Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ace-oo- sanoi:Ei perkele, must keep on fighting! :curs:
ace-oo- sanoi:Shit, meikällä on nyt heikko hetki.
:wall:
Äsken jo melkein annoin itselleni vapauden poltella sikarin,kun mietin näillä rusinan kokoisilla aivoillani, että -EI, Ei sikari ole tupakkaa :curs:
Pakko taistella
:curs: :curs: :curs:
Timba79 sanoi:Nuo purkatkin on vähän niin ja näin. Duunikaveri ollut jo ainaki pari vuotta pahasti koukussa noihin purukumeihin. Tupakka lähti, mutta purkat tuli, onko loppujenlopuksi yhtään järkevämpi vaihtoehto tuokaan. Monella nuo tietty varmasti toimii juuri siten mihin on suunniteltukin, eli auttamaan pääsemään tupakasta eroon. Ja minäkin olen turha henkilö täällä jeesustelemassa, kun en itse ole koskaan polttanut.
Timba79 sanoi:...Tupakka lähti, mutta purkat tuli, onko loppujenlopuksi yhtään järkevämpi vaihtoehto tuokaan...
Mulla pikkuhiljaa hymyilyttämään sisäisesti, kun näytän tunti tunnilta tupakinhimolle närhen munat. Tarviiko tästä tehdä vaikeampaa kuin se oikeasti on? On vain sytyttämättä. Mullakin on aski ollut koko ajan tuossa vieressä, 5 sek ja tupakki on palamassa jos sikseen haluan. Helpompi minun mielestä näin.training_day sanoi:Alku oli aika hankala, mutta nyt kun alkaa tulla viikko ilman nikotiinia täyteen, tuntuu jo paljon helpommalta.
10-14 euroa varmaankin. Maistuu ihan paskalta.SeLektA sanoi:Paljon toi nicopurkka maksaa?
ace-oo- sanoi:10-14 euroa varmaankin. Maistuu ihan paskalta.
ace-oo- sanoi:Parempi vain jos ei ota korvaavaa nicotiinilähdettä mukaan. Sitten vasta turvautuu niihin, jos meinaa usko loppua touhusta.
Kaveri kerran lopetti nuuskan käytön, oli viikon käyttämättä, ja aloitti uudelleen.
SYY : "Pystyin lopettamaan, niin sama kait se on sitten käyttää" :D
tipi sanoi:Lähiaikoina nikotiinipurkat tulee kauppoihin ja sillon niiden hinnat laskee huomattavasti.