Tupakointi gallup

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt lähtee viides viikko ilman röökiä. Nicorette maistuu. On ollut muuten ihan helvetin vaikeata lopettaa. Mutta ehdinpä sitä yli 10 v. harrastaa.

Laskeskelin, että jos avokin kanssa pysytään kuivilla, niin vuodessa rahallinen säästö on semmosen 2000 euroa. Molemmat siis poltettiin ja päivässä meni Maxi Smartti puoliksi.

En. Polta:) vituttaa se saatanan käry ku joku akka tulee dösärille vieree sauhuttelee. Tekis mieli vetää turpaa semmosia:jahas:

Vajaa vuosi sitten lopetin aktiivisen röökaamisen ~15v tervaamisen jälkeen. Purkkari on toiminut hyvin ja nykysin menee enää 2millistä purkkaria muutama pala päivässä.

Ei ole oikeestaan tehnyt kauheen tiukkaa, ainoastaan viinan kanssa läträtessä on tullut pieniä lipsahduksia. Mutta kun läträäminenkin on jäänyt alle kertaan kuussa, niin ei ole ongelmia ollut. :rock:

Palaahan niitä askillinen päivässä. Meh..

poltin ja nuuskasin..
molemmat lopetettu
nuuskaa viimeksi yli 2vee sitten ja röökiä 5 1/2 kk:tta sitten..

en polta just nyt, ehkä huomenna. sitä kun ei koskaan tiedä. ollut "kuivilla" syyskuusta lähtien, toivottavasti jatkuu pidempään...

lopettaminen kun on vaikeeta, todella vaikeeta.

Tullut kyllä poltettua jo ihan liian kauan omaan ikään verrattuna ja liikaakin sitä tuppaa menemään :curs:

En polta. En ole koskaan polttanut, enkä koskaan tule polttamaan. Röökinhaju oksettaa...:urjo:

Niihän se oksettaa, mutta se haju ei oo sama ku vetäis sätkästä ite :hyper:

Ite käytän kohtuudella, jos joskus kaikki muut polttaa niin saatan pummata illassa 1-3 röökiä mutta tämä tapahtuu max. kerran kuussa:eek:

Olin yli vuoden polttamatta aj sitten yksi kerta kuppilassa laitoin tupakin huuleen ja siitä se sitten taas lähti:curs:Vois kyllä taas pikkuhiljaa lopetella.

On/off tupakoitsija. Aina kupitellessa tulee poltettua ja kun hermot kireellä töissä. Muuten vapaa-ajalla ei tule polteltua.

Tuossa kun vuosi vaihtui päätin lopettaa tupakoinnin. Melko hyvin olen päätöksessäni pysynyt, sillä vain kaksi kertaa olen tupakkaa imutellut sen jälkeen.

Tuossa kun vuosi vaihtui päätin lopettaa tupakoinnin. Melko hyvin olen päätöksessäni pysynyt, sillä vain kaksi kertaa olen tupakkaa imutellut sen jälkeen.

Tein saman päätöksen, mutta toteutus on onnistunut vielä paremmin ;) eli reilut 1,5kk täysin ilman röökiä (ja siinä sivussa ilman alkoholia).

Nykyisin max. 5röökiä päivässä. On päiviä tosin et ei sitäkään...no polttaahan se Ruhl:kin joskus

Ens kuus tulee 2 vuotta ilman tupakkaa. Sitä ennen tuli röyhyteltyä kuutisen vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti. Piti lopettaa kun huomas tulleensa armottoman riippuvaiseksi siitä aineesta. Ensimmäiset pari kuukautta oli aika vaikeita, kun se polttelu oli muodostunut niin tavaksi itselle. Mutta mitä kauemman lakko on kestänyt, sitä vähemmän tekee mieli vetää sitä ensimmäistäkään savua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom