Tupakointi gallup

7 vuotta tota on tultu käryteltyä, tän vuoden puolella kyllä loppuu. Oikeastaan pieni pakko, kun on tulossa noita polven korkusia taloon, ni mielummin raitis ilmapiiri sitten niille ja muutenkin vähän esikuvaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
7 vuotta tota on tultu käryteltyä, tän vuoden puolella kyllä loppuu. Oikeastaan pieni pakko, kun on tulossa noita polven korkusia taloon, ni mielummin raitis ilmapiiri sitten niille ja muutenkin vähän esikuvaa :D

Minkä takia sitä lopettamsta aina lykätään "tän vuoden loppuun" "ensi kuun alussa" "sitten maanantaina"... Miksei samantien? Johan tosta tulee ylimääräistä stressiä kun "pitää vielä vetää kun vuoden lopussa pitää kuitenkin lopettaa" :D

Eikö satunnaistupakoitsijoiden kannattais siirtyä sikareihin? Ei tartte ostaa/polttaa koko askia.

Rööki on todella pahaa, eikä ole koskaan ollut tapana. Isompia pötkylöitä tulee silloin käryteltyä kun niitä syystä tai toisesta sattuu kotona olemaan.

Nykyään satunnaisesti enää, sikaria poltin viim.viikolla ja taidan siirtyä kyllä jatkossa niihin.

Pekkaniska, niinpä eipä vaan ole tuota selkärankaa sen vertaa, että kertalaakista pystyy lopettamaan.
Tässä nyt yritetään pikkuhiljaa vähentämään tota sauhuttelu, purkkaan ja noihin laastareihin en perkele rahojani tuhlaa :D. Joskus tullut kokeiltua ja eipä pahemmin kyllä auttanu :)

En polta. Joskus teininä ainoastaan maistanut.

Sikari saattaa joskus harvoin kännissä mennä, mutta eipä niitäkään ole koskaan itse tullut ostettua.

en enää

En polta. Olen kokeillut, mutta kyllä terveelliset elämäntavat vie voiton mennessään ennemmin kuin tuo pahalta haiseva syöpäkääryle!

Muutaman(kymmentä) vuotta sitä on tullut sauhuteltua. Enimmäkseen menee norttia ja punaista malboroa. Juhlapäivinä taas tulee polteltua piippua ja sikareita.

Taidampa käväistä parvekkeella vetämässä kuntokääryleen, että jaksaa sitten taas huomenna
paiskia töitä.

poltan,vihreää aski bonusta.. olen kyllä aikeissani lopettaa/yrittänyt lopettaa n.puol vuotta. mutta kun ne aamu-savut... aah :) tai kahvin/teen jälkeinen polttaminen.

En polta!

poltan,vihreää aski bonusta.. olen kyllä aikeissani lopettaa/yrittänyt lopettaa n.puol vuotta. mutta kun ne aamu-savut... aah :) tai kahvin/teen jälkeinen polttaminen.

Broidiki sano tota samaa, ett "et voi tietää miten hieno fiilis se on polttaa kahvin jälkeen". Eli ite en oo ikinä tupakkaa edes maistanu, sikaria olen ja siitä jäi niin p*ska maku suuhu ett sekin riitti.

Olin yli kolme kuukautta polttamatta vuoden alussa ja taas poltan. Spaadero on vaihtunut kylläkin punaisesta, vaalean vihreään. Jos sitä vaikka rupeis treenaamaan ja lopettas polttamisen:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom