Tupakointi gallup

Joskus satunnaisesti tulee ostettua pikkuaski ja kännissä tulee yleensä sauhuteltua. Tupakointi on silloin tällöin tosi jees :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poltan. Joskus menee vain 1-3 päivässä joskus taas 20. Yleensä aina kun en ole kotona niin poltan enempi, esim työpaikka, kavereiden kanssa jne.

En polta, en ole koskaan polttanut, en ole koskaan maistanut. En ikinä aio polttaa tai edes maistaa. Tuskin kukaan oikeasti haluaa polttaa tupakkaa, se on vaan pakko kun tekee mieli. Tupakka kuitenkin niin paskaa omalle terveydelle puhumattakaan muiden hyvinvoinnista. Vaikka itse en polta, ei minua häiritse jos joku kadulla polttaa tai baarissa. Voinhan ihan hyvin valita savuttoman baarin. Mutta jos haluan rauhassa istua parvekkeella illalla saunan jälkeen bisse kädessä, on omasta mielestäni väärin jos joudun tulemaan sisälle, sulkemaan ikkunat ja kaikki ilmaraot joka vitun 20-30 min välein vain sen takia, koska naapuri päättää tulla vetäisemään yhden päivittäisistä 100 sikaristaan. Vaikka kaikki ilma-aukot on mielestäni tukittu, yöllä nukkumaan mennessä kaikki lakanat haisevat sikarille. Yöllä en ole saanut pitkiin aikoihin nukuttua koska en voi pitää ikkunoitani auki. Onko tälläinen oikein? Mutta et voi valittaa koska se olisi syrjintää kieltää sikarinpolttajaa tuhoamasta minun terveyttäni ja asuntoani.

Armeija-aikana rupesi hajottamaan ja aloitin polttamisen. Poltin säännöllisen epäsäännöllisesti noin puoli vuotta. Pääasiassa punaista mallua ja luckystrikea sekä vetelin sikareita aina silloin tällöin. Sitten alkoi ongelmat, jotka mielestäni johtuivat polttelusta ja aloitin vähentämään sauhuttelua. Samoihin aikoihin löysin nuuskan ja aloin käyttämään sitä korvikkeena tupakalle. Nuuskaa tuli vedettyä toiset puoli vuotta ja lopetin samalla kun kotiuduin armeijasta.

Pari kuukautta meni ihan hyvin, mutta sitten alkoi tekemään mieli ja aloitin nuuskaamisen uudestaan. Vetelin kiekollisen noin neljässä-viidessä päivässä ja tätä jatkui jälleen useamman kuukauden ajan. Viime keväällä huomasin, että huuli alkaa turvota silminnähden sekä kulmahampaan juuri on syöpynyt lähes näkyviin. Lopetin samantien ja tähän päivään asti olen ollut kuivilla. Tällä hetkellä suuri kiusaus aloittaa uudelleen nuuskaaminen ja niin todennäköisesti tulee tapahtumaankin... Hullua? ...elämä on...

Arabialaista vesipiippua tulee mökillä aina silloin tällöin poltettua.
varsinaisesti en ole huomannut olevani riippuvainen ja mikä parasta aromatisoitutupakka ei haise; vaatteet ei löyhkää eikä suussa ole paha maku.

en ole polttanu eläissäni sätkääkään loppuun asti ja tuskin tuun polttamaan

välillä kyllä kavereiden kanssa kun viihteelle eksyy niin tulee savut otettua kun porukka painostaa:urjo:

Aika epäsäännöllisesti poltan kännissä aina. Selvinpäin menee viikon aikana 2-5 röökiä.
Joskus saattaa mennä parikin viikkoo ilman et polttaa yhtään

Poltan. Töissä menee vajaa pari askia, ja kotona vajaa aski päivässä. Pitäsi kyllä rueta lopettelemaan. Huomasin tuossa alkukesästä rullaluistelu lenkillä että nyt se yli 10v savuttelu rupeaa tuntumaan keuhkoissa.

joo polteltua tulee. ennen enemmän, nykyään vähemmän. oon saanut hyvin vähennettyä sillä, että tein itselleni säännön, että himassa en saa polttaa. siin on ihan tarpeeksi rastia lähteä aina kerrostalon pihalle kessuttelee.

Oon ollu täs joku 4kk silleen taas kerran että en oo polttanu ku kännissä, mut nyt on tullu parin viikon aikana taas polteltua selvinkipäi.. :jahas:

Eipä tule poltettua. En ole edes maistanut! ..en selvin päin, enkä kännissä ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom