En polta, en ole koskaan polttanut, en ole koskaan maistanut. En ikinä aio polttaa tai edes maistaa. Tuskin kukaan oikeasti haluaa polttaa tupakkaa, se on vaan pakko kun tekee mieli. Tupakka kuitenkin niin paskaa omalle terveydelle puhumattakaan muiden hyvinvoinnista. Vaikka itse en polta, ei minua häiritse jos joku kadulla polttaa tai baarissa. Voinhan ihan hyvin valita savuttoman baarin. Mutta jos haluan rauhassa istua parvekkeella illalla saunan jälkeen bisse kädessä, on omasta mielestäni väärin jos joudun tulemaan sisälle, sulkemaan ikkunat ja kaikki ilmaraot joka vitun 20-30 min välein vain sen takia, koska naapuri päättää tulla vetäisemään yhden päivittäisistä 100 sikaristaan. Vaikka kaikki ilma-aukot on mielestäni tukittu, yöllä nukkumaan mennessä kaikki lakanat haisevat sikarille. Yöllä en ole saanut pitkiin aikoihin nukuttua koska en voi pitää ikkunoitani auki. Onko tälläinen oikein? Mutta et voi valittaa koska se olisi syrjintää kieltää sikarinpolttajaa tuhoamasta minun terveyttäni ja asuntoani.