Tupakointi gallup

Lopetin kolme vuotta sitten. Hämmentävästi olen kuitenkin, niinkuin monet periaatteessa ei-tupakoitsijat, polttanut vielä sen jälkeen tupakan tai kaksi seuraksi pari-kolme kertaa vuodessa, kun olen sattunut porukkaan jossa on useita tupakoijia, eikä tuo ole silti ollut lähelläkään jäädä tavaksi.

Kohtuukäyttö ei kuulema ole mahdollista, eikä kuulu kenenkään doktriiniin, mutta tuntuu aivan kuin olisin löytänyt sen kuitenkin.:wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan liikaa...

Sellaiset 8 vuotta olen aktiivisemmin polttanut ja noin joka askin jälkeen yritän lopettaa (on alkanut vuoden sisään tuntumaan välillä aamuisin keuhkoissa aivan helvetin pahalle). Mutta tiukassa tahtoo tapa olla. Lopettaminen voisi olla kohtuullisen helppoa jollei töissä pomo polttaisi ja jollei työpaikan hallilla saisi polttaa. Kotona pärjää melko pitkäänkin ilman tupakkaa, mutta töissä on hankalampaa.

Mutta kyllä se vielä loppuu.

En polta. En ole koskaan polttanut, enkä koskaan tule polttamaan. Röökinhaju oksettaa...:urjo:

Yli 20 vuotta sauhuttelin ja nyt olen ollut kohta 2 vuotta ilman. En enää koskaan aloita moista idioottimaisuutta. Koitin eroon röökistä mm. Nicorettella yms, mutta ei onnistunut. Lopuksi reseptilääke Zyban toimi todella hienosti.

en polta, mutta mieleni tekisi polttaa roviolla kaikki sauhuttelijat jotka tuota karmeaa käryä levittelevät :curs::urjo:

En polta. Olen maistanut kahden tupakan verran 7 vuotta sitten. Naurettavaa touhua kuten nuuskaaminen ja huumeiden käyttö.:down:

Poltan. Polttanut jo, öö kait 4-5 vuotta.

Onko muuten tupakoinnista käytännössä haittaa lihastreenissä?

Haittaako jollakin tapaa lihasten kasvuun?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom