Tupakointi gallup

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleehan tuota poltettua. Joskus reilu aski päivässä ja joskus ei ollenkaan. Muutama lopetus yrityskin takana, mutta silloin muuttuu äksyksi ja vituttaa koko ajan. Kyllä se vielä joskus loppuu.

En polta enää :hyvä:

7-vuotta polttelin askin päivässä kunnes tulin järkiini :arvi: ja päätin lopettaa kyseisen harrastetoiminnan. Nyt olen viettänyt savutonta elämää jo 10-vuotta.

Kyllä ottaa päähän, melkein puol vuotta olin jo polttamatta, mutta sitten töiden takia sorruin tässä hetki sitten uudelleen. Harmittaa. Uusi lopetus lähtee kyllä kohta käyntiin

Poltettua tuli 12 vuotta, pisin tauko tuolla välillä yksi viikko. Lopetin vuoden vaihtuessa ja tähän asti hyvin mennyt ilman polttamista.

Nikotiinipurkkaa on tullut pureskeltua, joskin nyt menee ehkä 3-4 päivässä, jos sitäkään. Itseäkin ihmetyttää, että ei ole ollut juurikaan mitään oireita :) Hyvä näin.

En polta.

Tais olla vuosi 2004 kun poltin todennäköisesti elämäni viimeisen tupakan. Kaveri oli tuonut jotain ulkomaalaista tosi vahvaa tupakkia ja sitä kun aamulla heti heräämisen jälkeen poltteli, niin johan humahti. Päässä humisi ja olo oli ihan kamala.:urjo: En halua enää ikinä kokea vastaavaa.

En polta.
Ei sitä enää tän ikäsenä kehtaa alottaa tommosta teinien toimintaa. Mun mielestä oli aika säälittävää ku muutama ikätoveri päätti intissä alottaa sauhuttelun - kyl 20v jannuilla pitäis jo olla oma tahto...

En polta.
Ei sitä enää tän ikäsenä kehtaa alottaa tommosta teinien toimintaa. Mun mielestä oli aika säälittävää ku muutama ikätoveri päätti intissä alottaa sauhuttelun - kyl 20v jannuilla pitäis jo olla oma tahto...

Eikö tupakointia vai voi aloittaa omasta tahdosta?

En polttele.

Joskus sitä kumma kyllä tekisi mieli ostaa kaupasta aski keppi ykköstä, mutta jää (onneksi) toteuttamatta: joka kerta, kun on partsilla meinannut röyhytellä, niin ekaan henkäsyyn jää. Sen verran pahanmakuista on. :P

En onneksi enään.
Silloin teini angstaajana tuli polteltua ja siitähän sitä riippuvutta sitten tuli, kai minä 3 vuotta poltin aika aktiivisesti, sitten tuli yksi tyttö kiikariin ja se ei tykännyt että polttaa niin sanomaan äitille että ostaa mulle nikotiini purkkaa, samalla tuli porukoille sitten tunnustettua että poltan. 3 vuotta tuli poltetultua ja 2 kertaa jäin kiinni porukoille.

Olen tapa tupakoija.esim poltan kalalla.jahissa ja kännissä.muuten olen usein viikkoja ilman tupakkaa..se sopii minulle.nytkin 3vk:ta ilman kessua.

Pakko sanoa kyllä tupakka sopii johoinkin tilanteisiin todella hyvin.:dance:

kolme vuotta tullu poltettu ja välillä nenänuuskaa käytetty.
Täs kuukauden päivät yrittäny lopettaa mutta aina tekee mieli, ku tavaks tullu.

Olen (entinen) sosiaalipolttaja. Poltin ensin vain kännissä, sitten osaksi kaveripiirin myötä aloin polttamaan arkenakin... Lopulta meni siihen, että aski meni about 3 päivässä jos vietin päivittäin aikaa kavereiden kanssa. Yksin ollessani en polttanut kuin äärimmäisessä vitutuksessa.

Nyt meni jalka ja lääkäri käski lopettamaan tupakoinnin. 3 viikkoa oltu nyt täysin savuttomia ;) Tai no puolikkaan tupakan poltin, mutta se maistui pahalta, joten jätin siihen. Eniten on ikävä sitä tapaa, jotenkin oppi yhdistämään tupakan aina hauskanpitoon, terasseihin, kahviin yms. Pitänee alkaa syömään tikkareita tai jotain siinä terassilla lonkeron kanssa :D

e. Ja niin, olen tavallaan iloinen, että nyt tuli näin painava syy lopettaa. En varmaan muuten olisi edes harkinnut lopettamista. Nyt kuitenkin olen sairaslomalla näiden vaikeimpien ensimmäisten viikkojen yli ja vieläpä sellaisessa ympäristössä (porukoiden nurkissa), missä ei polteta. Tästä luulisi olevan helppo jättää tupakointi kokonaan taakse, tosin baaripolttamista saatan vielä harrastaa, mutta vasta siinä vaiheessa kun olen täysin varma, ettei se lähde käsistä.

Nyt meni jalka ja lääkäri käski lopettamaan tupakoinnin. 3 viikkoa oltu nyt täysin savuttomia ;) Tai no puolikkaan tupakan poltin, mutta se maistui pahalta, joten jätin siihen.

Sehän tossa tupakassa kummallista onkin että nyt kun jälkikäteen ajattelee, en ymmärrä miten koskaan edes alotin polttamista. Se kun haisee ja maistuu ihan helvetin pahalle ja se käry seuraa vielä pitkään. Neljä (~) vuotta käryttelin, olin ~4kk polttamatta, etelänmatkan yhteydessä ratkesin uudestaan ja poltin kolmisen kuukautta. Kohta vuosi ilman enkä tajua koko hommaa. Jotenkin tuntuu että aika suurella osalla toi riippuvuus on ihan vaan siihen röökin sytyttämiseen ja savun puhalteluun (siihenkin kun kehittyy omat tavat), eikä niinkään nikotiiniin. Se tekee lopettamisesta aika vaikeaa kun nikotiinipurkka/laastari ei sitä korvaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom