa rööki kädessä, ja tulee vielä tanssilaittialle sohimaan sen tulipään kanssa. Kerran meni 900 mk:n Pradan paita pilalle tollasen tonnarin kanssa. Ei se uskonu et se makso 900 mk, mut onneks oli kuitti tallella. Ekaks se sano: "Hjheö, elää ny hhjikeennu, mä tarjoon bishen" Ei riittäny mulle bisset siinä vaiheessa. Numero ylös ja korvauksia vaatimaan. Ei siinä mitään jos olis kaveri ollu selvinpäin ja olis ollu puhas vahinko, mut ku se apina huus jotain ihan fiilareissa ja "tanssi" sellasella 4 neliömetrin alueella. 300 se siitä makso. Kyl mä sitä paitaa ton jälkeen pidin, kunnes jätin sen ruattinlaivalle. BAAH! No jäipähän 300 "ilmasta rahaa"
Kyllä tohon röökin savuun on tottunu tuolla julkisilla paikoilla: rafloissa ja kaduilla ym. Ja ihan jees, että tuli noi uudet tupakkalait, että pitää olla savuttomia tiloja rafloissa. Toteutus aika heikko kuitenkin monessa mestaa: alakerta savullinen, yläkerta savuton -> kaikki savu menee savullisesta alakerroksesta saavuttomaan yläkertaan ja savuttomassa saa kävellä sumuvalot otsassa, että osaa suunnistaa omaan pöyään.
Että näin tänään...
Kaiken tän lisäks pitää sanoo, että sikarit kyllä sopii tiettyihin tilanteisiin ja ne maistuu hyvältä. En tarkota mitään Cafe Crème -paskaa vaan SIKAREITA. En kyllä mikään sikariasiantuntia oo mutta kuiteski. Sikarin hajukin on mahtava. Pimeä jazz-klubi, pirteä jazz-musiikki, punaset kangassohvat, spottivalo pöytään, paksu kuubalainen kädessä ja joku väkevä paukku pöydässä, viski tai konjakki ja puhaltelet täyteläisiä savupilviä ja väliin pari savu rengasta siihen spottivaloon. AAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh!
Taisin innostua vähän liikaa...