Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna alkaa paljon hehkutetun Champixin kuuri (12 viikkoa). Kerron täällä jonkin ajan päästä kokemuksiani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna alkaa paljon hehkutetun Champixin kuuri (12 viikkoa). Kerron täällä jonkin ajan päästä kokemuksiani.

Nyt voi jo kokemuksen syvällä rintaäänellä kommentoida tuohon.

Olen ollut 5 viikkoa polttamatta ja uskomatonta, kuin helppoa on lopettaminen ollut, ja siitä voin täysin kiittää tuota lääkettä!!! Tulee toki välillä nikkiksiä, mutta ne menee nopeasti ohi. Olen ollut kolmisen kertaa bailaamassakin, mutta ongelmitta röökin suhteen.

Lisäyksenä vielä, että olen polttanut 35 vuotta, ja en uskonut enää, että pystyn lopettamaan.

P.S. Ei ollut maksettu mainos :)

Pikku vinkki..... Champixesta saa Kela korvauksen ....yhden kerran ... muistaakseni 30% pois (huomioiden että Sipilän hallituksen "ruokkoraha" 50egee jo täynnä). Lääkäriltä respa jossa pvm milloin tupakoinnin vieroitus alkaa. Ja muistaakseni Fageströmin testi tehtynä (joku lyhyt, muutaman kohdan kysely) ja seuranta esim. hoitajalla (onnistuu varmaan puhelimitse, pari soittoa: "kuis menee?" -tyyliin).

Juu, Champix aloitus- ja jatkopaketti, yht. 12 viikkoa, maksaa kela-korvauksen jälkeen n. 160€. Oli suht tärkeimpien joukossa elämässäni, tuo käytetty raha!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom