Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
ace-oo- sanoi:
Tuli eilen juopotellessa polteltua tupakkaa. Ei oikeastaan vitutakkaan yhtään.

Tupakkilakko jatkuu kuitenkin taas.

/alkaa taas.

edit. itseasiassa mua huvittaa niin mielettömästi miten vetämällä röbää haistatit juuri vitut kaikelle tekopirteälle kannustukselle polttamisen lopettamiseksi.

"EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkais olla sitten 2 viikkoa täynnä. Fiilis mitä parhain ja lopettamisen positiiviset vaikutukset on selvästi havaittavissa :)

Aleley sanoi:
/alkaa taas.

edit. itseasiassa mua huvittaa niin mielettömästi miten vetämällä röbää haistatit juuri vitut kaikelle tekopirteälle kannustukselle polttamisen lopettamiseksi.

"EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!"
Ei se ala. Voipi olla, että humalassa palaa, mutta selvinpäin ei enää ikinä.
Edit: ja en alkoholisoidu

Kännissä tai selvänä, sama asia. Itse tässä 6 päivä menossa ilman röökiä nielutulehduksen takia. Kokeilen nyt lopettaa eikä tarkotus ole polttaa tulevana viikonloppuna vaikka meno onkin... :kippis1:

ace-oo- sanoi:
Ei se ala. Voipi olla, että humalassa palaa, mutta selvinpäin ei enää ikinä.
Edit: ja en alkoholisoidu

Kyllä se alkaa, tiedät itsekkin että lakko vuotaa kuin seula ja yrität omatuntoasi pönkittääksesi keksiä että miksi/milloin saat polttaa :thumbs:.

ace-oo- sanoi:
No niin vika tupakki vedetty minuutti sitten. Lopetus on jo hyvällä mallilla.
Perkele, että olen ylpeä itsestäni!

Hieno homma! Mä poltin röökiä jonkin verran teinixinä, sitten myöhemmin tuli aina humalassa vedettyä ketjuun puoli askia punaista malboroa. Olot oli jälkeenpäin todella vittumaiset kun särki päätä niin helvetisti ja sai yskiä tervaa keuhkoista pari päivää.

Nyt on tässä oltu ilman niitäkin satunnaisia kännitupakoita lähemmäs vuosi ja täytyy sanoa että ei tee mieli. Itse asiassa, aina kun joku tupakalle haiseva tyyppi istuu vaikka bussissa lähelle niin tulee todella vastenmielinen olo siitä hajusta.

No smoking team rules. Vaikka elämä ei menekään tilastojen mukaan niin miksi pitäisi pelata venäläistä rulettia omalla terveydellä. :thumbs:

Kohta taitaa tulla puoli vuotta ilman tupakkaa :hyper:

Parin epäonnistuneen lakon jälkeen lopettaminen onnistui yllättävän helposti, edes kaljotellessa ei ole tullut ratkettua.

Tsemppiä muille lopettaneille :thumbs:

Kuka Pakkislainen jutteli kavereilleen tästä palstasta kavereilleen tänään Rollssissa ??? En voinut olla kuulematta. :nolo: :rolleyes: :D

Itse en ole polttanut kolmeen vuoteen, muutamia känni poltteluita lukuun ottamatta. Viimmeksi viimme jussina poltin, tosin polttelin parinakin päivänä, koska olin pari päivää humalassakin. Mutta sen jälkeen ei ole tullut käryteltyä kertaakaan.
Nikorettea olen syönyt koko kolmen vuoden ajan, tosta Nikoretesta, se maksaa melkein 30 euroa 105 kpleen pakkaus. En ole edes jaksanu laskea kumpi tulee halvemmaksi nigorette vai tupakat. Mutta olo on huomattavasti parempi, kun ei tartte vetää sitä paskaa keuhkoihin koko aikaa.

Stemppiä kaikille lopettamista yrittäville!

Taas on yksi tupakaton ja nikotiiniton (ja alkoholiton) viikko takana. Kolme viikkoa täynnä siis :)

training_day sanoi:
Taas on yksi tupakaton ja nikotiiniton (ja alkoholiton) viikko takana. Kolme viikkoa täynnä siis :)

12 viikkoa takana ja hyvin menee,nou hätä

:offtopic: Mihis muuten ketjun alottaja on kadonnu? :offtopic:

EDIT: :rock: GJ kyndit! :rock:

Mulla on lakko tai lopettaminen, miksikä sitä nyt haluaa kutsua, kestänyt nyt tarkalleen 2 viikkoa, enkä ole lipsahtanut kertaakaan. Nikotiinipurkkaakaan ei kulu enään juuri yhtään. Stemppiä kaikille lopettamista yrittäville!!

Tainnu ratketa joo.
Itellä 2 viikkoo takana mut tuli kännissä 1 kessu tupruteltua eikä kaduta yhtään, otan joskus uusiks. Jos imee 0,7l viinaa niin ei siinä samalla paljoo yks röllö tunnu... :rolleyes:

Loppu röökin kärytys täälläkin tältä erää , muuta en enää itselleni ja muille uskottele. Kioskin sedältä hain tänään 1/2 sinkoo nuuskaa. Jos niitä laastareita kokeilis jossain vaiheessa, onko kellään kokemuksia? Rupesi oleen jo aika sievoisesti räkää keuhkoissa kun tässä on vihreetä poltettu urakalla, jostain toukokuusta kai aski päivässä, parhaassa 1.5 :curs:

SEAGRAM sanoi:
Loppu röökin kärytys täälläkin tältä erää , muuta en enää itselleni ja muille uskottele. Kioskin sedältä hain tänään 1/2 sinkoo nuuskaa. Jos niitä laastareita kokeilis jossain vaiheessa, onko kellään kokemuksia? Rupesi oleen jo aika sievoisesti räkää keuhkoissa kun tässä on vihreetä poltettu urakalla, jostain toukokuusta kai aski päivässä, parhaassa 1.5 :curs:

Nuuskalla saa helposti tuplattua nikotiiniriippuvuutensa, jos ei mieti sen käyttöä. Kun on tottunut käymään röökillä niin nuuskaa kun voi pitää koko ajan huulessa niin sitä tulee myös pidettyä koko ajan. Itellä kävi näin, ja kun sitten taas sorruin tupakkaan, vedin päivässä puolitoista askia, joka oli huomattavasti enemmän kuin aiemmin. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom