Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Itse lopetin tuossa keväällä vakituisen polttamisen ja nykyään poltan "joskus kavereiden kanssa saunoessa". Itsellä lopettaminen oli vaikeaa, ei niinkään vieroitusoireiden vaan yleisen tavan takia. Esimerkiksi aina ruoan ja kahvin jälkeen teki mieli ja amiksessa kun muut meni tauolla röökille niin menin mukaan vaikka ei sinäänsä tehnyt edes mieli röökiä. Mutta nyt en kolmeen kuukauteen ole polttanut kuin ehkä yhden röökin kahdessa viikossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin lopetusyritys nro. ??. Eniwei aktiivista tupruttelua on takana melkein 8 vuotta ja nyt yritän taas lopettaa. Edelliset lopettamisyritykset on kaatunu aina siihen samaan syyhyn että kun on muutaman viikon eros tupakasta niin ne muistot vanhoista "hyvistä" ajoista palaa joka tilantees joka päivä tosi vahvana mieleen. Nytkin ajattelen että viimeistään pimeinä alkusyksyn iltoina olis niin hienoa mennä terassille illalla ja polttaa se savuke tyynenä ja lämpimänä alkusyksyn iltana aah. Tollasista ajatuksista pitäis vaan jotenkin päästä eroon lopettamisen aikana ja yrittää ajatella että ei se elämä sen kummempaa oo vaikka yks tommonen pahe onkin vähemmän:D noo katotaan kauanko tällä kertaa kestää!

Lopettaminen on helppoa, ei tarvitse tehdä muutakuin olla polttamatta. Nyt reilu kuukausi ilman mitään nikotiinituotteita, tuli poltettua viisi vuotta :puntti:

Lopettaminen on helppoa, ei tarvitse tehdä muutakuin olla polttamatta. Nyt reilu kuukausi ilman mitään nikotiinituotteita, tuli poltettua viisi vuotta :puntti:
Repsahdin jo. Mutta yritän kyllä heti uusiks ku tulee semmonen kipinä että haluaa lopettaa ton turhuuden.

Upataanpas ketjua! Oijoi, 6 päivää takana, röökiä ei tee mieli, mutta aivan mielettömän flunssan tapaisen puski esille! Muilla vastaavia kokemuksia lopettamisen jälkeen?
Iltaisin ja aamuisin keuhkot ovat kuin tulessa, yskittää noin minuutin välein, välillä tulee limaa ja välillä ei, kai tää jonkun kuumeenki vielä heitti ku välillä palentaa. Mihinhän toi mekanismi perustuu, ku aina sanotaan, että rööki huonontaa vastustuskykyä. En ollut 1,5v juurikaan kipeänä, nyt samantien joku keuhkokuume päällä?! Ehkä ne myrkyt, jotka ovat pinttyneet keuhkoihin, irtoavat ja aiheuttavat tätä...

Upataanpas ketjua! Oijoi, 6 päivää takana, röökiä ei tee mieli, mutta aivan mielettömän flunssan tapaisen puski esille! Muilla vastaavia kokemuksia lopettamisen jälkeen?
Iltaisin ja aamuisin keuhkot ovat kuin tulessa, yskittää noin minuutin välein, välillä tulee limaa ja välillä ei, kai tää jonkun kuumeenki vielä heitti ku välillä palentaa. Mihinhän toi mekanismi perustuu, ku aina sanotaan, että rööki huonontaa vastustuskykyä. En ollut 1,5v juurikaan kipeänä, nyt samantien joku keuhkokuume päällä?! Ehkä ne myrkyt, jotka ovat pinttyneet keuhkoihin, irtoavat ja aiheuttavat tätä...
Noi on ihan normaaleja oireita, se paska irtoilee sieltä.

Noin kuukausi ilman, ei tunnu pahalta ja alkaa muitten röökitki jo haisemaan pahalta joten voiton puolella. Viime kerralla olin 3kk ilman jonka jälkeen ajattelin, että on ihan okei polttaa kun on juhlimassa. No ei se ollut...

Noin kuukausi ilman, ei tunnu pahalta ja alkaa muitten röökitki jo haisemaan pahalta joten voiton puolella. Viime kerralla olin 3kk ilman jonka jälkeen ajattelin, että on ihan okei polttaa kun on juhlimassa. No ei se ollut...

Mä juoksin samaan miinaan. Toukokuusta lähtien olin about 3kk. Nyt menee taas tuelta.

2kk ilman ja edelleen tekee hetkittäin mieli.Jos esim TVssä joku polttaa ni pakko vaihtaa kanavaa.Pahin on kyl se tuoksu ku siihen törmää kokoajan ja kyl se mun mielestä tuoksuu niin helvetin hyvältä :D Ainoo syy melkeen miksen oo repsahtanu on se ajatus et sit tää kaikki 2kk kärsitty tuska ois ollu ihan turhaa.

Lopetin siis niin et käytin muutaman viikon nuuskaa ja sit lopetin nekin ja nyt on reilu kuukaus oltu ilman mitään nikotiinia.

Mä poltan aika satunnaisesti just esim. viikonloppuisin joskus ja kun oikein vituttaa niin käyn hakee askin, jälkikäteen monesti vituttanut miks ees tuhlasin rahani askiin.

Teidän muutaman vinkistä tutustuin tuohon Allen Carrin teokseen äänikirjan muodossa toissailtana ja tänään tulee viikko täyteen ilman mikrogrammaakaan nikotiinia veressä.

Järkyttävistä ennakkoluuloista huolimatta tutustuin kirjaan myös, ja 4 kk ilman röökin röökiä. En voi kuin suositella :)

Meinasin tulla vinkkaa Allen Carrin "stumppaa tähän" kirjasta, mutta se olikin nostettu esille jo useampaan kertaan..
Itellä 3v takana ilman kessuu kirjan luvun jläkeen, pari kertaa nähny unta viimisen parin vuoden aikana et poltin ja heräsin ihan vitun vihasena omaan tyhmyyteen, kunnes tajusin et untahan se oli =)

Mä luin kans ton kirjan pariinkiin otteeseen hetki sitten. Vähän yli kuukausi meni ilman tupakkaa ton jälkeen ja alku olikin helppo ja olin varma etten enää koske röökiin, mutta sitten kävi taas legendaariset että repsahdin ku otin pari kaljaa.

Onhan tuo hyvä kirja. Ekan kerran kun luin olin reilu 1v ilman. Toisen kerran kun luin tuli reilut 2v ilman ja baarissa otin yhden savukkeen ja siitä se lähti taas. Nyt sauhutellut taas kolmisen kuukautta.:)

Ja noiden vuosien aikana kun olin ilman niin ei tehnyt tippaakaan mieli röökiä. Oleskelin muiden seurassa kun polttivat jne.

Onhan tuo hyvä kirja. Ekan kerran kun luin olin reilu 1v ilman. Toisen kerran kun luin tuli reilut 2v ilman ja baarissa otin yhden savukkeen ja siitä se lähti taas. Nyt sauhutellut taas kolmisen kuukautta.:)

Ja noiden vuosien aikana kun olin ilman niin ei tehnyt tippaakaan mieli röökiä. Oleskelin muiden seurassa kun polttivat jne.
Mutta kummasti sitä vaan rupeaa silti tekemään mieli ;) Muuten et polttaisi nytkään.

Oon ollut nyt reilun kolme viikkoa pelkän vapon varassa. Silloinkin ostin askin vitutukseen, jonka poltin putkeen muutamassa tunnissa. Haisee rööki ihan saatanan pahalta. Kaverit kävi partsilla polttamassa niin koko kämppä haisi. Oon vaan naureskellu aikasemmin muijan väitteille että muka haisee. Nyt oon ollut jopa töissä ilman, vaikka olin ihan varma että ei onnistu. Ajoin jopa muut ympäriltä pois, kun kuvotti se haju.

Toivottavasti tää on lopullista nyt. On se niin pahaa. Onneksi juon nykyään niin harvoin, että ei sekään muodostu ongelmaksi.

Purkaudun vielä kerran: Rööki haisee ihan vitun pahalle!!!

Onko kukaa käyttäny näit nikotiinivalmisteita esim purkkaa tai imeskelytabletteja? Tulipaha äske tuossa nielastua yks tabletti, onko kellää käyny vastaavaa?

Vapon avulla ollaan täällä oltu nyt kuukaus ilman röökin röökiä. On tuo vaan hieno laite, tosin epäilen, että olen vaan entistä enemmän koukussa nikotiiniin kuin ennen... Onhan tuossa lopettamisessa motivaationa uusi naispuoleinen tuttavuus, joka ei liiemmin röökistä välitä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom