tupakointi...

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
eli miten paljon tupakointi vaikuttaa treeniin?ja kuinka moni täällä vetää rookiä??pitäs yrittää lopettaa koko touhu mutta...

"Tupakonti heikentää hapenottokykyä, mikä voi rajoittaa suoritusta ainakin raskaissa jalkatreeneissä. Täytyy silti rehellisyyden nimissä mainita, että bodareissa ja muissa voimailijoissa on tupakkamiehiä, jopa huipulla. Savuttelusta ei ole varmasti mitään hyötyä, joskaan satunnaisesta, kevyestä tupakoinnista tuskin ratkaisevaa haittaakaan."

Lähde: Bodyplanet

No kyllä ainakin parin viikon takainen etukyykky reisien etukäteisväsytyksellä jäi pahasti kesken (ammattilaistermeillä ilmaistuna 'meni vituiksi') TÄYSIN huonon kunnon ja hapenottokyvyn takia vaikka itse lihaksissa oli paukkuja jäljellä. Röökiä palaa siis keskimäärin 10kpl/päivä näin kesätöiden merkeissä.

Olin ehdottomasti sitä mieltä ettei polttaminen silloin tällöin (3-5 tupakkaa vrk paitsi töissä 2 x vko 10-20 tupakkaa) haittaa mitään.

Nyt olen ollut vapusta lähtien savuton, ja kyllä huomaa eron! (Suosittelen :))

Hola,

tietenkin röökistä on haittaa. Kaikki ketkä tupakoi, tietävät sen..
Ite oon pystyny hillitsemään himoni jotenkuten ja annan itselleni luvan savutella silloin kun otan ohraista..muuten hajoo kallo.

Tämä tapa kestänyt jo pari vuotta. "Arkena" röökiä ei pahemmin tee mieli, mutta kun sen ensimmäisen oluen ottaa...ai-ai-ai.

Oon kuitenkin vetänyt vuositolkulla askin Camelia/pv.

P*ska tapa, mutta varsinkin baarissa toi kääryle vaan maistuu niiiin pirun hyvälle..
hitto.

Mutta oon noilla juoksulenkeillä huomannut, että hapenottokyky ON parantunut sen jälkeen kun lopetin himoröökaamisen..

..ja loppukevennyksenä myönnän, että vedän röökiä myös sillointällöin "landrinkina"..:lol2:

Veikkaisin että säännöllisesti tupakoivat eivät huomaa niin selvästi tupakoinnin vaikutusta treeniin. Itse en normaalisti polta ollenkaan mutta joskus (harvoin) kun käy baarissa on pakko saada iso sikari tai kaksi.

Seuraavana päivänä henkeä sitten ahdistaa, keuhkot vinkuu ja tuntuu että happea ei saa millään. Mutta kyllä kunnon kuubalainen on sen arvoista :p

Käväsin Kuubassa männävuonna..ai-ai-ai, on kyllä sikarinarkkarin unelmamaa! Kyllähän sitä paloi parhaimmillaan viisi(!) Cohibaa päivässä..hmm.
Köh-köh.

Nähtii siellä myöskin Kuuban baseball-joukkue..
Voi vi**u että on isoja jätkiä!! En oo eläissäni nähny niin montaa jättiläistä samaan aikaan. Kaikki olivat tyyliin 190-200cm pitkiä ja paino varmaan yli 120kg..huh-huh.
En oo tiennytkään, että baseballin pelaajat on NIIN isoja.

Originally posted by subotai

tietenkin röökistä on haittaa. Kaikki ketkä tupakoi, tietävät sen..

Itse olen kyllä huomannut että kaikki jotka TIETÄVÄT kuinka suuri kehittymisen este ja helvettiin itse Saatana Helmut Kohlin jalkavaimoksi johtava tie blaadaaminen on, EIVÄT nimenomaan polta ja tuskin ovat ikinä kyseistä tuotetta edes maistaneet...:hmmm:

Sillon kun tuota viinua ottaa niin tulee poltettua. Muulloin ei juuri paljoa tule polteltua , hyvä niin.

