Tupakointi gallup

n. 5 vuotta sitten lopetin ja päivääkään en oo katunut :dance:.

Plussat.

+ Haju parani vähintään 200%

+ Kunto parani ainakin 10%

+ Ei enää tupakka yskää. Hyi vittu mitä keltasen ruskeeta paskaa sielä keuhkoista tuli kun lopettamisesta oli viikko kulunut.

Tsemppiä vaan kaikille, joilla on edes hieman itsekuria ja pääsevät tupakasta eroon. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidin 6 kk tauon, ja sorruin tupakkaan kesäkuussa mökillä. Varsinaise kipininän sauhuttelu sai 2 vk sitten laivareissulla jonka jälkeen on mennyt nyt päivittäin tupakkaa pari kolme päivässä, mutta tänään pistän stopin sille jälleen. Eli en polta tällä hetkellä.

punaisesta, vaalean vihreään.

Vihree on tyttöjen tupakkaa :rolleyes: ;)

+ Ei enää tupakka yskää. Hyi vittu mitä keltasen ruskeeta paskaa sielä keuhkoista tuli kun lopettamisesta oli viikko kulunut.

Ihan mielenkiinnosta. Tuleeko tota keuhkopaskaa vaan liikkuessa?
Itellä tuli aiemmin, just liikunnan yhteydessä, mutta nyt kun olen ollu 4vkoa ilman enkä ole päässyt harrastamaan minkäänlaista 'oikeaa' liikuntaa, ei ole tullut mitään vastaavia puhdistautumisoireita.

Pakko tunnustaa et vetelen pikkusikareita vähintään yhen päivässä, joskus jopa kolme.
Sopii kovien reenejan kanssa hyvin yhteen hehe.
En ikinä reenipäivinä kyllä polta ennen reenejä.

Viimeeks maistoin noin puoli vuotta sitten.
Maistanut olen tupakkaa ensimmäisen kerran 6-vuotiaana ja seuraavan kerran sitten 17-vuotiaana. Jos lasken kaikki sauhuttelut kokonaisiksi tupakoiksi, en ole polttanut edes kokonaista tupakkaa.
Eli en pidä itseäni tupakoitsijana, joskus saatan pienissä sievissä yhdes sauhun ottaa.

Useampi kymmenkunta askia tullut vedettyä parin vuoden sisään. Tosin nykyään mennään nollatoleranssilla lukuunottamatta harvoja viihdeiltoja.

Ihan mielenkiinnosta. Tuleeko tota keuhkopaskaa vaan liikkuessa?
Itellä tuli aiemmin, just liikunnan yhteydessä, mutta nyt kun olen ollu 4vkoa ilman enkä ole päässyt harrastamaan minkäänlaista 'oikeaa' liikuntaa, ei ole tullut mitään vastaavia puhdistautumisoireita.

Ei tuo mulla ainakaan liittynyt muuhun kuin siihen, että sitä paskaa tuli keuhkoista parina seuraavana viikkona lopettamisesta.

Niin ja eihän sitä paskaa keuhkoissa maailmanloppuun saakka riitä.

Ei tuo mulla ainakaan liittynyt muuhun kuin siihen, että sitä paskaa tuli keuhkoista parina seuraavana viikkona lopettamisesta.

Niin ja eihän sitä paskaa keuhkoissa maailmanloppuun saakka riitä.

Ensimmäiset hyödyt tupakoinnin lopettamisesta tulevat jo viikossa, jolloin riski sydäninfarktiin on vähentynyt merkittävästi aikaisemmasta tasosta. Keuhkot puhdistuvat kokonaan parissa vuodessa.

Se on kyllä kamalaa tavaraa. Aamulla kun herään niin menee pari minuuttia siihen kun yritän yskiä sen paskan pois kurkusta. Olo kyllä tasaantuu aika äkkiä, kun saa vedettyä parit henkoset.

Tästä tuli mieleen eilinen 45minsaa. Luulisi, että sellainen pölykeuhko olisi parempi parin kuukauden saikullakin. Toki tuohon varmaan vaikuttaa sekin jos on töitä 6pv viikossa. Ei siinä ole aikaa palautua.

Tuleeko edes keuhkoista normaaleja ikinä jos on polttanut 10v?

En polta. Harrastin teinitupakointia n. vuoden epäsäännöllisesti. Kohta kaksi vuotta olen ollut polttamatta.

Tuleeko edes keuhkoista normaaleja ikinä jos on polttanut 10v?

Mututuntumalta voisi sanoa että ei palaudu ihan tupakoimattoman tasolle, mutta huomattavasti paremmaksi verrattuna tupakoijaan.

En polta enkä ole ikinä polttanut :) joskus vuos sitten tuli tosin liian usein humalassa kaverin "seurassa" poltettua, mutta onneks sekin on nyt jäänyt!

Suositut

Back
Ylös Bottom