Ei tupakkia tälle pojalle! Ja tekis mieli kuristaa kaikki jotka polttaa! = kaikki mun kaverit :evil: No ei sentään... Ei oo mitään niin kauheeta kun röökiltä haiseva ihmisolento, naaraas tai koiras. Röökin poltto on mulle semmonen kriteeri, että mun tuleva tyttöystävä ei polta (tai ainakin näin uskon)! Jos satun joskus törmäämään ja ihastumaan johonkin supadupabeibeen, joka polttaa, ja se muhun, niin kyllä mä sen lopettamaan aina saan. Ja hyi saatana sitä makua kun lähtee maisteleen sellasta mimmiä joka on just vähän aika sitten polttanu :urjo: "Otappas yks pastilli, maistut aika paskalta" Muahah! Ja voi helvetti niitä apinoita, jotka heiluu baarissa kauheessa buugeissa rööki kädessä, ja tulee vielä tanssilaittialle sohimaan sen tulipään kanssa. Kerran meni 900 mk:n Pradan paita pilalle tollasen tonnarin kanssa. Ei se uskonu et se makso 900 mk, mut onneks oli kuitti tallella. Ekaks se sano: "Hjheö, elää ny hhjikeennu, mä tarjoon bishen" Ei riittäny mulle bisset siinä vaiheessa. Numero ylös ja korvauksia vaatimaan. Ei siinä mitään jos olis kaveri ollu selvinpäin ja olis ollu puhas vahinko, mut ku se apina huus jotain ihan fiilareissa ja "tanssi" sellasella 4 neliömetrin alueella. 300 se siitä makso. Kyl mä sitä paitaa ton jälkeen pidin, kunnes jätin sen ruattinlaivalle. BAAH! No jäipähän 300 "ilmasta rahaa"

Kyllä tohon röökin savuun on tottunu tuolla julkisilla paikoilla: rafloissa ja kaduilla ym. Ja ihan jees, että tuli noi uudet tupakkalait, että pitää olla savuttomia tiloja rafloissa. Toteutus aika heikko kuitenkin monessa mestaa: alakerta savullinen, yläkerta savuton -> kaikki savu menee savullisesta alakerroksesta saavuttomaan yläkertaan ja savuttomassa saa kävellä sumuvalot otsassa, että osaa suunnistaa omaan pöyään.

Että näin tänään... :rolleyes: Kaiken tän lisäks pitää sanoo, että sikarit kyllä sopii tiettyihin tilanteisiin ja ne maistuu hyvältä. En tarkota mitään Cafe Crème -paskaa vaan SIKAREITA. En kyllä mikään sikariasiantuntia oo mutta kuiteski. Sikarin hajukin on mahtava. Pimeä jazz-klubi, pirteä jazz-musiikki, punaset kangassohvat, spottivalo pöytään, paksu kuubalainen kädessä ja joku väkevä paukku pöydässä, viski tai konjakki ja puhaltelet täyteläisiä savupilviä ja väliin pari savu rengasta siihen spottivaloon. AAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh!

Taisin innostua vähän liikaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Originally posted by rintafile
Röökin poltto on mulle semmonen kriteeri, että mun tuleva tyttöystävä ei polta (tai ainakin näin uskon)! Jos satun joskus törmäämään ja ihastumaan johonkin supadupabeibeen, joka polttaa, ja se muhun, niin kyllä mä sen lopettamaan aina saan.

HAHAHAHA... Noin minäkin kuvittelin, mutta kun Amor ampui täysosuman, niin ei ollut enää merkitystä moisilla päätöksillä. Olen puolitoista vuotta yrittänyt pyytää, suostutella, houkutella, pakottaa, kiristää ja uhata kaikin mahdollisin - enemmän ja vähemmän epäreiluin keinoin (mm. jos poltat tällä viikolla yhdenkin niin jätän sut tai et varmaan polta nyt jos haluat samaan autoon mun kanssa tai "ostatko kaupasta tupakkaa mulle" "joojoojoo" -> "hups, taisin unohtaa, ja nyt siellä tulee kaatamalla vettä eikä sulla ole ajokorttia..") - rakasta nikotiinin orjaani jotta hän lopettaisi, mutta ei niin ei. Viimeistään sitten kun se on paksuna. Koska raskaana jos tupakoi niin mädäntykööt sisäelimet ja menettäköön seksin ilot loppuelämäkseen.

Lopetettuani viimeisen(?) kerran itse, on sen verran kuitenkin huomaavaisuutta tullut, että parvekkeella ei käydä kuin hätätapauksessa jos olen kotona, ja sen jälkeen mennään suoraan hammaspesulle ja laitetaan purkka suuhun. Erittäin ystävällistä :)

(Joo, ehkä mäkin hiukan innostuin... kielenkäänteissäni...)

Onneksi meillä ei ole ollut niin tiukkapipoista. JJJ ei kyllä ihan taida tykätä meikäläisen sauhuttelusta, mutta asia kuittaantuu jokseenkin sillä, etten minä puolestani kuitenkaan ole loppujen lopuksi niin järin haltioissani siitä lääkearsenaalista mikä täällä tippuu syliin kun kaapin ovea vähän raottaa :lol1: Elä ja anna toisten elää...

Kaiken se kestää, kaiken se kärsii... :rolleyes:

Elän ja annan toisten elää! Ukkoni röökaa ku korsteeni, mä en taas muihin koske ku jazz-tupakoihin...tavallista tupakkaa en ole ikuna polttanut.

Tupakkaa menee siinä 10-15kpl/vrk riippuu vähän onko kotona vai jossakin kylillä.. Olin lakossa pari kuukauta tässä äskeittän ja epäilen tota fishin kommenttii että jotenkin huomaa sen eron noin nopeesti... Minä en ainakaan huomannu mitään eroo kahessa kuukaudessa..

12-vuotiaasta olen polttanut (=9 vuotta). About 25 pölliä päivässä. Ikinä en ole mitään aeoribista harrastanu, puntti on ainoa lajini enkä sitäkään ole vielä kovin pitkään ehtinyt. Silti meni intissä cooperis 3000m.

Syksyllä yritin lopettaa. Huulet oli sen koko 5 päivää minkä kestin täynnä nuuskaa ja sitten retkahdin. Vieläkin naurattaa, kun ajattelen, että "aloitin" mielestäni uudelleen vain siksi, että sain jo siinä ajassa todistettua itselleni, että en ole niin riippuvainen tupakasta ja voin luopua siitä heti kun oikea syy löytyy (sitä ei tupakoitsijan mielestä ole :rolleyes: )

Totuushan on, että 100 % tupakoitsijoista kuolee;) Ja itsekin lopetan viimeistään sitten, kun on 2 metriä multaa päällä... Sen olen eukolle luvannut.

Originally posted by rintafile
Pimeä jazz-klubi, pirteä jazz-musiikki, punaset kangassohvat, spottivalo pöytään, paksu kuubalainen kädessä ja joku väkevä paukku pöydässä, viski tai konjakki ja puhaltelet täyteläisiä savupilviä ja väliin pari savu rengasta siihen spottivaloon. AAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh!

Ei helvata, taidan kohta ottaa ton siguksi, on niin tarkkaan kuvailtu "Alkoholi-Minän" taivas että..

Haidiouu,pirtusäkit!!

Mä ite lopetin noin puolvuotta sitten, ja eron todellakin huomaa. ehkä se ero ei sit tuu esiin niin helposti jos on sellanen henkilö että on muutenkin elämän tavat päin V*'**ua mut ainakin jos on muuten hyväkuntonen kaveri ja syö koht terveellisesti ja noin ni kyl eron tuntee nopeesti. Sit kun itte tulee repsahdettua et pikkasen ennen treeniä vetää vaiks kaverin seuraks nortin, ni huomaa jossain liikkees ku naama punasena joutuu vääntää ku....SE HAPPI EI KULJE SAATANA...tuokaa sieltä penkinalta treenikassista se happipullo, poijaat!!

:eek:

Yhdyn kyllä tuohon että pikkasen vaikeeta on ostaa se iso III, ja naattia ilman röökiä kun ennen on tottunu että kyllä kalja ja kahvi aina toiseen potenssiin nousee nautinnossa kun seuraksi pössäyttää savut....mut eipä se pahaa tee jos sillontällön "kokeilee" tuota tupakkia..:kippis1:

Joo on se ihme päähänpinttymä että pakko saada röökiä ku ottaa alkohoolia. Selvinpäin ei tule poltettua, paitsi:

1. tyttökaverin serkkupoika on maisemissa -> SÄTKÄLLE JA HETI!
2. oma serkku on kylässä tai toisinpäin -> aski palaa muutamassa päivässä
3. jos oikein sattuu vituttaan tms. ja sitä saa jostaki

Pitäis heittää helllvethiin tuommoset hommat vielä ku pystyis (nuusukun heitin pois vuosi sitten, en olis ikinä uskonu että pystyy, mutta ei onneksi ole haluttanu enää pitkään aikaan)

Minä juon niin vähän että ei siinä tilanteessa tee mieli, mutta duunissa... ai että kun istahtaa alas lehden ja kahvikupposen kanssa - välillä voisin antaa käteni siitä nautinnosta että saisi/voisi tupakoida.

Minulla tosin alkaa olla jo siinä vaiheessa että olen vain tapariippuvainen, ja muistelen sitä rauhoittumista minkä koin aina ottaessani tupakat esiin. Pieni rituaali siis...

Yritin kovasti polttaa tupakkaa juhannuksena, mutta kun se maistui niin pahalle että pystyi vaan muutaman henkosen vetämään. Hyvä niin.

Hazz: kyllä sen huomaa treenissä ihan selkeästi että on ollut polttamatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom